سونیا گاندی در نامه ای به ساعت مودی: نسبت به افزایش قیمت سوخت در طول Coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 11:50:13 am نارندرا نخست وزیر و کنگره رئیس

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 11:50:13 am
Sonia Gandhi letter to PM Modi, Petrol diesel price hike, Sonia Gandhi on petrol price hike, نارندرا نخست وزیر و کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی. (فایل)

در این روز قیمت سوخت افزایش یافت و برای 10 روز متوالی کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی خواست نخست وزیر نارندرا مودی به عقبگرد پیاده روی گفت: تصمیم دولت برای افزایش قیمت در بنزین و دیزل در طول coronavirus همه گیر شد "کاملا حساس".

در نامه ای به نخست وزیر, سونیا گفت: "هند بی سابقه ای مواجه بهداشت عمومی اقتصادی و اجتماعی با چالش های در حال انجام نبرد در برابر Covid-19. من عمیقا مضطرب است که در این بسیار دشوار است بار پس از آغاز ماه مارس دولت گرفته شده کاملا غیر حساس تصمیم به افزایش قیمت بنزین و دیزل در کمتر از ده نوبت جداگانه."

"من هیچ منطق در, چرا دولت حتی در نظر گرفتن چنین افزایش قیمت در زمانی که تاثیر اقتصادی Covid-19 است, محروم و میلیون ها شغل و امرار معاش ویرانگر کسب و کار بزرگ و کوچک به سرعت در حال فرسایش درآمد طبقه متوسط و حتی به عنوان کشاورزان در حال مبارزه برای ایجاد محصول برای Kharif فصل," او اضافه شده است.

دهلی نو محرمانه: دامن زدن قدرت شلیک

سونیا همچنین ادعا شده که این BJP دولت در تلاش است برای به دست آوردن اعمال مالیات بر سوخت و قرار دادن افراد زیر بیشتر مشکلات. "دولت به دنبال کسب درآمد اضافی از حدود Rs. 2,60,000 کرور توسط این بیمار توصیه افزایش وظیفه مالیات غیر مستقیم افزایش می دهد و در بنزین و دیزل. به عنوان آن است که مردم در سراسر هیئت مدیره روبرو هستند غیر قابل تصور سختی ها چه می گویند گسترده ترس و ناامنی. این افزایش قیمت, بئب مردم ما با بار اضافی این قدر عظیم است که نه توجیه و نه مناسب است. این وظیفه و مسئولیت دولت برای کاهش درد و رنج قرار نیست مردم را به هنوز هم بیشتر سختی" در این نامه به عنوان خوانده شده.

"با توجه به این که قیمت جهانی نفت خام کاهش یافته تقریبی 9 درصد در طول هفته گذشته (پس از سقوط قیمت نفت خام در طول چند ماه گذشته دولت در حال انجام هیچ چیز کوتاه از احتکار کردن مردم خود را – هنگامی که آنها را به پایین و از" کنگره رئیس جمهور نوشت.

توضیح داد: چگونه قیمت سوخت decontrol کار می کند — و یا چرا مصرف کنندگان همیشه از دست

سونیا بیشتر گفت که این زمان برای استقرار منابع دولت به دست آورده در طول شش سال گذشته از طریق افزایش وظیفه مالیات غیر مستقیم در بنزین و دیزل در دوازده مناسبت های مختلف. "این است که یک ماده از رکورد است که با وجود پایین تاریخی قیمت نفت بیش از شش سال گذشته خود را دولت درآمد شده است انبوه و غنی تجمعی افزایش وظیفه مالیات غیر مستقیم در بنزین و دیزل در دوازده مناسبت های مختلف (توسط اضافی تومان 23.78 هر لیتر بنزین و Rs 28.37 در دیزل). این ترجمه را به یک 258 درصد افزایش در مالیات غیر مستقیم در بنزین و 820 درصد افزایش در مالیات غیر مستقیم از وظیفه در دیزل بازده در این شش سال متناوب تومان. 18,00,000 کرور از مالیات غیر مستقیم مجموعه در بنزین و دیزل به تنهایی. اگر تا کنون وجود دارد هرگز یک زمان برای استقرار این منابع در خدمت مردم در حال حاضر است."

"من مصرانه از شما را به عقب را افزایش می دهد و این انتقال سود از قیمت نفت پایین به طور مستقیم به شهروندان این کشور است. اگر شما می خواهید آنها را به 'متکی به خود" و سپس محل انجام و بندهای مالی در توانایی خود را به حرکت به جلو. و من یک بار دیگر موظف به تکرار آنچه که قبل از من گفت: لطفا با استفاده از دولت از منابع برای قرار دادن پول به طور مستقیم به دست کسانی که به آن نیاز دارید در این زمان های شدید و سختی," او اضافه شده است.

سونیا نامه می آید یک روز پس از سابق کنگره رئیس جمهور راهول گاندی انتقاد دولت بیش از ماده است.

بنزین و بیماری قیمت مطرح شد برای دهمین روز متوالی در روز سه شنبه, با بنزین هزینه 47 paise بیشتر در هر لیتر و دیزل با 57 paise در سرمایه های ملی. در دهلی بنزین افزایش یافت به تومان 76.73 یک لیتری از Rs 76.26 در حالی که دیزل صعود به تومان 75.19 در هر لیتر از Rs 74.62داده ها در دسترس با شرکت نفت (IOC) نشان داد. با آخرین قیمت سوخت افزایش بنزین در حال حاضر بالا رفته توسط Rs 5.47 در هر لیتر و دیزل توسط Rs 5.80 یک لیتری در سرمایه های ملی در 10 روز گذشته. این بالاترین سطح در حدود 21 ماه با وجود خام طوفان یا گرداب شدید زیر قیمت 39 دلار در هر بشکه (نفت برنت).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن