Maharashtra: از جان گذشته برای رفتن به خانه مهاجران آمار بزرگراه در autorickshaws چرخه

نوشته شده توسط ساغر Rajput | بمبئی | به روز شده: مارس 12 سال 2020 3:52:11 am کارگران مهاجر استراحت

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط ساغر Rajput | بمبئی | به روز شده: مارس 12 سال 2020 3:52:11 am
Migrant workers, Coronavirus cases, Covid 19 test, Mumbai news, Maharashtra news, Indain express news کارگران مهاجر استراحت زیر یک درخت در مسیر خود به شهر محل زندگی در اوتار پرادش و بیهار در روز دوشنبه. (عکس: Amit Chakravarty)

با پوشیدن یک جلیقه خود را بیش از khakhi شلوار پاره, سیاه, کفش در پا Balram Yadav در راه خود را به جونپور در اوتار پرادش — توسط autorickshaw با همسر و سه فرزندش در حد مرگ.

آنها به سمت چپ بهیندر خود را نزدیک به 1500 کیلومتر سفر در 8 ساعت در روز یکشنبه. دو خانواده دیگر در حال رفتن همراه خود autorickshaws. Yadav می گوید: از آنجا که مستند autorickshaw رانندگان معیشت خود را از دست داده اند و به همین دلیل است که او و دیگران تا به حال تصمیم به ترک. "پس از اولین مستند آنها گفت: ما می توانیم رانندگی خودرو, اما وجود دارد هیچ مسافران" گفت: Yadav.

سه چرخ با دو موتور سکته مغزی, ایده آل خودرو برای یک سفر طولانی اما سه شرکت است. یکی autorickshaw شکست نزدیک Shahapur, 80 متر از جایی که آنها آغاز شد اما پوشش نقره ای شد که یکی از دو نفر دیگر می تواند به دو. "ما دو تا دوله. ما سعی به گرفتن یک دوچرخه مکانیک, اما او نمی تواند آن را انجام دهد" گفت: Yadav که نمی خواهید به توان نام برد.

وقتی پرسیده شد که در مورد مجوز به درایو خود را autorickshaw خارج بمبئی Yadav گفت:"جهان تک ja sakte hain wahan تک jaenge (ما تا آنجا که ما می توانیم)."

مانند Yadav, خانواده و دوستان خود را, بسیاری از کارگران مهاجر مشتاق به بازگشت به خانه هستند در بزرگراه. تعداد بسیار کمی در حال راه رفتن در حال حاضر. به جای آنها را آغاز کرده است در این سفر در هر حمل و نقل آنها می توانند مدیریت — autorickshaws دوچرخه و کامیون, ساخت و ساز قابل توجهی در ترافیک وابسته به وسايط نقلیه در بمبئی آگرا بزرگراه.

Ramanand Yadav رفتن تمام راه را به بیهار در تازه خریداری شده خود را دوچرخه سواری. "ما 10 از ما که می خواستم به ترک. بنابراین از طریق کسی که ما می دانستیم که ما دستور ده دوچرخه در نرخ تنزیل تومان 3,500," او گفت:.

اما خود را به عنوان کارفرما حاضر به پرداخت دو ماه حقوق و دستمزد Yadav خواسته برادر بزرگتر خود در گایا برای انتقال پول به حساب خود. پس از گرفتن دوچرخه او شروع به رکاب زدن از کرجت در ساعت 5 صبح روز یکشنبه.

"Ab کوی رای mangne aaega na اصلی usse danda maar kar bhaga دونگا (در حال حاضر اگر کسی به من می آید برای رای من را مورد ضرب و شتم آنها و ارسال آنها را به عقب) گفت:" Yadav و اضافه میکند: "در این زمان است که مردم نماینده باید گام به بالا و کمک به شهروندان خود اما هیچ کس آمد به نجات ما."

او می شود تماس از همسر و سه فرزندش به خانه هر حال حاضر و پس از درخواست او در مورد محل نگهداری او. آنها گریه او گریه می کند با آنها.

با وجود چندین اتوبوس و قطار خدمات آغاز شده توسط دولت برای کمک به این کارگران مهاجر رسیدن به خانه کارگران می گویند آنها دیگر نمی خواهید به صبر کردن برای نوبت خود را. "ما به ایستگاه پلیس رفت برای پر کردن مهاجر فرم. آنها از ما خواست برود و پیشنهاد ما پر کردن فرم آنلاین. آن بوده است هشت روز پس از من فرستاده شده که به صورت, اما ما نمی کردم یک تماس در عین حال گفت:" یکی دیگر از چرخه عهده مهاجر کارگر Yogendra Yadav. او به همراه 18 کارگران دیگر که عنوان شد به بومی خود را در باگلپور در بیهار.

فشردن کردن عرق از خود را به رنگ سیاه و سفید ماسک صورت همراه خود بهلا Raut گفت: "در 22 مارس زمانی که اولین مستند اعلام شد ما فکر کردیم که ما می توانیم شروع به کار دوباره در مارس 14. پدر و مادرم به خانه نیاز به پول است. اما پس از آن مستند تمدید شد یک بار دیگر. ما فکر کردیم که آنها نمی خواهد آن را گسترش فراتر از بار دوم اما نگاهی به وضعیت ما معتقدیم که این مستند را نمی خواهد قبل از پایان ماه ژوئیه. من نمی دانم که آیا ما را آلوده دریافت Covid-19 اما اگر ما عقب ماندن ما قطعا از گرسنگی می میرند."

روشن است که بر خلاف قبل در حال حاضر پلیس و دولت منطقه دیگر متوقف کردن کارگران از ترک. در واقع آنها حتی کمک به آنها. اوایل روز دوشنبه هنگامی که پلیس در نزدیکی ایگتپوری دیدم Yadav, دوچرخه سواری دور در بزرگراه ها او را متوقف کرد. او انتظار می رود به پشت, اما او را به او گفته شد که ایگتپوری دولت خواهد او را رها و چرخه خود را در ماهاراشترا-Madhya Pradesh مرز در یک MSRTC اتوبوس.

دولت های منطقه در حال چیدن مردم دیده می شود راه رفتن در بزرگراه ها و یا برن در غیر موتوری وسایل نقلیه و ارسال آنها را در راه خود را به مرز با اتوبوس های این طبق تصمیم گرفته شده در روز یکشنبه.

در نزدیکی Shahapur پلیس مقامات قضایی یک کامیون که در آن کارگران نشسته بر روی پشت بام. پلیس متوقف کامیون خواسته مهاجران به سقف و به تعجب خود را گفت: آنها را به نشستن در داخل و مجاز وسیله نقلیه را ترک کنند. یک مقام رسمی از ایگتپوری tahsildar دفتر گفت: "ما در حال بررسی این که آیا این کامیون در حال حمل بیش از ظرفیت خود را. اگر آنها در حد ما اجازه دادن به آنها بروید."

اگر آنها در حال لود فراتر از ظرفیت خود گفت: رسمی به عنوان مثال از یک کامیون در روز یکشنبه "ما خواسته بیش از حد مسافران برای دریافت کردن و کاهش آنها را به ماهاراشترا-Madhya Pradesh مرز در دولت حمل و نقل اتوبوس".

از Igaptpuri-Nashik منطقه و اتوبوس را برداشت تا برخی از 350 کارگران مهاجر سفر با دوچرخه یا پای پیاده. "این سرویس به خصوص آورده در محل برای کارگران راه رفتن به مکان های مادری خود و همچنین برای آنهایی که دوچرخه سواری. چرخه خود را گره خورده به بالای اتوبوس. این اتوبوس در حال sanitised پس از هر سفر" گفت: Archana Bhakad, tahsildar, ایگتپوری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب