افسانه شطرنج | Anand Svidler نشانه صلح

پنج بار قهرمان جهان Viswanathan آناند بازگشت به رقابتی شطرنج زیر متین قرعه کشی در برابر پیتر Svidler به عنوان

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

پنج بار قهرمان جهان Viswanathan آناند بازگشت به رقابتی شطرنج زیر متین قرعه کشی در برابر پیتر Svidler به عنوان پنج تخته به پایان رسید و با افتخارات حتی در دور اول chess24 افسانه شطرنج آنلاین رویداد در روز سه شنبه.

تنها ولادیمیر کرامنیک برگزار شد برخی از شانس وادار یک پیروزی است اما در تمام صفحات دیگر مواضع باقی مانده برابر است.

پس از Svidler انتخاب Gruenfeld دفاع آناند پذیرفته شده اولیه-پیاده قربانی اما موقعیت باقی مانده برابر با روسیه پیروزی مرکزی پیاده. هر چند Svidler هدفمند یکی از مهرههای حفاظت از سفید پادشاه آناند که دارای 8-0 حرفه ای ضبط در کلاسیک زمان-فرمت در برابر رقیب خود به راحتی مذاکره پرخاشگری با کوئینز رفتن را از هیئت مدیره.

در این مرحله آناند آیا لذت بردن از یک دو دقیقه استفاده در ساعت اما موقعیت باقی مانده برابر است. در نهایت پس همیشگی چک آناند در زمان قرعه کشی در 37 حرکت می کند.

بسیار در انتظار برخورد بین مگنوس کارلسن و Anish Giri به پایان رسید در یک اهلی قرعه کشی در 33 حرکت می کند. Giri, بازی, سفید مواجه محتاط کارلسن که خوشحال به نظر می رسید به تقسیم نقطه در عرض نیم ساعت از بازی.

کرامنیک داد و خود را بسیار جوان تر روسیه هموطن ایان Nepomniachtchi برخی از لحظات اضطراب پس از به دست آوردن یک پیاده. در نهایت Nepomniachtchi موفق به نجات نیمی از یک نقطه در 98 حرکت می کند هر چند کرامنیک حفظ یک و سه در مقابل دو kingside پیاده اکثریت.

نتایج: دور اول: بازی اول: Viswanathan آناند درو با پیتر Svidler (Rus); Anish Giri (Ned) به خود جلب کرد با مگنوس کارلسن (Nor); ولادیمیر کرامنیک (Rus) درو با ایان Nepomniachtchi (Rus); Peter Leko (Hun) به خود جلب کرد با واسیلی ایوانچوک (Ukr); بوریس Gelfand (Isr) درو با دینگ Liren (Chn).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب