Veale ستون: Duluth باید در نظر عمومی گلف با صاحبان خصوصی

به عنوان بسیاری از Northland گلف شیطانهای سریع به شما یادآوری گلف است که توسط طبیعت coronavirus-اجتنابی: هیچ ت

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

به عنوان بسیاری از Northland گلف شیطانهای سریع به شما یادآوری گلف است که توسط طبیعت coronavirus-اجتنابی: هیچ تماس بدن و تمام کسانی که مزاحم قطرات تنفسی می تواند پراکنده آزادانه در خارج از منزل بزرگ.

بیان من از گلف من عادت راه رفتن 18 سوراخ ترین روزهای دوشنبه بازی توسط خودم و ردیابی گام من بیشتر برای ورزش اهداف رفته از عجیب ضد اجتماعی — 'شما معنی است که شما بازی گلف توسط خودتان؟' — به مسئول تفریحی عمومی.

دولت از گلف در دولوت یک موضوع بحث انگیز در این بهار که شهر از دلوت اعلام کرد که آن را نمی خواهد کار Lester پارک زمین گلف در سال 2020 است. بسیاری از شما نوشت: به نظر ما صفحه را با افکار خود را بر روی موضوع و چگونه شما فکر می کنید این شهر با استفاده از یک بیماری همه گیر برای رسیدن به دائمی بسته شدن Lester Park Golf Course توسط نابکار معنی.

واقعیت این است که اگر این شهر واقعا در حال رفتن به از دست دادن 25 میلیون دلار درآمد در این سال من و شما قابل ملاحظه ای خوش شانس است که آن را عامل هر شهری گلف به خصوص آنهایی که از دست رفته نزدیک به $200,000 در سال گذشته و تا به حال دیده 16 درصد ترافیک کمتر از سال 2018 است.

یک St. Paul, مطبوعات پیشگام, مقاله زد که در اخبار تریبون آخر هفته گذشته جزئیات چگونه گلف بازان به نظر می رسد رفتند به دوره های آموزشی برای تفریح حداقل در شهرهای دوقلو. شاید این روند به علاوه غیر منتظره ای کشش طولانی از آب و هوای خوب در روز بیش از سه ماه از Northland گلف فصل بدان معنی است که هنگامی که این کتاب در سال 2020 انگار پارک را کشیده اند وزن خود را از نظر مالی اما اگر آن را ندارد, البته به خودی خود ممکن است نخست مقصر است.

حداقل برای سال دوم در یک ردیف 'زمستان کشتن" یا چمن آسیب های ناشی از انجماد و ذوب شدن چرخه در زمان یک گاز بزرگ از انگار پارک. ما تا به حال به بازی به طور موقت سبزی برش از fairway در حداقل پنج انگار سوراخ در این فصل به دلیل نخست اهداف بودند و فقط ساده مرده و از کمیسیون. چند fairways اساسا طاس در حال حاضر و هر چند برخی از لازم باران تعقیب من این دوره دوشنبه (به من یک قدردانی بهانه ای برای اسکراب بد دور) در این محل نیاز به بیش از فقط یک آبیاری.

به عنوان یک گلف باز چیز نا امید کننده است که هر دو از ردن شهری در دوره های خوب 'استخوان' به سرقت از خانه مورد علاقه خود را نوسازی نشان می دهد. وجود دارد, عکس های جالب و دیدنی به توان در سراسر هر دو خواص. در مکان های که در آن مدیریت شده است و قادر به سرمایه گذاری در این دوره انگار در پارک (برای مثال در مقابل شماره 5) پتانسیل آشکار است. من می توانم شهادت از تجربه که هیچ چیز طول می کشد لبه نوشتن یک 9 بر روی کارت خود را در لستر دریاچه نه شماره 2 نسبت به دریاچه سوپریور و شهرستان در فاصله.

این خواص هستند که هنوز جواهرات. آنها فقط نیاز به برخی از جدی پرداخت. من فکر نمی کنم مسئولان شهرستان می خواهم به انجام این کار است و من نمی توانم بگویم که من آنها را سرزنش. نویسنده نامه در اوایل سال جاری گفت: (paraphrasing) "یک شهر به اندازه دلوت باید دو شهرداری گلف." دو زمین گلف? من موافقت می کنم از صمیم قلب. دو 27-سوراخ municipal golf courses? واقعا ؟

من یاد گرفتم که بازی در Red Fox اجرا گلف در بالای شبه جزیره میشیگان. U. P. جمعیت در حال حاضر حدود 300 ، 000. وجود دارد 55 دوره های گلف در U. P., هیچ کدام, است municipally متعلق به (دو متعلق به دانشگاه) و هیچ یک از آن خصوصی هستند. در واقع زمانی که من نقل مکان کرد به مینهسوتا در تابستان 2015, واقعیت این است که شهرستانها متعلق به دوره های گلف به نظر می رسید هر دو هیجان انگیز و تا حدودی غیر معمول است.

این است که در بخش ورزش و بخش کسب و کار, اما استدلال من این است: اگر یک مالک خصوصی یا حداقل سرمایه گذاری بیشتر از خصوصی مدیریت می شود و به کار امکانات برای همه برنده. این شهر می توانید از کسب و کار آن را نمی کند به نظر می رسد می شود و شاید برخی از سرمایه گذاری را می توان به دو امکانات, نزدیک به گلف کامل و پتانسیل کسب و کار.

شاید که شوالیه سفید وجود ندارد اما هر دو انگار پارک و Lester پارک به ارزش سرمایه گذاری بیشتر از آنها در حال گرفتن و من امیدوارم که کسی قادر به انجام این کار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن