انتقال (حداکثر تا کنون Maharashtra بار عامل بزرگ در حال حاضر و بعد

توسط: اکسپرس سرویس خبری نوشته شده توسط آمیتا سینها | پونا | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 3:24:36 am

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری نوشته شده توسط آمیتا سینها | پونا | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 3:24:36 am
coronavirus, coronavirus in maharashtra, coronavirus cases in maharashtra, coronnavirus transmission in maharashtra, coronavirus transmission rate in maharashtra, indian express news فقط قبل از فاز اول این مستند آغاز شد و در مارس 24, دانشمندان در موسسه علوم ریاضی (IMSc) در چنای تا به حال محاسبه R به 1.83. (بازنمودی عکس)

بر خلاف ترس تدریجی تسهیلات در این مستند بیش از ماه گذشته نه باعث افزایش عمده در رمان coronavirus عفونت در کشور است.

نرخ انتقال یا تعداد افراد آلوده در حال حاضر فرد آلوده شده است پایین رفتن به طور پیوسته و در حال حاضر بالاترین پس از آن شروع به محاسبه می شود در اوایل شیوع.

نرخ انتقال, همچنین شناخته شده به عنوان تولید مثل شماره R-value و یا به سادگی R بسیار خوب و اندازه گیری, چگونه سریع یک بیماری همه گیر در حال رشد است در یک جمعیت.

فقط قبل از فاز اول این مستند آغاز شد و در مارس 24, دانشمندان در موسسه علوم ریاضی (IMSc) در چنای تا به حال محاسبه R به 1.83. که بدان معنی است که هر 100 نفر آلوده شدند انتقال بیماری به دیگر 183 افراد به طور متوسط.

با توجه به مستند این تعداد کاهش یافته و به 1.49 و پس از آن به 1.29. اما آنچه تعجب آور است که آن را به به کاهش خود ادامه داد و حتی پس از محدودیت های اعمال شده کاسته و مردم شده اند مجاز به حرکت در اطراف.

تجزیه و تحلیل جدید توسط Dr Sitabhra سینها و همکارانش در IMSc نشان می دهد که تولید مثل تعداد در حال حاضر به 1.22 – که بدان معنی است که تنها 122 مردم آلوده شدن به طور متوسط هر 100 در حال حاضر آلوده مردم است.

این مهم است که توجه داشته باشید, اما, که آغاز پایان یک بیماری همه گیر می توان گفت که آغاز شده و تنها زمانی که R-تعداد کمتر از 1.

همچنین در حالی که کاهش در این تحقیق ارزش برای کشور به عنوان یک کل و حتی پس از اقتصاد بازگشایی شده است, تشویق, داستان بسیار پیچیده تر و کمتر گلگون در سطح متحده است.

در واقع آرامش از محدودیت هایی است همزمان با افزایش عفونت در تعدادی از ایالت آسام بیهار Odisha کرالا, West Bengal, و, اخیرا, Haryana, Uttarakhand, Chhattisgarh و دهلی نو است.

در بسیاری از این کشورها R-ارزش افزایش یافته است به طور قابل توجهی در طول این زمان. Uttarakhand مثلا R-ارزش بیش از 2 – بالاترین در این کشور در حال حاضر است. هاریانا دارای یک ارزش R 1.9 و آسام نزدیک به 1.7. این دولت در سطح موج اند اما متعادل شده است در سطح ملی توسط کاهش عفونت در ماهاراشترا – دولت است که بیش از 35 درصد از هند را به طور کلی مورد بار است و از این رو اعمال این تاثیر در ملی عکس.
ماهاراشترا شده است کاهش برای برخی از زمان در حال حاضر, و,,,, Dr سینها محاسبات نشان می دهد که در آن R-value در حال حاضر فقط 1.18 – کمتر از میانگین ملی است.

"تسلط ماهاراشترا شده است به طوری که از آن شده است قادر به جبران افزایش R-value که ما را دیده اند در چند متحده است. آن را کشیده پایین هند R-value همراه با آن" سینها گفت: هند اکسپرس در روز جمعه.

Dr سینها محاسبات در R-شماره خط و اعتبار رشد روند که اشاره شده است در این روزنامه است. ماهاراشترا, هفت روز, نرخ رشد مرکب از کل موارد مثبت کاهش یافته است در زیر به شماره ملی برای اولین بار در بیش از دو ماه به هند اکسپرس گزارش شده در ژوئن 3.

دولت نیز به این دلیل به صورت تدریجی کاهش در سطح ملی برای سه هفته گذشته. تقریبا 25 متحده و سرزمین های اتحادیه در حال حاضر نرخ رشد بالاتر از شماره ملی اما کندتر نرخ در ماهاراشترا گجرات و راجستان تضمین کرده اند که این رشد در سطح ملی همچنان به کاهش است.

در حالی که رکود در ماهاراشترا نشانه خوبی برای هند در کوتاه مدت وجود دارد یک تلنگر جانبی به آن را به عنوان به خوبی. به عنوان آن را کند می کند, دولت را نیز به تدریج خود را از دست غالب گرفتن بیش ملی, منحنی, که خواهد شد و سپس شروع به پاسخ بیشتر به طور فعال به تغییرات اتفاق می افتد در کشورهای دیگر. حتی R-تعداد در سطح ملی را تبدیل به نماینده بیشتر از آنچه که اتفاق می افتد در کشورهای دیگر.

این فرایند ممکن است در واقع آغاز کرده اند در حال حاضر Dr سینها, گفت:, و اضافه کرد که تاثیر آن را تبدیل به آشکار در روزهای آینده.

"من انتظار ملی R-شماره شروع به افزایش پس از چند هفته. ماهاراشترا منحنی در حال حاضر به نظر می رسد رهبری به تدریج رها کردن خود از ملی منحنی و پس از آن ما خواهد نشاند اتفاقی در R-تعداد در سطح ملی است. آن را پاسخ به تغییر اعداد در چندین ایالت و بنابراین نوع یک سویه کاهش است که ما را دیده اند در چند ماه گذشته ممکن است وجود دارد," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب