کنگره می پرسد دولت به مقیاس MGNREGA

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 2:09:47 am یادآوری است که نارندر

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 2:09:47 am
mnrega, mnrega job spike, mahatma gandhi national rural employment gurantee act, congress on mnrega wage, labour workforce, jobs, india news, indian express یادآوری است که نارندرا نخست وزیر تا به حال نقد MGNREGA به عنوان یک یادبود زنده کنگره را شکست Abhishek Singhvi گفت: "امروز بعد از ظهر باید زندگی می کنند که با کوته بینانه ارزیابی به عنوان MGNREGA آمده است به ملت کمک در مبارزه با فقر رو به رشد". (عکس)

با این استدلال که MGNREGA "نزدیک ترین نوش دارو" به آدرس زجر شغل در مناطق روستایی با توجه به مستند کنگره روز دوشنبه از دولت خواسته به گسترش دامنه این طرح است.

سخنگوی حزب Abhishek Singhvi به رسانه ها گفت که روستایی کار تضمین برنامه باید "مقیاس" و رهایی از "غل و زنجیرهای بودجه محدودیت" برای دیدار با افزایش تقاضا است.

"در حالی که اضافی تخصیص برای MGNREGA تحت PM کمک مالی بسته است و ظاهرا 40,000 کرور در اثر با توجه به بدهی های برجسته کل مبلغ نیست Rs 1 لاخ کرور اما نزدیک به 84,000 تومان کرور. با توجه به نیاز ساعت به مقیاس MGNREGA این مقدار سقوط خواهد کرد در این جلسه به اهداف کاهش فقر" او گفت:.

یادآوری است که نارندرا نخست وزیر تا به حال نقد MGNREGA به عنوان یک یادبود زنده در کنگره شکست او گفت: "امروز بعد از ظهر باید زندگی می کنند که با کوته بینانه ارزیابی به عنوان MGNREGA آمده است به ملت کمک در مبارزه با فقر رو به رشد".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن