Tomanek انتخاب شده به عنوان دلوت جدیدترین عضو شورای شهر

Tomanek بازنشسته فیزیوتراپ در حال حاضر در خدمت به عنوان یک تماس روحانی در Essentia سلامت-St. mary's مرکز پزشکی

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

Tomanek بازنشسته فیزیوتراپ در حال حاضر در خدمت به عنوان یک تماس روحانی در Essentia سلامت-St. mary's مرکز پزشکی پدید آمده به عنوان شورای برتر انتخاب کردن یک فیلد از 19 متقاضیان برای دریافت یک اتفاق آراء. او انتظار می رود که برای خدمت به بقیه Russ' دوره دوم که به پایان می رسد آمده است 2022.

سه فینالیست شد دعوت برای مصاحبه جمعه از جمله Zak Radzak و جنیفر Vossen Julsrud. اما Julsrud یک ملک اجاره اپراتور و سابق, Duluth, عضو شورای شهر, عقب نشینی نام او از در نظر گرفتن پیش از آن در روز ترک فقط Tomanek و Radzak یک کسب و کار نماینده و رئیس جمهور Teamsters Local 346 در حال اجرا است.

Tomanek است که انتظار می رود قسم خورده در سه شنبه گفت که او اعمال می شود برای کار با چشمان باز.

در پاسخ به سوال یکی از پرسنل کمیسیون صندلی و 5 منطقه عضو شورا جانت کندی در مورد چگونه او را به مقابله با کمبود بودجه که بوجود آمده از COVID-19 شیوع Tomanek گفت: "من فکر می کنم که رفتن به بزرگترین مسئله رو ما در طول همه گیر و کسانی که در حال کاهش خواهد بود دشوار و تفرقه من می ترسم. بنابراین من فکر می کنم ما باید به یاد داشته باشید که از جنبه های بحث و گفتگو که در آن ما صحبت در مورد تمدن ما بحث در مورد گوش دادن به تمام طرف های درگیر و ما به تحقق عنوان شهردار گفته است که ما قصد داریم به انجام کمتر کمتر است. "

در حالی که Tomanek اذعان کرد که او نمی داند دقیقا چه جواب را شبیه و در عین حال او گفت: "من می دانم که آن را برای رفتن به یک مقدار زیادی از مطالعه بسیاری از اجماع ساختمان و تعداد زیادی از ورودی از جامعه است."

به عنوان او تصمیم به ارائه خدمات خود را Radzak گفت: "من برای این موقعیت چون من واقعا دوست دارم دولوت."

است که می گویند Radzak نمی بینم به اتاق را برای بهبود ،

"دلوت در حال حرکت است به جلو. من معتقدم که در حال حاضر شورای اسلامی و قبل از دولت منتقل شده دلوت رو به جلو است. اما در این روند من احساس دلوت است را فراموش کرده و برخی از اصول که مورد نیاز است برای یک شهر: جاده ها. شما می دانید زیرساخت ها در این شهر وحشتناک است ... از جاده ها به سیستم های آب. منظورم ناحیهای در شمال غربی خیابان دارای آب در آن تقریبا هر هفته به," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب