شما نوآوری و ورزش: Neeraj چوپرا

Neeraj چوپرا بود مجبور به بازگشت از آموزش پایه در ترکیه در مارس 18 به دلیل COVID-19 شیوع. گیر در NIS پاتیالا ا

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

Neeraj چوپرا بود مجبور به بازگشت از آموزش پایه در ترکیه در مارس 18 به دلیل COVID-19 شیوع. گیر در NIS پاتیالا از آن پس با تحمیل مستند نیزه پرتاب می پذیرد وجود دارد که بدون آموزش و بدون برگزاری نیزه.

"اما آن را ok. رک و پوست کنده هیچ گزینه دیگر وجود دارد. پس چه نقطه نگرانی و یا cribbing در مورد آن" Neeraj گفت: در مصاحبه با هندو.

همچنین بخوانید: پرتاب نیزه Neeraj چوپرا واجد شرایط برای بازی های المپیک توکیو

تنها نگرانی این است که لغزش سطوح تناسب اندام. "سای مراقبت از رژیم غذایی اما قدرت و استقامت را در یک بیت. من نگران آن است. پس از آموزش مناسب شروع می شود فراموش هفته من wapas تناسب اندام لو ayenge (من می تواند به تناسب اندام مطلوب در زمان دو هفته)," او گفت:.

صرفه جویی در زینت

با این اساس در NIS خارج از مرزهای صرفه جویی در فیض هستند و مبهوت بازديد مجاز به سالن و فضای باز در ورزشکاران نخبه' خوابگاه. "این فاز شده است بیش از حد دشوار است به جز بخش آموزش مهم است که برای یک ورزشکار. دیگر از آن, آن را ok. مواد غذایی خوب است, آن را بی خطر در اینجا و کمی فضای ما استفاده می شود برای فعال ماندن," او گفت:.

همچنین بخوانید: این آسان نیست ماندن بیمار می گوید: Neeraj چوپرا

"وجود دارد theraband در اتاق من برای آموزش قدرت است. من انجام دیگر تمرینات تقویت هسته و ورزش شکم. شما نوآوری و یافتن راه هایی برای آموزش. همیشه وجود دارد چیزی برای انجام به تناسب اندام," او اضافه شده است.

22 ساله به توافق وجود دارد می تواند بدون برنامه ریزی مگر داخلی و بین المللی تقویم تایید کرد. "ما باید به راه اندازی مجدد آموزش ما اما می توانند تنها پس از تایید از تقویم.

"AFI امیدوار است تا شروع مسابقات در سپتامبر اما قبل از آن مستند است به پایان رسید و هر کس با توجه به زمان برای قطار. ما باید صبر کنید و ببینید که زمانی که آن اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب