Sanjita Chanu پاک از اتهام دوپینگ, خواستار پاسخ و جبران

بین المللی وزنه برداری فدراسیون کاهش یافته است اتهام دوپینگ وزنه بردار هندی K. Sanjita Chanu به دلیل "غیر conf

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

بین المللی وزنه برداری فدراسیون کاهش یافته است اتهام دوپینگ وزنه بردار هندی K. Sanjita Chanu به دلیل "غیر conformities" در دست زدن به او را نمونه اما بازی های کشورهای مشترک المنافع طلا-مدال نیز خواستار عذرخواهی و جبران خسارت برای "تروما" او را تحمل کرده است.

The BIRD تصمیم بر اساس توصیه سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA). این مرد 26 ساله که مدعی بی گناهی پس از آغاز اطلاع داده شد که در مورد حکم نهایی از طریق ایمیل امضا شده توسط BIRD, مشاور حقوقی Lilla Sagi.

"...WADA توصیه - خارج از انصاف به ورزشکار - که این مورد در مقابل ورزشکار بر اساس نمونه بسته شود" ، " e-mail از BIRD بخوانید. آن گفت که BIRD گفته شد توسط WADA در 28 مه که "برخی غیر conformities" در زمان تجزیه و تحلیل Chanu نمونه. "به عنوان یک نتیجه, BIRD تصمیم گرفته است برای خروج از اتهامات عنوان شده علیه این ورزشکار بر اساس نمونه 159 90 00 و به این موضوع" به آن اضافه شده است.

ماه گذشته WADA نشان داد که آن را تا به حال تا حدی به حالت تعلیق مجوز رسمی از یک آزمایشگاه در شهر سالت لیک یکی که تست شده Chanu نمونه برای یک ماه در سال 2019 به دلیل "غیر conformities" مربوط به اسناد و مدارک خود را.

"من خوشحال هستم به این معنا که من در نهایت و به طور رسمی روشن از دوپینگ اتهامات عنوان شده علیه. اما آنچه در مورد شانس من از دست داده ؟ که مسئولیت از ضربه روحی من شده اند زندگی می کنند؟" Chanu گفت PTI از مانیپور. "که مسئولیت برای اشتباهات رخ داده در هر سطح ممکن است؟ - شما با قرار دادن یک ورزشکار تحت تعلیق برای سال بدون قضاوت نهایی و یک روز خوب به شما ارسال یک ایمیل گفت که شما در حال حاضر رایگان از اتهاماتی؟"

Chanu گفت: BIRD است او را دزدیدند از شانس صعود به بازی های المپیک توکیو به دلیل عاطفه و نگرش آن باید مسئله عذرخواهی و جبران او باعث ذهنی آزار و اذیت.

"آیا این نوعی از شوخی ؟ آیا BIRD نه در مورد مراقبت حرفه ای از یک ورزشکار ؟ آن را قصد BIRD برای از بین بردن من المپیک شانس? هر ورزشکار رویای نهایی است که برای دریافت مدال در بازی های المپیک و حداقل شرکت کننده در این بازی. برای من که شانس بوده است ربوده شده توسط BIRD," او گفت:. "این است چگونه BIRD قرار است به تابع. BIRD باید عذر خواهی و واقعی توضیح. مسئول بدن و یا سازمان و یا فردی باید تنبیه کنید. من را به مقامات بالاتر و تقاضای جبران خسارت از BIRD."

Chanu مورد است که خدشه دار چند ناهنجاری و اداری خیط و پیت کردن-یو پی اس از جمله اختصاص دو شماره به نمونه مشابه بوده و با کشیدن از نوامبر 2017.

این Manipuri تا به حال آزمایش مثبت برای استروئید آنابولیک تستوسترون انجام شده توسط ایالات متحده آمریکا آژانس ضد دوپینگ (USADA) قبل از مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا در ماه نوامبر 2017. آزمایشگاه نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده بودند دست به المللی در دسامبر 20.

Chanu, که موفق به کسب یک طلا در زنان 53kg دسته در سال 2018 بازی های کشورهای مشترک المنافع در Gold Coast شد و سپس در زیر قرار داده و تعلیق موقت در مارس 15, 2018 و 'B' نمونه بازگشت مثبت در 11 سپتامبر در همان سال است.

نمایندگان خود را پس از آن به نظر می رسد قبل از BIRD شنیدن پانل در اکتبر 18, 2019 در بوداپست مجارستان. در 22 ژانویه 2019 او تعلیق موقت لغو شد. The BIRD اعتراف به ارتکاب یک اشتباه در دادن دقیق نمونه تعداد Chanu نمونه در گزارش خود. جهان بدن در حال ذکر دو نمونه ادرار اعداد در آن ارتباطات از dope آزمون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب