راجیو Lall به عنوان MD IDFC بانک اجاره فضا به سازمان های غیر دولتی به رهبری همسر خود را در Re 1 ماه

نوشته شده توسط Sandeep سینگ | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 4:54:36 am راجیو B. Lall,

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
نوشته شده توسط Sandeep سینگ | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 4:54:36 am
IDFC Bank, Rajiv Lall, Banking Regulation Act, not-for-profit ngo, Indian express news راجیو B. Lall, مدیر عامل و نایب رئیس IDFC بانک.

در آنچه می آفریند مسائل از نزاکت IDFC بانک است که IDFC اولین بانک در حال حاضر ریاست راجیو Lall, حال اجازه حق بیمه فضا در جنوب بمبئی به آسیا جامعه هند مرکز نه برای سود سازمان به رهبری Lall همسر Bunty Chand به مدت چهار سال از سال 2015 تا 2019 در یک اسمی اجاره دوباره 1 ماه است.

این اجرا می شود گرفتار بخش 6 و بند 9 از مقررات بانکی عمل می کنند که تحت آن اجاره کردن محل و برگزاری آن را برای هر هدف دیگر از استفاده خود به ترتيب مجاز نیست.

ASIC ارائه شد 800 متر مربع فضا راه بازگشت در سال 2009 به عنوان بخشی از CSR (مسئولیت اجتماعی شرکت ها) ابتکار IDFC زمانی که آن را یک NBFC گفت: Deepak Parekh بود که پس از آن IDFC رئیس.ادامه اجاره پست-demerger در اکتبر 2015 زمانی که ملک منتقل شد به IDFC بانک بود "واقعی slip-up" در دومی بخشی, او گفت:.

یک سازمان غیر انتفاعی آموزش و پرورش عمومی پلت فرم آسیا جامعه اشغال 800 فوت مربع فضا در IDFC بانک رامون خانه ستاد در Churchgate. Lall شد بانک مدیر عامل بین ماه های اکتبر تا دسامبر 2015 و 2018 زمانی که سرمایه اول ادغام با IDFC بانک و بانک به نام IDFC اول بانک. وی به عنوان رئیس هیئت مدیره در تاریخ 18 دسامبر سال 2018 است.

در حالی که RBI را تصویر مربوط حزب افشای متحده که کلید مدیریت پرسنل و بستگان خود را به فاش اجاره ترتیبات availed و یا ارائه شده به بانک را فاش نمی کند آن اجاره به ASIC در گزارش سالانه برای 2016-17 و 2017-18.

در حالی که آن را به نام شش نفر از جمله Bunty Chand به عنوان بستگان پرسنل مدیریت کلید (Lall بود KMP) این IDFC بانک را افشا برای سال آمده است: "مطابق با بند 5 و 6 به 18 بانک اعلام نشده برخی معاملات با بستگان پرسنل مدیریت کلید به عنوان آنها در طبیعت banker-ارتباط با مشتری."

ASIC بیش از حد را ندارد هر گونه افشای آن براده با ثبت شرکت برای سال منتهی به مارس سال 2018 است. در حالی که RoC اسناد و مدارک نشان می دهد ASIC پرداخت اجاره Rs 12 در هر سال برای سال منتهی به مارس 2019 آنها نیز آشکار آن عمل از رامون خانه تا 31 اکتبر 2019 و تغییر آن به ساز اتاق V, نریمان نقطه تنها در تاریخ 1 نوامبر 2019.

هنگامی که تماس IDFC اول بانک گفت: "سند لغو شد در سال 2018 قبل از ادغام IDFC بانک با سرمایه ، پس از ادغام انجمن آسیا خالی محل در 2019."

در بخشی Lall گفت: او رئیس زمانی که تصمیم به اجاره فضا به ASIC در سال 2009 به عنوان CSR ابتکار در نظر گرفته شد. "این تنظیم کشیده شده بود تا با مجوز از رئیس IDFC و با آگاهی کامل از هیئت IDFC Ltd. پست تبدیل به یک بانک در ماه اکتبر 2015, بانک تبدیل این ترتیب به یک و اجاره, اما روح طرفدار بونو پشتیبانی به آسیا جامعه با شارژ اسمی اجاره. پس از آن در ماه جولای 2018 اجاره نامه لغو شد و انجمن آسیا خالی محل در اطراف اکتبر 2019. من می خواهم به طور خاص ارسال کنید که نه من و نه همسر من بهره مند مالی از بالا در هر صورت آنچه به عنوان سود از اشغال محل اسمی اجاره رفت به آسیا و جامعه به تنهایی است که در یک موسسه غیر انتفاعی بین المللی پست اختصاص داده شده به آموزش و پرورش عمومی در حوزه عمومی سیاست و روابط بین الملل و هنر و فرهنگ است."

Parekh بود که رئیس IDFC با مسئولیت محدود در سال 2009 گفت: "در IDFC ما داده بود به دفتر انجمن آسیا در یک اسمی اجاره به عنوان بخشی از فعالیت های CSR و حتی هیئت مدیره از آن آگاه بود. من پا به پایین به عنوان رئیس IDFC به عنوان آنها درخواست مجوز بانکی تقریبا یک سال قبل از این که به بانکی مجوز. آرایش با انجمن آسیا تا به حال هیچ مسائل تا IDFC تا به حال اجاره آن را. اما از آنجا که بانک ها مجاز به اجاره خود فرض برای هر کسی که آن را واقعی لغزش در بخشی از این بانک به عنوان آن را ادامه داد و با قرارداد اجاره تا سال 2018 است."

ایمیل فرستاده شده به Bunty Chand نمی استخراج هر پاسخ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن