است محدود در تست به صورت مصنوعی کنترل تعداد موارد: HC به گجرات دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 11:41:09 pm دادگاه خواسته مقا

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 11:41:09 pm
coronavirus, covid 19 in gujarat, coronavirus in gujarat, gujarat hc, gujarat coronavirus test, gujarat coronavirus test kits, indian express news دادگاه خواسته مقامات دولتی برای نگه داشتن یک برگه در تمام کسانی که آزمایش مثبت از طریق مرکز آزمون به "اجرای انزوا در خانه (به عنوان آنجا که ممکن است)" و یا در یک مرکز قرنطینه. (فایل)

به گجرات دادگاه عالی کارگردانی کرده است تا دولت بلافاصله به تهیه حداکثر تعداد Covid-19 تست کیت به طوری که حتی آزمایشگاه های خصوصی خواهد بود قادر به انجام تست در دولت نرخ. بخشنامه پس از دولت گفت: HC که آن را "دروازه بان" و تصمیم گیری زمانی که آزمایشگاه های خصوصی می تواند شروع به تست نمونه.

سوال اگر گجرات عمل دولت در نظر گرفته شده بود به "مصنوعی" کنترل تعداد موارد, دولت, دادگاه, مشاهده, "استدلال که تعداد بیشتری از آزمون می تواند منجر به 70 درصد از جمعیت آزمایش مثبت برای Covid در نتیجه منجر به جنون ترس نباید زمین به رد و یا محدود کردن تست."

دادگاه خواسته مقامات دولتی برای نگه داشتن یک برگه در تمام کسانی که آزمایش مثبت از طریق مرکز آزمون به "اجرای انزوا در خانه (به عنوان آنجا که ممکن است)" و یا در یک قرنطینه تسهیلات و در نظر گرفتن بستری در بیمارستان فقط در مورد علائم به طوری که فشار بر سیستم بهداشت و درمان کاهش می یابد.

در گزارش های ارائه شده قبل از HC دولت گفت: "...مشاهده شده است که در بسیاری از موارد تست های غیر ضروری در حال انجام است توسط آزمایشگاه های خصوصی و در نتیجه دولت تصمیم گرفته است برای انجام gatekeeping برای خصوصی آزمایشگاه... در حال حاضر دولت به اندازه کافی ظرفیت آزمایشگاه تست و گفت: تسهیلات ارائه شده و رایگان است. با توجه به همان... دولت تصمیم گرفته است برای انجام تست در دولت labs به طوری که بیماران می تواند به جلوگیری از هزینه های غیر ضروری. به آزمایشگاه های خصوصی مجاز به انجام تست های, اگر و هنگامی که ظرفیت دولت labs خسته شده است."

HC همچنین گفت که در آن آورده شده است به آن متوجه بود که هیچ قحط و غلا از تست کیت اما به دلیل اجباری قبل از تصویب مقامات دولتی "پزشکان قادر به تست و حتی در موارد که در آن (آنها) می توانید ببینید که شود علائم بیمار به نظر می رسد که قرارداد عفونت..." دادگاه اشاره کرد: "در نهایت این بیمار است که رنج می برد... برای Covid بیمار به صبر برای 3-5 روز گاهی اوقات خواهد مهلک."

مشترک پاسخ از مقامات دولتی شده است که دولت تنها یک ظرفیت برای آزمون 3,000 نمونه هر روز و خواستار بیشتر تست نشده بود عملا امکان پذیر است. در هفته گذشته به عنوان بسیاری از 5000 به 6,100 نمونههای جمع آوری شده در یک روز است.

زبان به بیان اصلی وزیر بهداشت Jayanti راوی گفت: "این است که ما افزایش آزمایش ما ظرفیت قابل توجهی است. آنچه که ما در حال انجام است پولد تست در مناطق که در آن موارد کم هستند که در آن هر ICMR دستورالعمل 10 نمونه آزمایش می شود با هم (در یک کیت نتیجه صرفه جویی در نه کیت). ما با قرار دادن یک مکانیزم نظارتی که تنها کسانی که رفتن برای یک عمل جراحی می توانید خود را آزمایش در آزمایشگاه خصوصی. این بود که با توجه به نقض ICMR مقررات در برخی از آزمایشگاه."

"در حال حاضر دولت labs ظرفیت کافی. ما همچنین دریافت تایید برای GMERS Himmatnagar اگر چه آن را به کوچک, ظرفیت," او اضافه شده است.

با توجه به منابع خصوصی labs در احمدآباد را یک ظرفیت برای آزمون تا 700 نمونه در روز است. اما آنها در حال آزمایش به طور متوسط 15-20 نمونه در حال حاضر منوط به مجوز از GMERS سرپرست که بیش از حد برای موارد اشاره شده توسط بیمارستان های خصوصی قبل از غیر Covid روش پزشکی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن