فوتبال زنان دستاوردهای وضعیت حرفه ای در اسپانیا

این دو برتر فوتبال بانوان بخش در اسپانیا به دست آورده اند وضعیت حرفه ای اسپانیایی فدراسیون اعلام کرده است. ا

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

این دو برتر فوتبال بانوان بخش در اسپانیا به دست آورده اند وضعیت حرفه ای اسپانیایی فدراسیون اعلام کرده است.

این فدراسیون روز چهارشنبه گفت این کشور ورزشی شورای پذیرفته است تغییر در وضعیت خود را برای مسابقات نیز معتبر برای مردان و زنان فوتسال.

فدراسیون گفت: این حرکت گام دیگری به ترویج و توسعه این مسابقات که تا به حال در نظر گرفته شد تازه فوتبال است.

وضعیت جدید اجازه خواهد داد که برای ایجاد حرفه ای کمیته با مشارکت همه باشگاه ها و با استقلال برای مدیریت جنبه های مختلف این مسابقات است.

فدراسیون گفت: وجود خواهد داشت یک سری از الزامات مورد حرفه ای از بازیکنان و مربیان و قوانین خواهد بود در محل کار حداقل شرایط است که شرکت کنندگان باید با توجه به بودجه و قراردادها و دستمزد.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن