به عنوان وایکینگ ها کار به منظور تسهیل در تغییر اریک Kendricks آنتونی بار تماس در NFL به انجام همان

یکی این بود که اجازه دهید مردم می دانند که این تیم "باز کردن یک گفت و گو" با بازیکنان و که همه درگیر کار هستند

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

یکی این بود که اجازه دهید مردم می دانند که این تیم "باز کردن یک گفت و گو" با بازیکنان و که همه درگیر کار هستند نسبت به راه حل در پی جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس افسران پلیس. از آنها خواسته برای پیشنهادات در مورد چگونه برای حمایت از این شهر است.

"تیم ما نیست فقط می خواهم به کمک ما می خواهم به کار با سازمان های محلی و خارج وجود دارد برای کمک به تسهیل تغییر" Kendricks توییتی.

که مدت طولانی است که هدف از بازیکنان مانند Kendricks که خدمت در یک نقش رهبری در وایکینگها' عدالت اجتماعی کمیته. او همچنین با این نسخهها کار با شریدان داستان به نبرد دوران کودکی گرسنگی در مینه سوتا است. اگر وجود دارد چیزی است که باید انجام شود برای کمک به کسانی که در نیاز Kendricks آن را انجام دهد.

"اما ما می خواهیم پاسخ در لیگ سطح" او توییتی شنبه. "اینجا جایی است که تغییر اتفاق می افتد و ما شاهد هیچ. چرا که در حال حاضر به نظر می رسد مثل هیچ چیز نیست. و هیچ چیز غیر قابل قبول است."

وارد نقطه شماره 2.

NFL کمیسر راجر Goodell انتشار بیانیه ای خبر داد و ابراز تسلیت به خانواده های جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery در حالی که با اضافه کردن "NFL خانواده تا حد زیادی متاثر شده حوادث غم انگیز در سراسر کشور ما است. معترضان در واکنش به این حوادث منعکس کننده درد و خشم و سرخوردگی است که بسیاری از ما احساس.

"به عنوان رویدادهای جاری به طور چشمگیری تاکید وجود دارد باقی می ماند و خیلی بیشتر به کار به عنوان یک کشور و به عنوان یک لیگ. این فجایع اطلاع NFL تعهد و مداوم ما تلاش کردند." "وجود دارد باقی می ماند یک نیاز فوری برای اقدام. ما می دانیم قدرت از پلت فرم ما در جوامع و به عنوان بخشی از تار و پود جامعه آمریکا است. ما را در آغوش که مسئولیت و متعهد به ادامه کار مهم برای رسیدگی به این مسائل سیستمیک همراه با بازیکنان ما باشگاه و همکاران."

بیانیه ای که Kendricks گفت: "گفت: هیچ چیز."

"چه گام های واقعی شما را به حمایت از مبارزه برای عدالت و سیستم اصلاحات؟" Kendricks توییتی. "لیگ شما ساخته شده است در ورزشکاران است. پاسخ مبهم انجام هیچ چیز نیست. اجازه دهید این بازیکنان می دانید آنچه شما در واقع انجام می دهند. و ما می دانیم چه سکوت معنی است."

NFL خیلی زیادی ندارد از یک پا برای ایستادن در وقتی که می آید به مسائل مربوط به بی عدالتی اجتماعی و یا خشونت پلیس و تظاهرات آنها. نه با راه لیگ رفتار مسالمت آمیز در میدان تظاهرات در سال 2016 آغاز شده توسط khezri که در نهایت در سراسر لیگ.

چگونه این روش موضوع این زمان در اطراف به نظر می رسد تحت تماشای از بازیکنان که در لیگ متکی است.

"شما نمی تواند در مردم به ما میآموزد که چگونه ما باید تعامل با پلیس اما نه کار نسبت به تغییر رفتار پلیس خود" Kendricks گفت. "سکوت را این از بین برود. @NFL #WeWantAnswers #BlackLivesMatter."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب