تنها 30 درصد مهاجران 'قصد' به ترک گورگان: مطالعه

نوشته شده توسط Sakshi Dayal | Gurgaon | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:34:55 am در مجموع 5000 م

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sakshi Dayal | Gurgaon | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:34:55 am
Coronavirus outbreak, Migrant workers, Gurgaon Nagrik Ekta Manch, Gurgaon news, Indian express news در مجموع 5000 مهاجران بودند طناب در مطالعه انجام شده توسط گورگان Nagrik Ekta منچ. (اکسپرس بایگانی)

تنها 30 درصد از کارگران مهاجر در Gurgaon را "قصد" ترک شهر برای زادگاه خود در روز های آینده با مستند برداشته گزارش شهروند پلت فرم گورگان Nagrik Ekta منچ (GNEM) پیدا کرده است.

با عنوان " گرفتار در یک اتصال: یک وضعیت عدم اطمینان و پریشانی در میان Gurugram را unorganised کارگران این گزارش یک "تحلیل وضعیت" از وضعیت کارگران "در زمان انتقال از مستند". یافته های این گزارش مبتنی بر تلفن گویا-بر اساس نظرسنجی و گفتگو با کارگران در حالی که این گروه ساخت مواد غذایی تلاش های امدادی در طول و پس از این مستند.

GNEM که در انجام مطالعه و تدوین گزارش یک شهروند پلت فرم است که کار کرده است از تاریخ 27 مارس نسبت به جمع آوری پول برای مواد غذایی تسکین روزانه شرط و غیر رسمی بخش کارگران در Gurgaon.

طبق این گزارش در میان 5,000 مهاجران بودند که کارتون برای مطالعه تنها 30 درصد نشان داد هیچ وجه قصد خروج از شهر بود. در این گزارش گفت: "30 درصد از مهاجران مشتاق به بازگشت بلافاصله در حالی که 40 درصد در حال برنامه ریزی برای صبر کنید کمی بیشتر از زمان قبل از آنها بازگشت." آن اضافه شده است که تمایل به بازگشت به خانه نیز متنوع با ایالات متحده که از آن مهاجران را مورد ستایش قرار داد. نسبت بالاتری از کسانی که از آسام بیهار و بنگال غربی می خواستم به بازگشت بلافاصله در حالی که 50 درصد از کسانی که از Jharkhand "آیا مایل به بازگشت". آن گفت که 64 درصد از پاسخ دهندگان از, Uttar Pradesh مایل بودند به "صبر".

پس از مستند به "پریشانی" از 37 درصد از کارگران شده است با این واقعیت که غذا پخته امکانات که قبلا ارائه شده اند در حال حاضر متوقف شده مطالعه یافت می شود.

در مورد اشتغال کارگران پست مستند 60% روزانه-دستمزد کارگران و 42 درصد از کسانی که مشغول به کار در کارخانه ها را آغاز کرده اند و کار به دلیل کاهش تقاضا از کارگران با توجه به اجتماعی فاصله هنجارها و مختل زنجیره تامین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن