تجاوز به عنف متهم سابق اسقف کاتولیک فرانکو Mulakkal تست مثبت برای coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 6:39:35 pm روز دوشنبه یک دادگاه در کرالا ب

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 6:39:35 pm
Franco Mulakkal, kerala bishop rape case, kerala nun rape case, coronavirus bishop franco mulakkal, روز دوشنبه یک دادگاه در کرالا بود لغو قرار وثیقه از Mulakkal. (PTI فایل عکس)

سابق اسقف کاتولیک فرانکو Mulakkal متهم به تجاوز به یک راهبه در کرالا دارای آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در جلندر در پنجاب که در آن او استوار است. Mulakkal را نتایج آزمون بازگشت مثبت روز بعد از یکی از اعضای خود را وکیل نیز شناسایی با عفونت است.

گزارش ها می گویند که اسقف سابق تا به حال آزمایش منفی در آزمون اول. اما زمانی که علائم همچنان ادامه داشت او دوباره تست شده که نتایج در حال حاضر دوباره مثبت است. این معلوم نیست که آیا Mulakkal خواهد بود بستری در بیمارستان در Jalandhar آورده و یا به کرالا در ارتباط با تجاوز به عنف مورد.

روز دوشنبه یک دادگاه در کرالا بود لغو قرار وثیقه از Mulakkal پس از شکست او به نظر می رسد در موارد متعدد قبل از دادگاه با وجود دستور اکید. غیر bailable بازداشت و حکم نیز صادر شده علیه او. ویژه دادستان به نمایندگی از پلیس تا به حال به دادگاه اطلاع داد که اسقف سابق در تلاش بود برای به تاخیر انداختن رسیدگی به این پرونده است. او با اشاره به این که اسقف بود و به دروغ ادعا کرد که خانه خود را واقع در یک منطقه مهار در Jalandhar و در نتیجه نمی تواند سفر به نظر می رسد قبل از دادگاه.

Mulakkal بود که به قید وثیقه در سال 2018 به اتهام تجاوز به یک راهبه متعلق به این منظور از مبلغان عیسی چندین بار بین 2014 و 2016 در یک صومعه در Kottayam منطقه در کرالا است.

56 ساله دستگیر شد پس بزرگ تظاهرات در کرالا و صرف نزدیک به 40 روز در زندان قبل از گرفتن وثیقه.

نیز وجود دارد مبنی بر اینکه او از طریق کلیسا تهدید شاهدان و اعمال فشار بر دیگران به خود را تغییر دهید و شهادت. Mulakkal همه اتهامات را رد کرده است.

این اولین بار است که در هند که به اتهام تجاوز به عنف قاب شده است در برابر یک اسقف کاتولیک. هفته گذشته کرالا دادگاه عالی رد درخواست تخلیه از Mulakkal اصرار دارد که او باید محاکمه شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب