ما در حال پیش رفتن با زنان IPL در زمان می گوید BCCI جمهور Sourav Ganguly

BCCI جمهور Sourav Ganguly روز یکشنبه گفت: زنان IPL یا رقیب سری به عنوان آن را بهتر شناخته است "بسیار بر" پایان

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly روز یکشنبه گفت: زنان IPL یا رقیب سری به عنوان آن را بهتر شناخته است "بسیار بر" پایان دادن به گمانه زنی ها در مورد پدر و مادر بدن نه داشتن یک طرح برای Harmanpreet Kaur و تیم او.

مردان لیگ برگزار خواهد شد بین 19 سپتامبر و نوامبر 8 یا 10 (تاریخ نهایی هنوز به قفل در) در امارات متحده عربی با توجه به افزایش COVID-19 نفر در هند. زنان IPL نیز مناسب می باشد در این برنامه با توجه به BCCI رئیس.

همچنین به عنوان خوانده شده | IPL 2020: ایمنی پروتکل برنامه بالا دستور کار شورای حکام

"من می توانم تایید می کنند که زنان IPL بسیار است و ما یک برنامه در محل برای تیم ملی نیز" آقای Ganguly گفت PTI پیش از IPL شورای حکام جلسه بعد در روز یکشنبه.

BCCI رئیس جمهور که در انتظار دیوان عالی کشور حکم در چشم پوشی از خنک کردن دوره به ادامه در این موقعیت آیا فاش کردن جزئیات اما یکی دیگر از مقام های ضروری برای توسعه گفت که زنان چلنجر برگزار خواهد شد در آخرین مرحله از لیگ مانند سال گذشته است.

"زنان چلنجر سری است که به احتمال زیاد برگزار می شود بین ماه های نوامبر 1-10 وجود دارد و می تواند یک اردوگاه قبل از این که" یک منبع گفت.

سابق هند کاپیتان همچنین گفت که در مرکز قرارداد بازیکنان زنان را به یک اردوگاه است که به تاخیر افتاده است با توجه به وضعیت حاکم در کشور است.

"ما نمی تواند در معرض هر یک از ما اطفال — آن مرد یا زن را به خطر سلامت. آن شده اند که خطرناک" آقای Ganguly گفت.

همچنین به عنوان خوانده شده | پخش دهید قبل از شروع به IPL

"مجلس ملی موسسان نیز بسته باقی ماند به دلیل COVID-19. اما ما باید یک طرح در محل و ما یک کمپ برای زنان, من می توانم به شما بگویم که" او اضافه شده است.

BCCI کریکت تیم عملیات است که با گچ نوشتن یک برنامه که در آن زنان هند به احتمال زیاد به دو کامل تکامل یافته سفید-سری توپ در مقابل آفریقای جنوبی و هند غربی قبل از بازی ODI جام جهانی در نیوزیلند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب