'حساس': Rakhi هدیه با تصویب جوک ماشه اعتراضات

نوشته شده توسط Surbhi Gupta | دهلی نو | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 6:02:44 am خواستار خروج فوری و تحریم

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399
نوشته شده توسط Surbhi Gupta | دهلی نو | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 6:02:44 am
خواستار خروج فوری و تحریم از محصولات از جمله جامعه است و قرار است در بیانیه ای با بیش از 200 امضا کرده اند ، (بازنمودی)

فنجان بالشتک تی شرت و rakhis طراحی شده برای Raksha Bandhan با چاپ مانند "شما به تصویب رسید اما ما هنوز هم شما را دوست دارم", "Tu toh به تصویب رسید hai", "Tujhe toh زباله دانی se uthaya hai" و "واقعی یک و اتخاذ یک" باید خشم جامعه از پدر و مادر خوانده و تصویب سازمان.

بسیاری از آنها را به اشتراک گذاشته اند در رسانه های اجتماعی تصاویری از این محصولات در دسترس در یک پلت فرم تجارت الکترونیک و گفت: این محصولات مقصر بودن ننگ مورد پذیرش است.

"'شما در حال تصویب است به طور گسترده ای استفاده می شود خط در میان خواهر و برادر در سراسر جهان! این یک مد زودگذر به, اذیت کردن, خواهر و برادر خود را و لذت بردن از سوزش در او و یا او را! این لیوان جشن, آزار دادن پیوند میان آنها! هدیه آن را به خواهر یا برادر خود را به عنوان آن را می سازد کامل Rakhi هدیه ای است که چیزی متفاوت" خواندن یک لیوان توضیحات محصول بر روی پلت فرم.

خواستار خروج فوری و تحریم از محصولات از جمله جامعه است و قرار است در بیانیه ای با بیش از 200 امضا کرده اند ، "ما به شدت محکوم rakhi محصولات به بازار عرضه شده است که درمان تصویب به عنوان یک شوخی است. از جمله محصولات بسیار توهین آمیز و خشم جامعه خوانده به دلیل عدم حساسیت آنها نمایش و پتانسیل آنها را به آسیب و صدمه به تصویب رسید فرزندان" در این بیانیه می گوید.

اعتراض به فروش اقلام فعال شبنم هاشمی گفت: هند اکسپرس "یک فرزند می رود از طریق یک سفر بسیار دشوار است و رها کردن در هنگام تولد و یا در سال اول برگ بسیار عمیق اسکار. آنها آن را به عنوان به طور مداوم به دنبال ریشه های خود را و خرید و فروش است که سوال "چرا من رها شد" و این مثل این است که مالش آن را در. حتی اگر این محصولات به معنای بیولوژیکی و خواهر و برادر و سرگرم کننده از تصویب و بنابراین غیر حساس نسبت به آن چیزی است که واقعا وحشت زده است."

او دختر Seher هاشمی رضا, 24 ساله هنرمند و سبک در زمان به Facebook به اشتراک گذاشتن افکار خود را و سفر در حال به تصویب رسید.

"در واقع وجود دارد یک لیوان است که می گوید شما به تصویب رسید اما ما شما را دوست داریم — که بسیار توهین آمیز چون شما خوانده و گفت که کودکان را دوست ندارد یا نباید دوست داشت ؟" گفت: بر اساس بمبئی-طراح پارچه و لباس Shirali Radhakrishna Tyabji, 33.

Avinash کومار مدیر خانواده از شادی یک سازمان غیر دولتی است که با این نسخهها کار در فضای, تصویب, گفت هند اکسپرس که سیستم عامل های تجارت الکترونیک را بزرگ دید و از این رو آنها باید بسیار حساس در چه محصولات آنها در بازار است. "به غیر از صدمه زدن به احساسات تصویب برادری محصولات تقویت کلیشه ها و کلاله در میان غیر خوانده خانواده," او گفت:.

او گفت که او نوشته است نامه ای سرگشاده به پلت فرم تجارت الکترونیک, ابراز شوک در فروش محصولات "تمسخر تصویب". "پذیرش حمایت و فروش این محصولات است که نه تنها تبعیض آمیز و ضعیف طعم و مزه آن نیز مجموعه به شدت نامناسب مقدمه ای برای تصویب به uninitiated آنهایی که," او نوشت. او مطرح شده است و مسائل مشابه در یک نامه سرگشاده به مرکزی تصویب منابع قدرت مستقل از بدن تحت وزارت زنان و رشد کودک.

"حتی اگر کودکان, اذیت کردن هر یک از دیگر, هیچ کس باید استفاده از آن را به فروش یک محصول. شما لازم نیست به کسی بگویید که شما را چاق یا جسمی مردم جرم در آن گفت:" Vinita Bhargava, دانشیار در خانم اروین کالج توسعه انسانی و مطالعات کودکی بخش. پدر و مادر خوانده او اجرا می شود حمایت از گروه های جایگزین پدر و مادر شبکه انجمن.

Sakshee Bindal هدیه ساز, یکی از شرکت هایی است که محصولات را تحت نظارت گفت: هند اکسپرس "ما فقط می خواستم به بازی شوخی قصد این بود که هرگز به کسی صدمه دیده است. اگر مردم پیدا کرده اند آن را مضر و من آنها را از وب سایت در حال حاضر."

Bhargava گفت: در حالی که بالا بردن سطح آگاهی و تحریم اولین گام والدین و فعالان همچنین می خواهید سازمان های دولتی را به اطلاع و دخالت کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن