Swift: مخمر یا قحطی در حال حاضر زمان مناسب برای شروع به پخت نان خود را

عالی بود مواد برای یک ستون, اما من می خواهم اگر من دروغ گفت آن را به من تبدیل به یک نان بیکر. مامان فقط تا به

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

عالی بود مواد برای یک ستون, اما من می خواهم اگر من دروغ گفت آن را به من تبدیل به یک نان بیکر. مامان فقط تا به حال بسیاری از کمی داخل کلاهبرداری — دانستن دقیقا چگونه خمیر باید احساس سنجش دقیقا زمانی که آن را به حال شده است به اندازه کافی ورزیده — که من نمی توانستم تکرار سحر و جادو خود را.

پس ما آمار بسیار خیره و ویروس مسری است. اگر تا کنون یک زمان وجود دارد به عمل پخت هنر است و این بهار.

ظاهرا من تنها نبود. آیا شما سعی به پیدا کردن مخمر در فروشگاه مواد غذایی محلی شما به تازگی ؟ مثل تلاش برای پیدا کردن Lysol دستمال مرطوب.

وجود دارد هیچ چیز مانند یک جهانی همه گیر به مردم را به بازگشت به اصول اولیه. خانواده. کره بوسیله اسباب گردنده و یک تیم خوب از گاو. و کربوهیدرات.

خوشبختانه من یخچال و فریزر دارای یک بسته از Saf-فوری بیمه مخمر که من سفارش سال گذشته است. این مخمر قرار بود بخشنده تر و سریع تر اقدام به طور منظم از مخمر امیدوار کننده برای ایجاد نان رول و دسر نوارهای در کمتر از 60 دقیقه. اما پس از پس از دستور جزوه آمد که با مخمر من ایجاد چهار چشمگیری ناموفق قرص. دو به سختی browned و به عنوان سنگین به عنوان بلوک های خاکستر. دو بعدی بودند کمی بهتر اما خمیری در وسط.

بنابراین من تصمیم به پاره کردن این دستور غذا و رفت و آمد مکرر به من دستور اساسی برای عروسی "رول". این دستور غذا را طول می کشد هیچ کلید های میانبر: شما هنوز هم نیاز به "اثبات" مخمر و اجازه دهید آن را دو برابر افزایش می یابد. اما موفق به دریافت افزایش از این پیری مخمر. من با نصف دستور و ساخته شده دو فوق العاده خوب قرص.

فقط به خاطر داشته باشید که این دستور در زیر نوشته شده است در کلاسیک مارگارت سویفت, نسبت, معنی آن را به چهار تا پنج زیادی قرص نان. دو آن را و شما می توانید به اندازه کافی رول به خوراک های بزرگ, آلمانی-روسی جمعیت پس از یک شب از روحیه رقص لهستانی پولکا-رقص و چشم قرمز-نوشیدن.

خمیر نیز می تواند مورد استفاده برای ایجاد دارچین یا کارامل رول. شما همچنین می توانید تعویض از 1 به 2 فنجان آرد نان با آرد گندم کامل اگر شما می خواهم به تصویب آن به عنوان مواد غذایی بهداشتی. مستی appetit!

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای printer-friendly version

مواد لازم:

1 ½ بسته مخمر خشک فعال (یا 2 قاشق آید تپه از Saf-فوری بیمه مخمر)

1 قاشق غذا خوری شکر

½ فنجان آب بسیار گرم (110 تا 120 درجه)

4 فنجان شیر کامل

1 فنجان شکر

4 قاشق چای خوری نمک (می توانید کمتر استفاده کنید و اگر ترجیح)

1 فنجان روغن کانولا

4 تخم مرغ در دمای اتاق

6-8 لیوان آرد نان

جهت:

در یک کاسه شیشه ای حل مخمر و 1 قاشق غذا خوری شکر در 120 درجه آب (یک دماسنج دیجیتال با این نسخهها کار بزرگ برای این) برای حدود 5 دقیقه. مخلوط باید کف و حباب; اگر آن را نمی کند مخمر است که گذشته خود را نخست و کار نخواهد کرد.

در یک ماهی تابه بزرگ (و یا در مایکروویو) شیر گرم و شکر و نمک و روغن تا زمانی که ولرم است. اضافه کردن تخم مرغ و مخمر مخلوط و 2 فنجان آرد. ضرب و شتم با همزن برقی (من با استفاده از آشپزخانه من-کمک های اولیه به دلیل این خمیر آن را یک تمرین واقعی) اضافه کردن آرد به تدریج. زمانی که خمیر می شود بیش از حد ضخیم برای میکسر به نوبه خود بر روی خوبی floured سطح و مخلوط کردن. در ادامه با اضافه کردن آرد و خمیر کردن تا زمانی که خمیر به شکل نرم و کمی چسبنده توپ.

(در حالی که 6 تا 8 فنجان برآورد است, شما ممکن است نیاز بیشتر یا کمتر بسته به نام تجاری و یا نوع آرد استفاده می کنید. Pillsbury و مدال طلا برای مثال تمایل به "نرمتر" آرد.)

پوشش و اجازه افزایش در یک جای گرم تا دو برابر در اندازه. پانچ خمیر کردن; اجازه دهید آن را افزایش است. پس از دو برابر شدن اندازه دوباره پانچ خمیر کردن و به شکل قرص و یا رول.

جای رول را در روغن ورق کوکی و یا قرص در قرص روغن تابه (من ترجیح می دهم شیشه ای). پوشش نان و اجازه افزایش در جای گرم تا دو برابر در اندازه.

پخت رول در 350 درجه برای 13-18 دقیقه و یا قرص در 375 درجه 25-45 دقیقه تا زمانی که قهوه ای طلایی است. (قرص باید صدا "توخالی" زمانی که شما دست کشیدن بر روی آنها.)

مسواک زدن کره بر روی نان در حالی که هنوز گرم را ایجاد کنید نرم تر و براق پوسته.

بایگانی: جزئیات بیشتر از Tammy سویفت ستون

خوانندگان می تواند رسیدن نویس Tammy سریع در tswiftsletten@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن