دیدگاه ملی / درس های آموخته شده در pandemic: ما دیگر نمی تواند تکیه بر محصولات خارجی

در این سال روز یادبود بسیار متفاوت خواهد بود هر چند ما به عنوان نگاه به گذشته چند ماه و تعجب و سوال و همانطور

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

در این سال روز یادبود بسیار متفاوت خواهد بود هر چند ما به عنوان نگاه به گذشته چند ماه و تعجب و سوال و همانطور که ما شروع به حرکت به جلو برای خروج از این نامشخص زمان. چگونه می تواند ما را جشن می گیرند ؟ چه indulgences و یا حتی ضرورت در دسترس خواهد بود به ما ؟

غرور آمریکایی ها را برای این کشور ریشه امن در سختی مستقل نسل گذشته که قربانی نه تنها زندگی خود را در جنگ اما سال زحمت در زمین و ساختمان و رفاه و استقلال است. بسیاری از ما گرفته شده برای اعطا آزادی ما تحویل داده اند و توانایی برای خرید هر چیزی که ما می خواهیم بدون هیچ فکر که در آن از آن می آید. ما آمریکایی ها باید در جهانی زندگی می کامیابی هرگز قبل از ایجاد و یا تصور است.

COVID-19 اتحادش را تغییر همه که. آن نشان داده است که هیچ یک از ما بالاتر احتکار و در نتیجه اخلال در زنجیره تامین به طوری که ما می توانید احساس امن و مطمئن به طوری که ما باید همه چیز ما نیاز به "پناهگاه در محل" و به طوری که ما نمی باید به راحتی ما شناخته شده است. از آن شده است با درد و احساس وحشت و نگرانی است که آمریکایی ها شروع به درک که عرضه زنجیره ای که قبلا ما به ارمغان آورده هر چه ما می خواستیم شکننده هستند و در حال حاضر مختل شده است. و از آن شده است و حتی تکان دهنده تر برای ما به یاد بگیرند که چگونه بسیاری از آنچه ما نیاز دارید و یا می خواهید این است که برون سپاری در سطح بین المللی به ویژه از چین است.

به عنوان اقتصاد شروع به باز کردن تا مردم به دنبال به جلو به بازگشت به حس ظاهر ، ما این فرصت را به تدریج شروع به خرید و معاشرت در درون مرزهای. قفسه های سوپر مارکت ها آغاز خواهد شد به پر گسترده تر بازار را بازگشایی و ما اجازه خواهد داشت برای جمع آوری با دوستان به مناسبت روز یادبود و مهم دیگر تعطیلات تقریبا به عنوان معمول است.

به عنوان آنها می گویند وجود دارد بدون از دست دادن بزرگ بدون به دست آوردن کوچک به طوری که ما از طریق این اختلال, شاید ما می توانیم به یاد داشته باشید یک درس آموخته شده: که ما دیگر نمی توانیم اجازه می دهد تا امنیت ملی ما به خطر می افتد با وابستگی به محصولات خارجی. ما باید تقاضا و پشتیبانی محصولات از کشور خود ما و از کارگران ایالات متحده که هنوز هم ارائه بهترین کیفیت و امن ترین محصولات در جهان است.

هنگامی که شما در فروشگاه مواد غذایی آیا شما به حمایت از خرید که در داخل کشور رشد کرده و تولید می شوند ؟ شما همیشه نگاه به برچسب به درک که محصولات عرضه شده اند از کشورهای دیگر ؟ آیا شما متوجه است که بسیاری از کشورها به کار, ایمنی و محیط زیست اقدامات در محل است که با کشاورزان و دامداران در ایالات متحده ملزم به پیروی?

هنگامی که آخرین باری که شما فکر می کنید در مورد مواد معدنی است که به دستگاه های الکترونیکی شما با استفاده از به عنوان خوانده شده این مقاله ؟ آیا شما را در درک چرا ما مقرون به صرفه انرژی در درجه اول از زغال سنگ و گاز طبیعی و انرژی هسته ای به گرما و سرد خانه و دفاتر ما? چگونه به خوبی شما را در درک که در آن مواد معدنی مهم آمده از آن مورد نیاز خواهد بود برای رسیدن به aspirational سبز-انرژی اهداف است که برخی از آغوش دارد ؟ آیا شما را در درک زنجیره تامین داخلی و چگونه کار می کنند ؟ چگونه بسیاری از محصولات شما مصرف هستند نه در داخل کشور تولید می شود اما در حال عرضه شده از منابع خارجی? آیا شما واقعا می خواهید به در رحمت چین برای آن دسته از محصولات ؟

امریکا یک ثروت بزرگ از مواد معدنی مهم است که امن تمیز مستقل فن آوری و انرژی, آینده, اما تنها اگر ما حمایت و کمک به توسعه داخلی معدنی تولید و فرآوری منابع معدنی.

لطفا زمانی که شما این سوال را بپرسید: "چه باید بکنم از حالا به امن تر و امن تر?," اجازه دهید بخشی از جواب شما بود "من را حمایت غذایی و الکترونیک و انرژی است که در داخل کشور تولید می شود!"

امیلی Arthun از ژیلت, وایومینگ است که هماهنگ کننده بخش زنان و معدن ائتلاف (wmc-usa.org); و کارن Yost از بیلینگز است دولت در امور روسای آمریکایی کشاورزی-زنان WMC (americanagriwomen.org). آنها را مشاهده کنید این به طور انحصاری به اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب