هیبینگ مربی سرطان مثانه بازده

این زن 47 ساله هیبینگ پسران بسکتبال مربی آموخته اخبار بد در مورد سرطان مثانه بازگشت در اوایل این ماه. "این بسی

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

این زن 47 ساله هیبینگ پسران بسکتبال مربی آموخته اخبار بد در مورد سرطان مثانه بازگشت در اوایل این ماه.

"این بسیار دشوار اخبار برای شنیدن" مک دونالد گفت: تلفن چهار شنبه از هیبینگ.

مک دونالد ابتدا تشخیص داده شد اکتبر گذشته با سرطان مثانه — که مادرش Darlene از درگذشت در سال 1997 و تا به حال عمل جراحی Nov. 1 برای برداشتن یک تومور سرطانی.

به جای شیمی درمانی مک دونالد تصمیم گرفتند برای سلول های بنیادی درمان شناخته شده به عنوان Bacillus Calmette-Guerin که در آن زندگی می کنند سل باکتری وارد مثانه در امید آنتی بادی تولید برای ساخت تا ایمنی به سلول های سرطانی.

اما یک سيستوسکوپی مارس 28 در کلینیک مایو در روچستر مینه سوتا نشان داد که نقاط بازگشته بود به مثانه خود را. بیوپسی یک هفته بعد نشان داد سرطان بازگشته بود هر چند که در نظر گرفته شده است غیر تهاجمی آن را به عنوان گسترش است فراتر از محدوده مثانه است.

"من خیلی ضرب و شتم تا روزی که به نام و اجازه دهید من می دانم من آسیب شناسی نتایج" مک دونالد گفت. "شما امیدواریم که برای بهترین و بدترین ترس. این نبود بدترین خبری که من می تواند بدست. اگر آن را تهاجمی است که می تواند بدترین خبر دلیل آن را کنترل و آن را خارج از مثانه در گره های لنفاوی و بافت."

مک دونالد که صرف 21 فصل مربیگری بسکتبال در هیبینگ جایی که او نیز به تدریس تاریخ و جغرافیا بود و با توجه به انتخاب به انجام همان فرم از سلول های بنیادی یک شیمی درمانی گزینه و یا عمل جراحی برای برداشتن مثانه.

پس پزشکان دلسرد بیشتر BCG درمان — دادن آن کمتر از 10% شانس موفقیت — و حتی کمتر فروخته شده در شیمی درمانی, مک دونالد تصمیم گرفتند برای انتخاب سوم. او تصمیم دوشنبه در یک زوم تلفنی با مایو پزشکان از جمله اورولوژیست ایگور فرانک و روبات با کمک عمل جراحی جولای 14.

"(دکتر فرانک) به ما گفت که در مشورت که او صفر نگرانی از آن تبدیل شدن به مهاجم در حال حاضر و ژوئیه" مک دونالد گفت. "یکی از چیزهایی که او گفت که در ذهن من گیر که تایید آنچه من انجام است که حق او گفت:" اگر این نوع سرطان در شما می شود تهاجمی این سرطان را می کشد.' تنها راه درمان این است که باید از آن برداشته شود."

بخشی از مک دونالد روده بزرگ استفاده می شود برای ایجاد یک جدید مثانه — نامیده می شوند neobladder — که اتصال به کلیه ها و بقیه از سیستم ادراری و باقی می ماند در داخل ،

مک دونالد می گوید: او از اعتماد به نفس او خواهد بود در دست های خوب و امیدوار است تا قادر به ادامه مربیگری و آموزش.

مک دونالد فارغ التحصیل از Chisholm دبیرستان در سال 1991 با دولت بهترین 3,292 امتیاز — یک علامت بود که 15 سال است. او مربی توسط پدرش باب که دارای مینه سوتا دبیرستان دولتی رکورد در هر ورزشی با بیش از 1000 شغل پیروزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن