با ماسک مورد نیاز در حال حاضر در محل برخی از دلوت کسب و کار جدید می گویند فرمان تغییر نمی دهد بسیار

این دلوت شورای شهر به اتفاق آرا تصویب فرمان اضطراری دوشنبه شب که نیاز به استفاده از ماسک یا پوشش برای افراد سن

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

این دلوت شورای شهر به اتفاق آرا تصویب فرمان اضطراری دوشنبه شب که نیاز به استفاده از ماسک یا پوشش برای افراد سنین 10 سال و بالاتر هنگامی که در داخل عمومی مواجه ساختمان. چند کسب و کار که در حال حاضر مورد نیاز ماسک خوش آمدید نیاز آن را به عنوان محدودیت گسترش COVID-19 و باعث می شود اجرای مشتری ماسک استفاده آسان تر است.

"حتی اگر همه چیز در حال باز (COVID-19) است که هنوز هم یک علت جدی برای نگرانی گفت:" بریتنی Rapp, مدیر, از کوه های راکی کارخانه شکلات. "ما هنوز هم نیاز به در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم برای حفاظت از همه در اطراف ما است."

نیاز های جدید اعمال می شود به تمام عموم کسب و کار مانند خرده فروشی ، ساختمان های خصوصی هستند که به روی عموم باز معاف هستند اگر کارگران می تواند به حفظ حداقل 6 فوت فاصله از یکدیگر.

معافیت همچنین شامل افرادی است که نمی تواند پوشیدن پوشش صورت به دلیل شرایط پزشکی و برای مشتریان از خوردن و نوشیدن موسسات. هنگامی که مشتریان در حال ورود, خروج و یا عبور از نزدیکی مناطق مشترک آنها نیاز به پوشیدن ماسک. مدارس و مراکز مراقبت از کودکان و امکانات تناسب اندام است که در حال حاضر به دنبال دولتی راهنمایی نهفته است توسط فرمان.

جدید فرمان تغییر نمی دهد بسیار برای کوه های راکی کارخانه شکلات.

کانال پارک فروشگاه شکلات در حال حاضر مورد نیاز تمام مشتریان و کارمندان به پوشیدن ماسک به چندین کارکنان باید اعضای خانواده با شرایطی که افزایش خطر ابتلا به عواقب نامطلوب اگر آنها به این ویروس Rapp گفت.

یک تعداد انگشت شماری از مشتریان استدلال کرده اند در مورد فروشگاه ماسک مورد نیاز است. امیدوارم با فرمان بیشتر مردم را به درک نیاز به پوشیدن ماسک در فروشگاه, او گفت:.

"هیچ یک از ما فکر می کنم که با پوشیدن یک ماسک است درخواست بیش از حد. این یک فرایند بسیار ساده برای چند دقیقه از وقت خود را" Rapp گفت.

Emily Yoki walks past a table offering complimentary masks and hand sanitizer near the front of Flora North in Duluth's Lincoln Park neighborhood on Tuesday. The floral shop had previously been requiring masks to be worn by customers before Duluth's emergency ordinance passed Monday night. (Samantha Erkkila/serkkila@duluthnews.com)

امیلی Yoki پیاده گذشته یک جدول ارائه تعریف ماسک و ضد عفونی کننده دست در نزدیکی مقابل از Flora شمالی در دولوت لینکلن پارک محله در روز سه شنبه. گل فروشگاه قبلا نیاز به ماسک پوشیده می شود توسط مشتریان قبل از دلوت اضطراری فرمان گذشت شنبه شب. (سامانتا Erkkila/serkkila@duluthnews.com)

جدید فرمان نیز ضربه های کوچک در فلور شمال. لینکلن پارک صنایع دستی منطقه کسب و کار در حال حاضر نیاز به استفاده از ماسک یا پوشش برای مشتریان گفت: صاحب Ellie فقط.

فروشگاه گل تاسیس ماسک مورد نیاز در زمانی که آن را دوباره باز امیدوار به نگه داشتن مشتریان و کارکنان ایمن از ویروس.

اکثر مشتریان می رسند با پوشیدن ماسک و سوال نمی نیاز. افرادی که می رسند بدون ماسک در حال هدایت به یک جدول از ماسک رایگان واقع در جلوی فروشگاه فقط گفت.

فقط گفت که او می بیند ماسک به عنوان یک راه برای "کمی بیشتر فداکارانه و کمتر خودخواه."

نظرسنجی از دلوت کسب و کار و ساکنان پیدا حمایت اکثریت یک ماسک مورد نیاز است.

بیش از 5000 صاحبان کسب و کار و اعضای جامعه در پاسخ به دلوت منطقه اتاق بازرگانی بررسی. حدود 67 درصد از اعضای اتاق که در پاسخ گفت: آنها پشتیبانی مورد نیاز در حالی که حدود 30 درصد مخالف آن و در حدود 3 درصد مردد بودند.

پشتیبانی و مخالفان برای نیاز بود در مورد همان در جامعه گسترده تر با حدود 66 درصد در پشتیبانی از 32 درصد مخالف و حدود 2 درصد مردد.

بیشتر در مرکز شهر شورای یافت یک سطح مشابه از پشتیبانی مورد نیاز در آن بررسی کسب و کار از 152 عضو دارد. بیش از 73 درصد از کسانی که در پاسخ گفت: آنها از آن حمایت کرد در حالی که بیش از 23 درصد مخالف آن و بیش از 2 درصد مردد بودند.

برخی از پاسخ دهندگان ابراز نگرانی در مورد اجرای.

"تا زمانی که صاحبان ساختمان هستند پاسخگو باشند اگر اقدام قانونی وجود دارد هیچ راهی برای ما برای به اجرا درآوردن این" یک ناشناس مخاطب نوشت.

Wussow's Concert Cafe owner Jason Wussow exchanges money with a customer outside the West Duluth cafe's new drive-thru window. Wussow said he will continue to keep the inside of the cafe closed to dine-in customers. (Samantha Erkkila/serkkila@duluthnews.com)

Wussow کنسرت صاحب کافه Jason Wussow تبادل پول با یک مشتری در خارج از غرب Duluth, کافه جدید درایو-از طریق پنجره. Wussow گفت: او همچنان به نگه داشتن داخل کافه بسته به ناهار خوردن در مشتریان است. (سامانتا Erkkila/serkkila@duluthnews.com)

تحت تاثیر علم و روند ملی, Jason Wussow صاحب Wussow کنسرت کافه در غرب Duluth تغییر داده نظرات خود را در مورد پوشیدن ماسک.

در شروع این بیماری همه گیر کافه شروع به ارائه منظقه و درایو-از طریق خدمات است که تنها Wussow و همسر او زد به طوری که او تا به حال آرام و نگرش در مورد استفاده از ماسک.

"ما در همان حباب (تمام وقت)," او گفت:.

اما زمانی که آنها به ارمغان آورد کارکنان بازگشت و شروع به دیدن بازگشت از کافه به طور منظم و گردشگران Wussow تصمیم به اجرای یک ماسک نیاز برای کارکنان که گاهی اوقات کار در محله های نزدیک. او همچنین نمی خواهید به خطر از گسترش این ویروس به مشتریان حتی اگر به آنها اجازه داده در کافه.

"این فقط به نظر می رسید مانند چیزی که حق انجام," او گفت:. "تمام چیزی است که نوع یک سوال برای همه. بنابراین ما شده ایم بدانند این قطعه توسط قطعه که ما سرهم بندی کردن در کنار تلاش برای انجام کار درست است."

این داستان به روز شده در 3:41 بعد از ظهر جولای 14 با اطلاعات اضافی در مورد ماسک مورد نیاز برای خوردن و نوشیدن موسسات. این اصل نوشته شده در 12:41 بعد از ظهر جولای 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن