دلوت اولین خیابان به تغییر مداوم دو راه ترافیک

این دلوت شورای شهر به اتفاق آرا امضا دوشنبه در تبدیل خیابان اول به طور کامل به دو راه ترافیک از Mesaba خیابان

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

این دلوت شورای شهر به اتفاق آرا امضا دوشنبه در تبدیل خیابان اول به طور کامل به دو راه ترافیک از Mesaba خیابان به خیابان 24 شرقی. در حال حاضر ترافیک سوئیچ به جلو و عقب از یک طرفه به دو طرفه چهار بار در روز که همان کشش از جاده ها است.

پیکربندی فعلی از اول خیابان است گیج کننده و خطرناک گفت: کریس Liljeblad Duluth ارشد برنامه ریز حمل و نقل که اشاره کرد که آن را غیر معمول نیست برای دیدن رانندگان سفر از راه اشتباه را در برابر ترافیک.

Al کرتز صاحب Erbert و Gerbert را 234 W. اول سنت گفت که اگر این شهر می خواهد برای رسیدن به ثبات این امر می تواند عاقلانه برای تغییر این خیابان به طور کامل به یک جاده یک طرفه. وی ایمنی و تحویل نگرانی به خصوص با توجه به شلوغ پا ترافیک و پارکینگ فشار در بلوک های اطراف YMCA.

Liljeblad پیشنهاد کرد که بر خلاف ساخت خیابان خطرناک تر تعویض به دو راه ترافیک باید آهسته نرخ سفر با 5 تا 10 مایل در ساعت.

هر دو سنت لوک و Essentia سلامت ابراز اولویت برای دو راه ترافیک برای تبدیل شدن به هنجار در خیابان.

در نامه ای از پشتیبانی دن Cebelinski, Essentia مدیر از امکانات نوشت: "ترافیک سازگار الگوی اجازه خواهد داد که برای بهتر جریان ترافیک برای بیماران ما بازدید کنندگان و کارکنان به عنوان آنها سفر ما به مرکز شهر دانشگاه پزشکی. آن را نیز ارائه دسترسی آسان تر به امکانات ما و کمک به کاهش زمان پاسخ برای وسایل نقلیه اضطراری. ما همچنین بر این باورند که تغییر را فراهم ایمنی بیشتر برای عبور و مرور."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب