بعد از 12 روز استراحت هیماچال گزارش یک مورد: مردی که در بازگشت از دهلی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 10:44:45 pm بیش از 80,000 نفر و

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 10:44:45 pm
بیش از 80,000 نفر وارد به هیماچال پس از دولت اجازه ورود در آوریل 26, و بسیاری از آنها در زیر صفحه اصلی قرنطینه.

هیماچال پرادش شکست آن خط پاک از 12 روز دوشنبه پس از 30 سال بود که به خانه بازگشت از دهلی آزمایش مثبت برای کوروناویروس. بیمار در حال بازگشت به روستای خود در Jogindernagar زیربخش مندی منطقه همراه با سه نفر دیگر و یک راننده در هفته گذشته DGP SR مردی گفت.

"پنج وجود دارد مردم در تاکسی بود که تخطی از قوانین به عنوان تنها یک نفر همراه با یک راننده اجازه داده شد که در آن زمان" او گفت:.

علاوه بر این DGP گفت: بیمار شد مشغول به کار در یک شرکت در نویدا و نه رشته وجود دارد. "آرامش در جنبش رشته مردم را شامل نمی شود افرادی که در حال کار در جاهای دیگر. این تنها اشاره به کسانی که رشته در محل بلافاصله قبل از مستند" او گفت:.

یکی از افراد همراه او متعلق به همان ایجاد کرد در حالی که دیگران در حال از Chauntra و Baijnath. همه آنها که قرار است تحت نهادی قرنطینه و نمونه های گرفته شده برای تست یک مقام رسمی گفت.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در شیملا, دولت, کنگره, رئیس جمهور Kuldeep Singh Rathore گفت که افرادی که در بازگشت از کشورهای دیگر هستند که به اندازه کافی به نمایش در آمد. او اضافه کرد که تنها 0.1 درصد از جمعیت این ایالت آزمایش شده تا کنون و ادعای دولت در مورد داشتن نمایش کل جمعیت درست نیست.

وزیر Jai Ram Thakur روز سه شنبه به کارگردانی منطقه در سطح مقامات به طور موثر اطمینان حاصل شود که خانه قرنطینه و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای شد و به دنبال آن کسانی که بازگشته اند از کشورهای دیگر. او گفت که یک برنامه جدید به نام "Nigah' خواهد بود راه اندازی شده توسط دولت است که در آن سلامت کارگران را مشاهده می کنید خانه از عودت و حساس و موها آنها را با توجه به اجتماعی فاصله. او همچنین خواسته منطقه دادستانی به موضوع می گذرد برای کسانی که از خارج از دولت در تلوتلو خوران به طوری که وجود دارد کمتر از تراکم در نقاط ورود.

بیش از 80,000 نفر وارد به هیماچال پس از دولت اجازه ورود در آوریل 26, و بسیاری از آنها در زیر صفحه اصلی قرنطینه. در چمبا برخی از مردم اعتراض کردند و پس از آنها قرار گرفتند نهادی تحت قرنطینه, پلیس گفت:.

DGP مردی گفت که یک زن و شوهر از Shimla که رفت و برگشت به روستای خود در Kinnaur متوقف شد توسط مردم محلی که منع ورود خود را و آنها را وادار به پناه در یک افسر پلیس ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب