شاه علیه 6 پلیس در وادودارا بیش از 'قتل' 65-yr-Telangana, پیر مرد

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:57:31 am شش پلیس ارسال

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 9:57:31 am
FIR against 6 policemen in Vadodara over ‘murder’ of 65-yr-old Telangana man شش پلیس ارسال شده در Fatehgunj ایستگاه پلیس در وادودارا متهم شده اند از مقصر قتل نمی بالغ به قتل به اتهام قتل یک کارگر مهاجر از Telangana. (عکس)

شش پلیس ارسال شده در Fatehgunj ایستگاه پلیس در وادودارا متهم شده اند از مقصر قتل نمی بالغ به قتل به اتهام قتل یک کارگر مهاجر از Telangana که رفت از دست رفته از بازداشت حدود هفت ماه پیش.

شاه تسلیم توسط دستیار کمیسر پلیس (ACP) E تقسیم SG Patil در Fatehgunj ایستگاه پلیس به نام بازرس پلیس DB Gohil sub-بازرس DM Rabari و LRD jawans Pankaj Mavjibhai, Yogendra Jilansinh, راجیو Savjibhai و Hitesh Shambubhai تحت IPC بخش 304 (مجازات مقصر قتل نمی بالغ به قتل), 201 (باعث ناپدید شدن مدارک و شواهد از جرم) و 203 (دادن اطلاعات نادرست احترام به جرم متعهد) و 204 (تخریب 1[سند یا ثبت الکترونیکی] برای جلوگیری از تولید آن به عنوان مدرک) و 34 (اعمال انجام شده توسط چند نفر در پیشبرد هدفی مشترک).

"ما در بر داشت بدن او هنوز وجود دارد اما مدارک و اسناد گم شده که نشان می دهد که قربانی, کشته شد و بدن او دفع" Patil گفت: هند اکسپرس.

با توجه به صنوبر ببو شیخ Nisar, 65, از کمر-ادی منطقه در Telangana که مشکوک به مرتکب سرقت بود و توسط Fatehgunj پلیس از Fulwadi منطقه در وادودارا در 10 دسامبر 2019 آورده و به اتاق کامپیوتر از ایستگاه پلیس که در آن او گفته بود به صندلی و شکنجه.

"قلم فشرده شد بین انگشتان خود را تا زمانی که او شروع به خونریزی. قربانی گفت: رحمت و گفت که او بی گناه بود تا صدای او در نهایت مشکلاتی روبرو" به شاه گفت. بازداشت شده اند ساخته شده است.

به گفته او اعضای خانواده نثار که به فروش می رسد bedsheets و لباس بر روی یک دوچرخه به وادودارا از احمدآباد با پسر خود-در-قانون ابراهیم همان روز در ساعت 10.30 صبح. اواز یا موسیقی دو نفری به سمت چپ برای مشاغل مربوطه خود را و برنامه ریزی شده بود برای دیدار دوباره ساعت 4.30 بعد از ظهر در یک نقطه تعیین شده. هنگامی که ابراهیم را پیدا پدرش در قانون او مطلع پسرش در Telangana و در سمت چپ به احمدآباد.

قادر به تماس با نثار همسر و پسر آمد به وادودارا به دنبال او از روستای خود را در کمرددی منطقه.

"ما به مدت 30 روز به دنبال او را در ایستگاه های پلیس, زندان و بیمارستان ها اما نمی تواند او را پیدا کنید. وجود یک ورودی در Fatehgunj ایستگاه پلیس در همان اما به ما گفته شد که او این امکان را داد که به عنوان پلیس تا به حال هیچ مدرکی علیه او. ما تازه به این محل و نمی دانید چه باید بکنید. ما تسلیم افراد گم شده شکایت در Sayajigunj ایستگاه پلیس گفت:" سلیم, Nisar پسر.

"او به گجرات 18 ماه پیش و فروش لباس در دوچرخه خود را. او نیست که یک گوشی باقی ماند اما در تماس با ما از طریق همسایگان خود. او دیابتی, پیر و شکننده است. در وادودارا پلیس شده است بسیار غیر مسئولانه... آنها را کشته اند و پدر من. نمی دست خود را صدمه دیده است زمانی که آنها ضربه من ، چرا آنها او را به بیمارستان ؟ ...ما حتی نمی دانیم چگونه آنها را کشته و او را" سلیم اضافه شده است.

یک بررسی توسط Sayajigunj پلیس به دنبال افراد گمشده شکایت در ژانویه 31 به زودی به بن بست رسیده.

"پلیس و تیم او در گجرات, Maharashtra, Telangana و راجستان که در آن موارد وجود داشته است از خانه فرار در برابر او. اما او می تواند یافت نمی شود" گفت: ACP Patil است که شاکی در این مورد.

در ضمن پسر خود را ارائه شکایت به کمیسر پلیس شهر وادودارا ادعا بازی ناپاک در ناپدید شدن پدرش است. پس از این محرمانه پرس و جو آغاز شد تحت دستیار کمیسر پلیس

یک بخش آن نیز نمی تواند منجر به هر گونه نتیجه گیری.

در ژوئن 20, خانواده ثبت یک جسم دادخواست در دادگاه عالی زیر که هر دو این تحقیقات با هم ادغام شدند و دست به Patil برای تحقیق بیشتر در ژوئن 25.

یک بازی ناپاک مشکوک شد به عنوان یک B رول مطلب ساخته شده توسط Fatehgunj ایستگاه پلیس در نظر گرفته است که به کار برکنار شده عمل با پیشرفت های تکنولوژیکی است. A 'B رول فرم درخواست پر شده است زمانی که یک فرد مظنون به جرم و جزئیات ثبت نام بدون آوردن او را به ایستگاه پلیس. جزئیات سپس اعزام به ایستگاه پلیس خود در شهر مادری برای پرس و جو به هر گونه سابقه کیفری.

"در حال حاضر چنین نوشته انجام می شود بر روی کامپیوتر اما در این مورد آنها تا به حال یک دفتر خاطرات B رول مطلب که مشکوک بود. در طول این تحقیقات ما همچنین نشان داد که یک شاکی که تا به حال ارائه یک نرم افزار از سرقت نیز نامیده می شد. او تا به حال شناسایی متهم و با توجه به بیانیه ای اما شاه هرگز ثبت شده که بیشتر مطرح سوء ظن است. نرم افزار سرقت شده توسط شاکی نیز نابود همراه با اظهارات" Patil گفت.

در دسامبر 10, ایستگاه خاطرات ذکر شده است که در 7.25 ساعت, Nisar چپ ایستگاه پلیس به عنوان شواهدی پیدا شد در برابر او. اما پلیس تحقیق نشان داد که هیچ یک از شاهدان که دیدم نثار ترک ایستگاه پلیس که روز Patil گفت. این دوربین های مدار بسته در روز خاص نیز غیر کاربردی است.

"آیا دوربین های مدار بسته ساخته شد غیر کاربردی بر روی هدف است که یک ماده از بررسی است اما برای برخی ساعت ها در آن روز, فیلم دوربین مدار بسته در دسترس نیست" Patil گفت.

بررسی افسر BA چودری گفت: "در اولویت ما خواهد شد ادامه با دستگیری همه متهمان و پیدا کردن که در آن بدن دفع. فرد نقش همه را متهم کرد که در حال حاضر در ایستگاه پلیس نیز در حال بررسی است."

چند روز پس از پرس و جو آغاز شد, متهم پلیس منتقل شدند به های مختلف ایستگاه های پلیس برای جلوگیری از هر گونه مانع در تحقیقات. PI Gohil منتقل شد به ترافیک شعبه و سپس به احمدآباد ، PSI Rabari منتقل شد به احمدآباد ، دو تا از LRD jawans منتقل شدند به امرلی پلیس و دو نفر دیگر به ایستگاه های پلیس در وادودارا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب