لبنی بحران در ماهاراشترا: BJP به راه اندازی ایالت اضطراب در آگوست 1

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 10:06:50 pm دامداران در هفته گذشته صحن

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 10:06:50 pm
Maharashtra: Heavy rain, lack of green fodder in ‘flush period’ hit milk procurement in state dairies دامداران در هفته گذشته صحنه اعتراض های که در آن آنها ریخت و شیر از تانکر در جاده ها برای بیان خشم خود را. (عکس)

این ماهاراشترا واحد BJP در روز یکشنبه گفت: از آن خواهد شد راه اندازی یک ایالت اضطراب در اوت 1 در برابر تند کاهش نرخ شیر که فرود آمد دامداران در بحران شدید مالی در سراسر دولت است. BJP متحدان از جمله حزب جمهوری خواه هند Ryat Kranti حزب شیو Sangram و Rashtriya Samaj حزب را نیز به پیوستن به این اعتراض.

تصمیم گرفته شد در جلسه روز یکشنبه برگزار می شود. "اضطراب لازم پس از عدم پاسخ از ماها Vikas Aghadi دولت است. آنها در نظر گرفته نشده هر تقاضا توسط بی جی پی و متحدان آن برای کمک به دامداران. ما را به خیابان ها به شیوه ای صلح آمیز," Sujitsingh Thakur دبیر ماهاراشترا BJP به رسانه ها گفت.

شیر, نرخ پایین آمده اند از 27 تومان به 15 تومان در هر لیتر به علت کاهش تقاضا در چهار ماه گذشته با توجه به سراسری مستند در میان Covid-19 بیماری همه گیر. دامداران در هفته گذشته صحنه اعتراض های که در آن آنها ریخت و شیر از تانکر در جاده ها برای بیان خشم خود را.

هفته گذشته BJP برگزار شد روز گذشته در منطقه جمع دفتر در سراسر کشور. آنها تا به حال ارائه یک منشور مطالبات برای کمک به دامداران و هشدار داد که دولت از تشدید اضطراب.

Thakur گفت: "بی جی پی می خواهد دولت را 10 تومان در هر لیتر یارانه در شیر و 50 تومان در هر کیلوگرم در پودر شیر. یارانه باید به شیر ثبات نرخ آن کاهش یافته است به 15-16 تومان در هر لیتر."

اما ماهاراشترا لبنی وزیر توسعه Sunil قیدار گفت: "وزیر Uddhav Thackeray معاون وزیر Ajit Pawar همراه با دیگر وزرای کابینه به زودی تصمیم گیری در این موضوع. ما در حال حاضر یک جلسه با نمایندگان دامداران خصوصی و تعاونی شیر اتحادیه های کارگری و همه ذینفعان..."

او افزود: "ما می خواهیم به اشاره است که دولت نیز انتظار پاسخ مثبت از مرکز به آدرس شیر بحران است."

روز یکشنبه دولت BJP جمهور Chandrakant Patil سابق وزیر Devendra Fadnavis سابق وزیر کشاورزی آنیل Bonde, Ryat Kranti رهبر Sadabhau Khot, Rashtriya Samaj حزب رئیس Madadev Jankar جمهوری خواه حزب از هند رئیس Ramdas Athawale و شیو Sangram رئیس Vinayak Mete در این نشست حضور داشتند.

Bonde گفت: "بی جی پی قرار داده شده بسیار ساده مطالبات به دولت که به نظر می رسد بی تفاوت نسبت به کشاورزان مشکلات. آنها حتی مطمئن باشند هر گونه کمک مالی. به جای وزرای کابینه در حال سرزنش مرکز بحران شیر که مسخره است. این احزاب حاکم در حال غرقه شدن در غلط مبارزه است. اما که نمی خواهد حل و فصل بحران. لبنی کشاورزان می خواهید تسکین فوری."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب