MLB پیش نویس می تواند cryin' زمان دوباره برای پدر از Gophers' مکس مایر

پس از اخبار Max راه می رفت به خانه و خانواده خود را و به سرعت دریافت یک آغوش از پدر خود. "او واقعا احساسی و آن

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

پس از اخبار Max راه می رفت به خانه و خانواده خود را و به سرعت دریافت یک آغوش از پدر خود. "او واقعا احساسی و آن را بیشتر سرگرم کننده برای او" حداکثر گفت: در ماه فوریه است. "من احساس می کنم اگر من پیش نویس این سال آن را به بیشتر سرگرم کننده برای او دوباره."

اولین بار او بود پیش نویس مایر می دانست که او که قرار بود برای پیوستن به Gophers بیس بال برنامه. در حال حاضر پس از او junior فصل کوتاه بود توسط coronavirus راست دست استارتر انتظار می رود که انتخاب شده در اوایل روز چهارشنبه در دور اول.

کنت اذعان او به عقب ندارد احساسات خود را وقتی که می آید به بچه های خود را, اما او ممکن است سعی کنید این زمان در اطراف. "من قصد دارم به احتمالا سعی کنید به فریاد زدن کمی, بنابراین من نمی تواند teared اما من مطمئن هستم که من ریخته خواهد شد برخی از," او گفت:. "تنها بودن خیلی افتخار می کنم از آنچه که او انجام می باشد."

مایر ثابت به عنوان یک بالا 10 چشم انداز با توجه به چند رسانه و یک فرصت به بالاترین-پیش نویس لاک پشت نقب زن از گلن پرکینز رفت 22nd, به دوقلوها در سال 2004.

لحظه ای بزرگ را جشن خواهد گرفت با حداکثر خانواده از آمدن به خانه خود در حومه وودبری. این اتصالات را شبیه یک سوپر باول smorgasbord — شامی کباب میگو و پنیر و شیرینی و میوه. حداکثر کاهش یافته کنت پیشنهاد برای رفتن بزرگتر با کباب امید بستن به نگه داشتن آن کلید پایین.

آن را تعجب آور بود زمانی که مایر فراخوانده شد سه سال پیش پس از آن آمد بدون جشن.

"من هرگز واقعا فکر کردم من می خواهم پیش نویس از دبیرستان" مایر گفت. "من 5-11, 150 (پوند); من واقعا کوچک است."

در حال حاضر 6-پا و 200 پوند مایر به احتمال زیاد کردن هیئت مدیره هنگامی که دوقلوها با استفاده از 27th کلی انتخاب کنید. دوقلوها سراغ مدیر Sean Johnson گفت: آنها مشاهده مایر کشویی به عنوان "بهترین شکستن توپ در پیش نویس" با fastball که لمس 100 مایل در ساعت و جدیدتر changeup در حال توسعه به یک سوم قابل اعتماد بشه.

کنت و حداکثر شده اند دوقلوها طرفداران با حداکثر بار-بازیکن مورد علاقه بودن کارلوس گومز, اما آنها باز به هر تیم میدارد او را.

"شاید مدت ها پیش در آن بود آن را بزرگ خواهد بود اگر او با دوقلوها,' " کنت گفت. "اما من واقعا در مورد آن فکر نکرده ، او فقط می خواهد برای رفتن به کسی که قدردانی و من کاملا درک می کنم که. مهم نیست که چه تعداد او می رود; ما فقط می خواهیم یک تیم است که می خواهد او را."

Gophers تبادل مربی Ty McDevitt گفت مایر صعود از دور دبیرستان مشمول به یک دانشجوی سال اول مسکن به تاریخ آس است فقط آغاز کار خود را. پس قبل از دبیرستان مایر ساخته شده است که افزایشی سرعت سود هر سال است.

"بسیار به ندرت آیا شما کسی است که کیفیت یک پارچ به عنوان او است که تا به حال چنین یک شیب صعود (و) وجود دارد خیلی بیشتر به کار بر روی" McDevitt گفت. "شما برگردید و مطالعه و او نمی plateaued در هر جنبه در خود بازی. به دنبال که در آن او در حال حاضر و درک که او به عنوان یک فرد و نوع کاری که او قرار می دهد در در offseason من فقط هیجان زده برای دیدن که در آن او می رود و از اینجا."

Gophers اضافه شده کشت جدید سن, اسباب بازی زمانی که گلن پرکینز خانواده بیس بال عملکرد مرکز افتتاح شد و در سال 2018 است. کوزه در حال حاضر وزن توپ بیسبال و یک Rapsodo تبادل واحد است که آهنگ سرعت چرخش رای و اعتصاب-منطقه تجزیه و تحلیل از جمله معافیت امتیاز.

اما مایر تر است قدیمی مدرسه.

"من یک پسر ابزارهای," او گفت:. "من نمی تواند به هر یک از فن آوری است. من هرگز انداخته وزن توپ یا هر چیزی. که فقط بخشی از بازی من است. ما شده ایم به دنبال در Rapsodo کمی و جایی که من توپ رو به چرخش در چه زمینهای و fastball درک خواهد شد که بهترین سرعت و تمام چیزهای که. آن را سرگرم کننده به آن نگاه کنید اما من قطعا نه یک مرد که بر روی آن متمرکز است."

به دلیل مایر نسبتا قد و قامت کوچک اولیه نگرانی خود را از وضعیت پیش نویس این است که آیا او می تواند یک پارچ شروع در لیگ های عمده ای اما McDevitt گفت: "من فکر می کنم که در طی دو فصل گذشته او باید اخراج هر یک از این نگرانی ها به علاوه برخی از."

مایر ساخته شده تنها چهار شروع می شود در این فصل رفتن 3-1 با 1.95 به دست آورده-اجرای متوسط — او راه می رفت و هشت گل 46 در 27⅔ نوبت — اما McDevitt گفت: آنچه مهم است این است که خود را توسعه changeup توانایی تولید تماس اولیه در شمارش و کنترل baserunners و دانستن زمانی که به چالش کلیدی hitters.

"او نشان داده است که توانایی به تمام کسانی که تنظیمات و درک تمام چیزهایی که لازم است وجود دارد" McDevitt گفت. "در این مرحله من واقعا نمی بینید هر سوال که چرا او نمی خواهد بود قادر به شروع. صحبت کردن به بسیاری از نرم افزار تیم وجود دارد بسیاری از بچه ها که احساس می کنید که راه به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن