بزاق بان کی مون تاثیر خواهد بود در آزمون پیسرز: Karthik

Kolkata Knight Riders کاپیتان دینش Karthik گفت: پیشنهاد ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش کریکت توپ خواهد تاثیر

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

Kolkata Knight Riders کاپیتان دینش Karthik گفت: پیشنهاد ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش کریکت توپ خواهد تاثیر سرعت پرتاب کنندگان در این نسخه دیگر از این بازی است.

"در ODIs و T20s آن را بسیار تفاوت اما در آزمون آن را برای رفتن به یک چالش عظیم. آن را دشوار خواهد بود به خصوص برای (سریع تر) پرتاب کنندگان گفت:" Karthik در آنلاین راه اندازی KKR را Sahayata وهن (خودرو کمک) برای توزیع اقلام ضروری به سیکلون-تحت تاثیر قرار مردم در غرب بنگال.

نیاز برای نوسان

"زمانی که توپ جدید برای اولین 20-30 اور در اکثر زمینه در جهان نوسان معمولی است و آنچه به آنها نگاه کنید. اگر شما اعمال نمی بزاق آن را به سختی می شود آنها را به نوسان توپ," او گفت:.

بازیکنان نیاز حدود یک ماه به عقب بر گردیم به صورت کامل پس از این محدودیت برداشته شد Karthik گفت.

"به خصوص سریع پرتاب چرا که آنها آینده بسیار آرام زمان. بروید و شروع به بازی بولینگ در 140-150 kmph از طریق روز آن را برای رفتن به یک چالش عظیم برای آنها" او گفت:.

Karthik گفت: اگر Indian Premier League (IPL) اتفاق افتاده است, این امر می تواند خوب را به نفع خود جایزه برای cyclone-تحت تاثیر قرار مردم در غرب بنگال. "ما در حال عاطفی متصل به کلکته. من فکر می کنم برنده IPL است که حداقل ما می توانیم برای دولت است."

KKR مدیر عامل Venky میسور که پرچم کردن کمک وسیله نقلیه با, West Bengal, وزیر ورزش Aroop Biswas نه به نفع سرهم بند با فرمت IPL یا ترکیبی از بازیکنان.

"کیفیت محصول ساخته شده است آن را واقعا خاص است. آن را بی خطر است برای گفتن جمعی مشاهده است که ما باید در این مسابقات در آن فرمت کامل به همان تعداد از مسابقات با تمام بازیکنان است.

ستون فقرات

"این است که در درجه اول هند بازیکنان که ستون فقرات هر تیم. اما ما باید تشخیص زمانی که شما نگاه کنید حتی خود ما تیم یک Sunil Narine یک Andre راسل یک Eoin مورگان و در حال حاضر پت کامینز آمده به عنوان یک ترکیب با سرخپوستان آن را واقعا خاص است.

"IPL به عنوان یک محصول تبدیل شده است بزرگترین عینک است که گرفتار تخیل نه تنها در هند بلکه در جهان گفت:" میسور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن