Coronavirus اخبار زنده به روز رسانی: Oppn انتقاد شدید دولت دست زدن به بحران راهول گاندی به تعامل با کارگران مهاجر امروز

یک خانواده مهاجر منتظر اتوبوس آنها را به ایستگاه راه آهن در دهلی نو (Express photo by Amit Mehra) Coronaviru

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
coronavirus, coronavirus latest news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india یک خانواده مهاجر منتظر اتوبوس آنها را به ایستگاه راه آهن در دهلی نو (Express photo by Amit Mehra)

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی: یک هفته پس از ملاقات با یک گروه از کارگران مهاجر از رفتن به خانه صدها کیلومتر بر پا ارشد کنگره رهبر راهول گاندی را در روز شنبه در تعامل با کارگران مهاجر متاثر از دو ماه را در سراسر کشور مستند اجرا برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

به عنوان تازه موارد از رمان coronavirus لمس از 6,088 دولت ادعا کرد که در روز جمعه که در سراسر کشور مستند به حال برطرف 14-29 لاخ موارد و 37,000-71,000 مرگ و میر. در 24 ساعت گذشته, 148 Covid-19 مرگ و میر گزارش شده در سراسر کشور. تعداد کل موارد است که در حال حاضر 1,18,447 و این بیماری را کشته است 3,583 مردم تا کنون.

جلسه برای اولین بار پس از اعمال این مستند در 25 مارس رهبران 22 احزاب مخالف خواسته بی جی پی به رهبری دولت را به دست برداشتن از غرقه شدن در "نمایشگری" و "پیش گیری". بانک مرکزی هند در ضمن ارائه شده مقام اول پذیرش است که رشد تولید ناخالص داخلی را به قلمرو منفی این سال است.

بیش از 5 میلیون نفر آلوده شده اند با رمان coronavirus در سطح جهان از جمله 3,35,941 مرگ و میر. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده مکان عبادت به عنوان ضروری مکان های که ارائه خدمات ضروری است. ایالات متحده تحت یک مستند در سراسر کشور برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus که تاکنون بیش از 95,000 زندگی در این کشور بیشتر میان کشورها را تحت تاثیر قرار.

coronavirus, coronavirus latest news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india

هند شده است قادر به مهار این ویروس از طریق پیاده سازی اولیه از سراسر کشور مستند.

حتی با یک مدل ساده حداقل 14-29 لاخ coronavirus موارد و بین 37,000 و 71,000 مرگ و میر شده است برطرف گفت: این مرکز روز شنبه برجسته چگونه هند شده است قادر به مهار این ویروس از طریق پیاده سازی اولیه از سراسر کشور مستند.

در یک روال نشست خبری برای اگاهی دادن به رسانه ها در مورد کوروناویروس وضعیت در کشور, Praveen Srivastava, یک افسر ارشد با وزارت آمار و برنامه اجرای (MoSPI) گفت: دولت به اشتراک گذاشته شده در دسترس عموم داده ها با کارشناسان مستقل به مدل تاثیر مستند و اضافه کرد که "در همه گیر مانند این وجود دارد هیچ تشابه به مقایسه".

"دو مستقل اقتصاددانان برآورد کرده اند که ما باید جلوگیری 23 لاخ موارد و 68,000 مرگ و میر. با توجه به برخی از بازنشسته دانشمندان در مورد 15.9 لاخ موارد و 51,000 مرگ اجتناب شده است من در وزارت کار با موسسه آماری و پیدا کردم 20 lakh موارد برطرف شد" گفت: Srivastava. "راه ما در حال باز کردن اقتصاد, راه مردم حساس آن خواهد شد که تاثیر قابل توجهی," او اضافه شده است.

در یک کشور بیش از 1.15 لاخ coronavirus عفونت و بی سر و صدا و آرام جزایر قلمرو اتحادیه (UT) از Lakshadweep باقی می ماند یک پرت با موارد مثبت است. Nagaland و هند دو دیگر Covid-free متحده است.

مقامات بهداشت از دانشگاه تهران که از 64000 جمعیت بسیار وابسته به کرالا خود را برای نیازهای پزشکی, ویژگی, موفقیت تا کنون به اوایل آمادگی تست اجباری ساکنان آن و سخت شده است. دستیابی به خصوص قابل توجه به عنوان وجود نداشته است ثابت حرکت مردم و لوازم ضروری بین کرالا و سلیمان تا اواسط ماه مارس.

این تنها منطقی برای UT مقامات برای آزمایش و درمان آنها در کرالا به عنوان نشینان به هر حال بستگی به دولت برای درمان های پیشرفته و مهم موارد پزشکی. مقامات بهداشتی نیز مورد استفاده اولیه چند هفته از این مستند به گسترش آگاهی در میان راه دور ساکنان بخش هایی از جزایر مورد ویروس و سطح شیب دار بالا امکانات بهداشتی در مورد یک اتفاقی انتقال است.

coronavirus, coronavirus latest news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india

بانک مرکزی هند فرماندار Shaktikanta Das (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

توضیح داد: تاثیر RBI تصمیم گیری به بریده بریده مخزن نرخ گسترش وام توقف در شرکت ها, مصرف کنندگان

کمیته سیاست پولی (MPC) از بانک مرکزی هند (RBI) در روز جمعه کاهش کلیدی آن سیاست نرخ برای ایجاد ثبات در سیستم مالی و مقابله با اقتصادی خرید اینترنتی از جاری در سراسر کشور lockdown برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس. RBI پنل به طور غیر منتظره قطع مخزن رای 40 واحد به 4 درصد و معکوس مخزن رای 40 واحد به 3.35 درصد است. در یکی دیگر از مهم حرکت RBI همچنین اعلام کرد تمدید مهلت قانونی برای بازپرداخت وام توسط یکی دیگر از سه ماه به اوت 31.

چه خواهد شد تاثیر کاهش نرخ?

40 واحد کاهش در repo rate – نرخ بهره است که RBI اتهامات عنوان شده برای بودجه داده شده به بانک ها – را به صندوق های ارزان تر برای بانک ها در نتیجه کمک به آنها را به پایین آوردن نرخ وام. این می آید در زمانی که اعتبار offtake تنبل است و سرمایه گذاری را متوقف در اقتصاد است. و تربیه در خانه و خودرو شخصی و کوتاه مدت وام نرخ انتظار می رود به پایین آمدن در روزهای آینده.

بانک ها را نیز بریده بریده نرخ سپرده مختلف tenures برای مدیریت دارایی-مسئولیت و موقعیت. محافظ و بازنشستگان خود را ببینید بازده پایین آمدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن