هند بازیکنان هاکی به نام برای آموزش

تمدید استراحت برای بازیکنان هاکی در نهایت پایان بیش از آخر هفته. مردان و زنان probables خواسته شده است به گزار

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

تمدید استراحت برای بازیکنان هاکی در نهایت پایان بیش از آخر هفته. مردان و زنان probables خواسته شده است به گزارش سای مرکز در بنگلور با دوشنبه (3 اوت).

58-عجیب اعضای گروه اصلی — 33 مرد و 24 زنان — آغاز شده بود پراکنده در روز 18 ژوئن در دسته پس از گیر بودن بیش از 100 روز در ورزش اقتدار هند مرکز. آنها در ابتدا قرار است به بازگشت در جولای 19, اما با افزایش موارد COVID-19 و مستند در این شهر فرار کرده بود تمدید شده است.

"ما تا به حال گفته شده به آماده برای گزارش هر زمان پس از 23 ژوئیه اما هیچ تایید. در حال حاضر ما باید نامه رسمی از سای و ما باید به گزارش اوت 3 اما واقعی اردوگاه تنها شروع بعد از آن چون از پروتکل های ایمنی" بازیکنان گفت. با فدراسیونها د-به رسمیت شناخته شده ترتیبات و اطلاعیه های در حال انجام به طور مستقیم توسط سای با بازیکنان خود مربوطه مقدمات برای سفر.

واقعی, آموزش, اما, تنها begin بعد با بازیکنان و بازگشت کارکنان نیاز به اجباری 14 روز در قرنطینه. در میان اعضای هیات زنان رئیس مربی Sjoerd Marijne و تحلیلی مربی Janneke Schopman نیز انتظار می رود به بازگشت در روز یکشنبه با Marijne به tweeting در اواخر پنج شنبه شب بود که او در انتظار یک کپی از خود را منفی COVID گزارش آزمون قبل از شروع برای هند است.

مردان مربیان مانده بود و پشت در SAI همراه با چهار بازیکن — سه زن و دروازه بان Suraj Karkera.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن