محدودیت در ناگپور به بخشی از لغو

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 2:18:47 am شهرداری کمیس

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 2:18:47 am

Nagpur lockdown, Coronavirus cases, Nagpur news, Maharashtra news, Indian express news

شهرداری کمیسر Tukaram Mundhe صادر تازه منظور اجازه می دهد "جوراب بافی ثابت در محل کار ساخت و ساز و ادارات دولتی با 10 درصد کارکنان در حضور و غیاب". (بازنمودی)

ناگپور شهرداری کمیسر Tukaram Mundhe روز دوشنبه گفت: چند محدودیت در شهرستان برداشته خواهد شد از شنبه به بعد. این حرکت اعلام شد و حتی به عنوان پنج وکلا منتقل ناگپور نیمکت از دادگاه عالی بمبئی در روز دوشنبه در برابر Mundhe تصمیم قبلی بعد به حذف مستند محدودیت در شهرستان و حتی خارج از آن نه مهار مناطق.

Mundhe صادر تازه منظور اجازه می دهد "جوراب بافی ثابت در محل کار ساخت و ساز و ادارات دولتی با 10 درصد کارکنان در حضور و غیاب".

"منظور قابل اجرا خواهد بود برای مهار مناطق و همچنین چهار مجاور اداری مناطق" Mundhe گفت. "با این حال privat موسسات مشروب و شراب مغازه ها و پان دکه ها و مراکز خرید و سالن و چشمه های معدنی و غیره. بسته باقی خواهد ماند" به منظور اعلام کرد.

همانطور که قبلا Mundhe تا به حال تصمیم به ادامه تمام محدودیت تا مارس 17. پنج وکلا به چالش کشیده بود این تصمیم با این استدلال که آن را در مغایرت با دولت به منظور آرامش محدودیت در غیر مهار مناطق در مناطق قرمز به جز در بمبئی و پونا پیمپری-Chinchdwad و ملگن. این درخواست در حال آمدن است تا برای جلسه روز سه شنبه.

ناگپور دیدم نه جدید کروناویروس موارد در دوشنبه در نظر گرفتن تعداد کل موارد تا 160.

یکی دیگر از دادخواست منتقل شد قبل از HC در روز شنبه در برابر NMC اکشن از بین بردن 1400 نفر از شهرستان Satranjipura محل بر اساس که آنها تا به حال نشده است قرنطینه خارج از محدوده این شهر به عنوان مورد نیاز بر اساس دستورالعمل توسط شورای تحقیقات پزشکی هند و همچنین اتحادیه های وزارت بهداشت و رفاه خانواده. HC گرفت تا این موضوع در روز یکشنبه درمان آن را به عنوان فوری و صدور اعلامیه به دولت NMC کمیسر کمیسر پلیس منطقه جمع آوری.

در روز پنج شنبه NMC شروع به از بین بردن حدود 400 نفر از Mominpura و Dhobhinagar محلات به عنوان بخشی از تماس با ما-ردیابی. این طومار بیش از حد خواهد آمد تا برای جلسه روز سه شنبه.

در ضمن یک کامیون تمیز کننده, که مرده بود در وشیم بیمارستان مدنی در مارس 2, بعد, تست مثبت برای COVID-19 روز دوشنبه.

جمع آوری Hrishikesh Modak گفت: "41 ساله بود و یک پاک کن در یک کامیون در حال عبور از طریق وشیم در راه به ناگپور از بمبئی. کامیون توسعه برخی از گیر و متوقف در وشیم در مارس 1. پاک کننده بوده است در حال اجرا یک تب بالا و وضعیت او بدتر شده در مارس 2, زمانی که او بستری در بیمارستان است. او در شب است."

"ما تا به حال ارسال نمونه خود را برای تست و گزارش آمد در روز دوشنبه. او آزمایش مثبت...," او گفت:. "مرحوم به حال بسیاری از شرکت morbidities مانند دیابت و مشکلات قلبی."

وشیم قبلا یک مورد مثبت اما بعدها COVID-19-پس از بیمار مرخص شده بود در ماه گذشته.

"ما با قرار دادن راننده دو نفر از یک پمپ بنزین که در آن کامیون متوقف شده بود برای پر کردن دیزل و دو پرستار از بیمارستان مدنی در قرنطینه" گفت: Modak.

با استفاده از این مجموع تعداد مرگ در Vidarbha رفته تا 21. امراواتی ده و میر اکولا هفت Nagpur دو و Buldhana یکی است.

در ضمن امراواتی دیدم پنج مورد مثبت در دوشنبه, مصرف تجمعی شمارش به 60. جمع آوری Shailesh نیروی دریایی اعلام کرد که مقررات منع رفت و آمد عمومی در منطقه از 12 ظهر روز شنبه 12 نیمه شب روز یکشنبه.

در اکولا نه موارد جدیدی از کروناویروس داشت و از مصرف کل به 64 در منطقه است. بولدنا و یوتمل دیدم هیچ مورد جدید در روز. Gadchiroli و وردها مناطق همچنان باقی می ماند coronavirus-رایگان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن