مستند خاطرات روز 55: فقط مرا به خانه مادر می گوید dailywager پسر دهلی پلیس کمک شهروند ارشد انجام همسر last rites و بیشتر

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: 18 مه سال 2020 11:14:22 pm یک سبزی فروش حمل هشت عضو خانواده خود را

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: 18 مه سال 2020 11:14:22 pm
یک سبزی فروش حمل هشت عضو خانواده خود را در کالسکه او به عنوان سفر از گورگان به Bihar. (اکسپرس عکس: Vishal Srivastav)

به هند وارد شده مستند 4.0 در روز دوشنبه که مصادف با روز 55 از سراسر کشور مستند در محل پس از 25 مارس به منظور حاوی Covid-19 انتقال تعدادی از کشورهای خود را اعلام کرد دستورالعمل ترسیم فعالیت های است که خواهد و نمی تواند مجاز در طول این دوره است. در مرحله چهارم از مستند است که برنامه ریزی شده است تا پایان مارس 31, دولت مرکزی به ارائه تسهیلات بیشتر در فعالیت های مختلف و همچنین استقلال بیشتر به ایران برای تصمیم گیری پس از قرمز و نارنجی و سبز مناطق. کارناتاکا ممنوع, ورود افراد از چهار متحده — تامیل نادو ماهاراشترا و گجرات در حالی که دهلی دولت مجاز اتوبوس تنها با 20 مسافر.

با توجه به آخرین به روز رسانی توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده از مجموع کل تعداد موارد تایید شده در هند بود در 96,169 و مرگ و میر در 3,029. از کل چوب خط 56,316 فعال هستند موارد در حالی که در مجموع 6,824 بیماران درمان شده است تا کنون.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 55

در سفر طولانی به خانه برخی از خوش آمدید برای کمک به مهاجران در MP

برای هزاران نفر از مهاجران رفتن از ماهاراشترا به خانه های خود در اوتار پرادش و بیهار دور زدن پاسگاه در Madhya Pradesh را در ویدیشا-ریسن مرز آمده است به عنوان یک تسکین. هیچ یک پیاده روی گذشته این نقطه یا پیش می رود معده تان خالی است. شاید به دلیل آن است که فقط در زیر تپه که خانه های امپراتور آشوکا در Sanchi Stupas اما این checkpost به نظر می رسد به تمرین باستانی پادشاه preachings.

"روزانه ما حدود 10000-15000 نفر عبور عمدتا از ماهاراشترا. ما مطمئن شوید که نه تنها یک فرد می گذرد در پا و یا حتی دوچرخه. ما جای آنها را خالی اتوبوس ها و کامیون ها می گوید:" Ishwar Baghel Sub-بازرس ویدیشا. "اگر نیاز ناشی جمع آوری مرتب برای یک اتوبوس. اما هیچ کس در گذر است بر پا است."

Baghel است که مستقر در مرز دولتی از مارس 28 می گوید: تعداد واکر را کاهش داده در چند روز گذشته. "اما هر کس می آید راه رفتن ارائه شده است با حمل و نقل."

کارگران ساختمانی در دهلی نو در روز دوشنبه.

پلیس دهلی کمک به شهروند ارشد انجام همسر last rites میان مستند

پلیس دهلی شنبه کمک کرد یک شهروند ارشد در انجام last rites از 62 ساله توسط وام شانه به bier و حمل و نقل بدن به هولوکاست زمین میان مستند تحمیل به دستگیری COVID-19 گسترش, مقامات گفت. Jaspal سینگ استفاده می شود برای زندگی در Lakhpat مستعمره در Meethapur فرمت با خود بیمار و 26 ساله ذهنی به چالش کشیده است. شب گذشته همسر خود را در خواب بعد از شام اما نشد صبح از خواب بیدار.

سینگ آمد به Jaitpur ایستگاه پلیس در جنوب شرقی دهلی نو به اطلاع شو آناند Bernhardt در مورد همسرش, مرگ, که تا به حال بیمار شده از ماه نوامبر سال 2019. "او مورد ستایش قرار داد از در امریتسار پنجاب بود و هیچ بستگان در دهلی نو. به عنوان او نمی تواند ترتیبات برای آخرین مراسم تنهایی او به دنبال کمک از پلیس گفت:" R P مینا, معاون کمیسر پلیس (جنوب شرق) به PTI. Bernhardt deputed پاسبان راضی, Ravikant, پروین, Sunil و Dharameder به کمک سینگ. پنج پرسنل همراه سینگ به محل اقامت خود را ساخته شده تمام ترتیبات انجام هولوکاست از زن و پس از آن کاهش یافته سینگ به محل اقامت خود را, او گفت:.

گورگان: فقط مرا به خانه مادر می گوید روزانه-شروط پسر

به عنوان یک چشم پر از اشک راجی دوی تماشای یک اتوبوس حامل کارگران مهاجر به, Uttar Pradesh رانندگی در این فاصله او به پسرش به او گفت که او فقط می خواستم به خانه و هرگز می خواهید برای دیدن یک شهر بزرگ دوباره.
او نمی تواند نگه دارید از یک صندلی در اتوبوس و نه می تواند او را پسر سحاب لعل که مشغول به کار به عنوان یک ساخت و ساز کارگر در Gurgaon. 70-چیزی که زن به حال آمد به شهر چند ماه پیش از ایجاد کرد و در حال حاضر از جان گذشته را ترک کنند. او پسرش را با دست و به او گفت که او نمی خواهد دوباره به زحمت او را و آن را خوب اگر او نمی تواند وجود داشته باشد برای او last rites یا نه.

خانواده هفت — رجی Devi, سحاب لعل همسر و دو فرزند پسر و همسرش — در میان صدها نفر در انتظار در این مرکز در بخش 9A گورگان از جایی که دولت حمل و نقل اتوبوس بودند در نظر گرفتن رشته مهاجران به بلندشهر در اوتار پرادش.

ساخته شده برای تئاتر بنگالی فیلم OTT مسیر در طول مستند

در ابتدا یک بنگالی فیلم " Iye: دیگران که ساخته شده بود برای تئاتر خواهد بود در حال حاضر منتشر شده OTT پلت فرم بعدی
جمعه, مدیر Debesh Chatterjee گفت. فیلم ساخته شده در سال 2018 در حال سفر به چند فیلم جشنواره از جمله برلین و CBFC گواهینامه در سال گذشته برای انتشار در تئاتر گفت: Chatterjee که شناخته شده است و بیشتر به عنوان یک هنرپیشه.
"ما قرار بود به انتشار این فیلم در سینماهای این زمان اما رمان coronavirus و مستند کرده اند
همه چیز نامشخص است. معلوم نیست که سالن سینما دوباره باز خواهد شد بنابراین ما تا به حال به فکر کردن در مورد گزینه های دیگر" او گفت PTI. او گفت: این فیلم که از جریان اصلی نوع خواهد بود جریان در Mycinemahall برنامه از مارس 22. همه تئاتر در حال حاضر بسته شده و به دلیل مستند که وارد فاز چهارم آن در روز دوشنبه است.

مسیحیان در آروناچال مدارس ارائه به دولت برای مراکز قرنطینه

گسترش کمک به آروناچال پرادش goevrnment به جامعه مسیحی در دولت ارائه کرده است دارایی های مختلف از آنها از جمله مدارس و کلیساها برای استفاده به عنوان مراکز قرنطینه. چندین مدارس اجرا شده توسط کلیساهای کاتولیک در سراسر کشور داده شده به دولت مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مراکز قرنطینه.
مدارس تحت اسقف نشین از Itanagar واقع در Seppa, Daporijo, Basar, Kaying, Aalo, Tato, Yingkiong و Mebo
در حال حاضر گرفته شده توسط دولت به عنوان مراکز قرنطینه. آروناچال مسیحی فروم (ACF) رئیس جمهور تکو Teki گفت: اسقف حاضر است به جای مدارس دیگر بیش از حد در خدمت دولت اگر وضعیت تقاضا است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب