4 آتش سوزی سوختگی در برتر ملی جنگل

در اواخر روز شنبه, چهار آتش سوزی بودند شناسایی شده در منطقه غرب برتر ملی ، چندین رعد و برق به تصویب رسید از ط

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

در اواخر روز شنبه, چهار آتش سوزی بودند شناسایی شده در منطقه غرب برتر ملی ، چندین رعد و برق به تصویب رسید از طریق این منطقه با رعد و برق فعالیت با توجه به گزارش روز شنبه از ایالات متحده خدمات جنگل.

بزرگترین آتش بود 8 هکتار در اندازه و سوزش در یک منطقه از راه دور از مرز آب قایق رانی منطقه بیابان در ساعت آفتابی مدیریت ابتدایی منطقه حدود 3.5 مایل در جنوب آهن و کج دریاچه مرز کانادا است. چهار هواپیما کاهش یافته و آب در سوزاندن جک سنبه در شنبه شب و 12 نفر خدمه آتش نشانی همراه با سه تا هلیکوپتر شد قرار داده شده در نزدیکی آتش چهار شنبه را به "سرکوب عمل" با توجه به گزارش.

دو آتش سوزی 1/10 از یک هکتار و واقع در شمال و شمال شرقی از ماهی قزل آلای دریاچه و شمال دریاچه شنگرف. هر دو پیش بینی به تک درخت حملات رعد و برق و آتش خدمه سفر خواهد کرد و در روز یکشنبه به سرکوب هر دو آتش سوزی.

آخرین آتش است 1 هکتار در اندازه و سوزش در نزدیکی توس دریاچه در جنوب Ely. دو جنگل خدمات موتور و مورس Township آتش نشانی در پاسخ به این آتش سوزی بعد از ظهر شنبه و کار از طریق شب. خدمه را با موفقیت برگزار شد و آتش به کار ادامه داد در سرکوب یکشنبه.

هیچ آتش سوزی خاصی جنگل تعطیلی در این زمان اما بازدید کنندگان باید در ادامه برای آگاهی از شرایط خشک و انتظار برای دیدن هواپیما استفاده می شود برای آتش پاسخ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن