Jarrid هوستون ستون: با کانادا بسته, Northland آبهای دیوانه مشغول

من با داشتن این همان مکالمه با دیگران در جامعه و ماهیگیری صنعت و من قطعا موافقم. با مرز کانادا باقی مانده بسته

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

من با داشتن این همان مکالمه با دیگران در جامعه و ماهیگیری صنعت و من قطعا موافقم. با مرز کانادا باقی مانده بسته های بزرگ ما منطقه از جهان همچنان به یک مقدار غیر معمول از فوق العاده شلوغ ترافیک. که به معنی فشار ماهیگیری است که در تمام زمان بالا.

با توجه به ماهیت COVID-19 پاسخ به نظر می رسد بسیاری از مردم در حال گرفتن هم بزنید دیوانه هستند و مصرف به دریاچه برای استراحت. با بسیاری از دیگر رویدادها و جشن لغو این تابستان به نظر می رسد ما ممکن است راه اندازی برای دیدن شلوغ ترین تابستان از آب ترافیک در تاریخ مدرن است.

تا کنون ما شاهد بسیاری از فوق العاده گزش در بسیاری از ما متنوع شیلات. اجازه می دهد فقط امیدوارم که ماهیگیران تفننی در حال تمرین امن حفاظت و محدود برداشت. یکی از چیزهایی است برای اطمینان از آن جالب خواهد بود که چگونه این همه معلوم است.

در اینجا ما گزارش:

دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی هنوز خوب جلب دریاچه ماهی قزل آلا و گاه به گاه ماهی قزل آلا. بهترین تاکتیک در ادامه به رنگ روشن سطح طعمه بیش از 50 تا 120 فوت آب است. بهترین اندازه های متنوع از 7-11 اینچ چوب طعمه. همه بستگی به ماهی نگرش آن روز خاص.

این Chequamegon خلیج مردمی شده اند ماندن مشغول در برخی از قابل توجه smallmouth گزش در سوالات sloughs در داخل و اطراف اشلند. چند walleyes در حال نشان دادن تا در مناطق مشابه به عنوان به خوبی. جریان های محلی و ماهیگیری بوده و سازگار با ماهیگیران تفننی تطبیق جدید نیش.

ما در نهایت شروع به دیدن اشکال جدید دریچه نشان می دهد که در حال تغییر است چند نیش عادات. هنوز هم کوچک, ریسندگی, تخت, ماهی و یا تخم مرغ نوسانی الگوی مگس خوبی تاکتیک.

سنت لوئیس رودخانه همچنان به دیدن امواج بزرگ از قایق ترافیک. ماهی گیر از الوئز خلیج به فوند دو لک. ما حتی با دیدن چند دریاچه سوپریور, ماهی قزل آلا/ماهی قزل آلا ماهیگیران تفننی hooking با برخی از rogue walleyes.

این هفته بهترین تاکتیک بود قطعا چرخش خزنده مهار, اما ما در حال چیدن چند ماهی در عمق کم در حال اجرا cranks. ماهی قنات دریچه آشکار در برخی از بخش های این رودخانه در حال حاضر. پیدا کردن طعمه ماهی و شما را پیدا خواهد کرد ماهی به خصوص در باد می وزد بخش از رودخانه است.

ما نیز ابتلا به برخی از خوب smallmouth در مجموعهای از های مختلف طعمه. همان می رود برای پیک و افزایش مقدار گربه ماهی نشان دادن. رودخانه به کانال ماهی و باور کنید وقتی که من می گویند که ما به برخی از آنهایی که بزرگ است.

داخلی دریاچه ماهیگیری الگوهای در حال تغییر به بیشتر های معمولی اوایل تابستان تکنیک های. ما شده اند با پیدا کردن خوب انواع مختلف اردک ماهی و پیک گزش در کم عمق اواسط دریاچه صخره. لغزش bobbers بیش از زالو شده اند رفتن به, اما نمی شود ترس به جست و خیز کردن برخی از پلاستیک به خصوص اگر نیش رفتن قوی.

گاهی اوقات آن را طعمه شما با استفاده از, اما نه چه ماهی خلق و خوی و یا نگرش است. به تازگی نگرش خود شده است به خوردن هر و همه سخنرانیها.

این panfishing در منطقه شده است قوی در آبهای کم عمق با سال پوشش گیاهی است. این ماهی انجام خواهد شد تخم ریزی به زودی و ما نمی توانیم صبر کنید به آنها را زمانی که آنها قرار داده و بر روی "طبیعی/پست تخم ریزی تغذیه کیسه" و حرکت از تخم ریزی مستعمرات. همان می رود برای باس است.

ایمن ماندن در خارج وجود دارد و ما از دیدن شما در آب است.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب