غذای سگ دوچرخه و کاغذ توالت: چه Northlanders خریداری شده در طول همه گیر

در سراسر کشور کمبوچا مارپیچ پای و رنگ مو دیدم سنبله با توجه به کسب و کار خودی. فوربس گزارش افزایش در ساخته شده

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

در سراسر کشور کمبوچا مارپیچ پای و رنگ مو دیدم سنبله با توجه به کسب و کار خودی. فوربس گزارش افزایش در ساخته شده برای بزرگسالان خستگی busters مانند 1,000-قطعه اره منبت کاری اره مویی پازل پیاده رو گچ و همچنین درجه اجاق سازندگان نان و پیتزا کوره.

ما خریداری کتاب, اما ما صرف کمتر در طلا و جواهر و لباس.

اخبار تریبون در با بررسی کسب و کارهای محلی برای دیدن آنچه که Northlanders شد خرید در طول خاموش کردن پس از آن و در حال حاضر.

Jon Haaversen poses with the few bikes Continental Ski & Bike has in stock. Normally this time of year the shop would still have bikes stored in outside shipping containers. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

جان Haaversen شمار با چند دوچرخه قاره اسکی و دوچرخه در سهام است. به طور معمول این زمان از سال در این فروشگاه هنوز هم دوچرخه های ذخیره شده در خارج از ظروف حمل و نقل. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

دلوت قاره اسکی و دوچرخه فروشگاه افتتاح شد مارس 6 بعد از بسته شدن برای حدود شش هفته است.

آنچه را که آنها تا به حال در سهام برای دوچرخه دیده اند باید آنها را از طریق اواسط ماه ژوئن است اما در دو هفته اول آنها از دوچرخه های زیر 500$.

یک یا دو هفته بعد آنها هیچ دوچرخه در دسترس برای کمتر از $1,000.

"با همه چیز است که اتفاق افتاده است, من حدس می زنم که مردم تصمیم گرفت که آنها می خواستند به خارج و سوار گفت:" خریدار جان Haaversen.

شاید آن $1,200 محرک را بررسی کنید. شاید آن Northland مایل پس از مایل از مسیرهای پیاده روی و دوچرخه. شاید مردم نیاز اجتماعی-فاصله فرم از حمل و نقل. هر چه بود او گفت: مردم در حال حاضر به صرف بیشتر بسته به اینکه چگونه از جان گذشته هستند.

و این یک روند است که گسترش گذشته دولوت.

این بهار دوچرخه منفجر صنعت همراه با جهانی کمبود عرضه است. بالغ اوقات فراغت دوچرخه فروش شد تا 121 درصد در ماه مارس با توجه به اخبار CBS.

وجود دارد کمبود در سراسر جهان است. تولید کنندگان شده اند قادر به نگه دارید تا و آنها نیز در حال تعطیل در طول قرنطینه Haaversen گفت.

به طور معمول, این فروشگاه را حمل 100-200 دوچرخه برای کمتر از $1,000. اما به عنوان فروشگاه و خریدار او گفت: او فقط تلاش برای بدست آوردن آنچه که او می تواند زمانی که او می تواند. او اشاره کرد که او دیده است یک چشم انداز مثبت در دوچرخه خدمات قرار ملاقات که به طور معمول برای این زمان از سال است.

Getty Images

گتی ایماژ

فریزر است, شده است و سخت به آمده است.

"هیستری. من هرگز دیده می شود هر چیزی مانند آن را به صورت فریزر" گفت: فرانک Mertz, co-صاحب جانسون Mertz لوازم خانگی مرکز در دولوت.

زمانی که Mertz صحبت به اخبار تریبون به تازگی او فقط نگردند 35 فریزر قفسه سینه. او گفت: 20 نفر از آنها در حال حاضر به فروش می رسد و از سوی دیگر 15 خواهد بود در یک روز.

او گفت: تقاضا شده است ثابت برای گذشته چند ماه. آنها به فروش می رسد هر یک از آنها تا به حال در اولین هفته از پناه-در-محل سفارش.

فریزر بودند-دستور داد; مردم خواستار شد و از شیکاگو در تلاش برای خرید. تقاضا آنقدر زیاد است که تولید کنندگان تمیز کردن, او گفت:.

لوازم خانگی در کل شده اند در تقاضای بالا — واشر خشک کن و یخچال و فریزر. ماشین ظرفشویی نیز در پشت سفارش.

"مردم نمی مسافرتی; آنها نمی رفتن به نوار; آنها نمی رفتن به شهرستانها برای بچه های خود را' رویدادهای ورزشی. آنها و بسیاری می گویند " بیایید تعمیر ماشین لباسشویی,' است که با قرار دادن تعداد زیادی از فشار بر روی لوازم خانگی صنعت" Mertz گفت.

فروشگاه در جریان بوده است برای چند ماه گذشته و او را نمی بینم که اجازه دادن تا به زودی. "ما دیدن آنچه آن را مانند در دو هفته اگر آن را می رود به حالت عادی هنگامی که مردم شروع به گرفتن."

Toilet paper packages were being limited to one per customer at Super One Foods in Kenwood on April 24. (Beverly Godfrey / bgodfrey@duluthnews.com)

کاغذ توالت بسته بودند که محدود به یک در هر مشتری در یک سوپر مواد غذایی در کنوود در آوریل 24. (بورلی گادفری / bgodfrey@duluthnews.com)

قبل از همه گیر داغ-بلیط موارد در کوه های سلطنتی بازار شد و تخم مرغ و نان و شیر گفت: Lynne کارلسون سر صندوقدار. در طول خاموش کردن کارلسون دیدم یک دست انداز در فروش ویتامین C, دماسنج, ضد عفونی کننده دست, مالش الکل و دستکش یکبار مصرف.

"مخمر نان, البته," او گفت: همراه با سبزیجات منجمد و ذرت و لوبیا و شیر خشک.

(او هم در بازار برای یک فریزر قفسه سینه "اما هر کس دیگری تا به حال همان ایده" او گفت:.)

قوی فروشندگان قبل از همه گیر رفت و به بالاتر تقاضا گفت: Mike Johnson, دستیار مدیر فروشگاه در یک سوپر در غرب دولوت. سخت به اقلام انبار با توجه به جانسون کیسه برنج جعبه رامش کاغذ توالت کنسرو سوپ و سبزیجات, ماکارونی, رشته فرنگی, سس, سس و نوشیدنی های ورزشی. اما این همه در مورد تقاضا است.

هنگامی که یک مشتری می آید به دنبال یک مورد از آن یک سوال اگر فروشگاه سفارش آن را "فراموش عمده فروشان باید آن را در دسترس است؟" جانسون گفت.

جانسون و کارلسون اذعان کاغذ توالت بود فروشنده. جانسون ویژگی های اخیر افزایش قیمت به یک تیره و تار از عرضه است. آن استفاده می شود و هنگامی که وجود دارد یک مقدار بیش از حد این محصول در این فروشگاه می توانید شیر را به تخفیف.

"در حال حاضر که جهان در حال رقابت برای کاغذ توالت کسانی که معاملات نیست در خارج وجود دارد برای ما" جانسون گفت.

Getty Images

گتی ایماژ

در طول خاموش کردن یک محل برای Fido باز مانده از طریق منظقه وانت و سفارشات آنلاین. وجود دارد گاه به گاه دسته سه تایی گواهی هدیه و یا یک تولد کوکی اما غذای سگ شماره 1 مورد گفت: صاحب جیمی پدر و مادر است.

غذای سگ فروش را دیدم یک دست انداز از 54 درصد غذای گربه, فروش trailed, از پشت و در 52 درصد و خرده فروش آنلاین جویدنی با هدف به استخدام 6,000 مردم در اواخر ماه مارس به نگه دارید تا با تقاضا با توجه به سی ان ان.

قبل از COVID-19 در محل Fido بزرگ خرید بودند فصلی: چکمه و پالتو در زمستان, زندگی, ژاکت و...) و با قلاده در طول تابستان است. و در حال حاضر که فروشگاه باز است پدر و مادر دیده می شود افزایش در خدمت تنها رفتار خرید ضربه و اسباب بازی.

Getty Images

گتی ایماژ

این یک شلوغ-از-نرمال مارس و آوریل در denny's Ace سخت افزار.

"با تعداد زیادی از مردم که از کار آنها تا به حال یک فرصت برای به دست آوردن بسیاری انجام داده است که آنها نمی خواهد در غیر این صورت باید گفت:" کارمند فروش مت Neas.

رنگ و ابزار و تجهیزات باغ و کوره بوده است داغ-بلیط آیتم ها و فروشگاه تا به حال مشکل نگه داشتن چرخ مجهز همراه با خالی بطری اسپری و تمیز کردن وسایل.

انبار خارج از خاک گلدان مخلوط خاک مالچ و آنها معمولا اجرا نمی شود از آنها به طور کامل به او اضافه شده است.

دانه بودند مورد در Northland یک تغییر است که تکرار در سراسر جهان در طول خاموش کردن. در اواسط ماه مارس دانه تقاضا مشخصی 30 درصد در روسیه و یک مین دانه خرده فروش را دیدم 270% دست انداز در سفارش آنلاین, به گزارش رویترز،.

پرسید: اگر Neas تا به حال مسائل مربوط به پیدا کردن محصولات خود: "تمیز کردن وسایل," او گفت:.

اگر وجود دارد یک جنبه مثبت به جنجال و هیاهو پدر و مادر گفت: این بیماری همه گیر به کمک برخی از مشتریان متعهد به خرید محلی چرا که آنها متوجه ارزش لمس کردن آیتم ها در فروشگاه قبل از خرید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن