6 جدید COVID-19 موارد در St. Louis County; شیوع گزارش شده در Meadowlands تسهیلات زندگی کمک

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شش COVID-19 موارد در سنت لوئیس کانتی در پنجشنبه آوردن تعداد کل موارد جدید از روز

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شش COVID-19 موارد در سنت لوئیس کانتی در پنجشنبه آوردن تعداد کل موارد جدید از روز یکشنبه به 29.

یکی دیگر از کمک امکانات زندگی در این شهرستان اضافه شده است به وزارت بهداشت لیست جمع امکانات مراقبت های, با حداقل یک مورد وابسته به مرکز. مرغ مگس خوار در Meadowlands اولین مرکز در St. Louis County خارج دلوت با گزارش وقوع.

یک مورد جدید ثبت شد در Carlton County دوم این هفته است. سه بیشتر موارد گزارش شده در ایتاسکا شهرستان و در مجموع چهار تا کنون در این هفته است.

در سطح ایالت 589 موارد گزارش شده و پنج مرگ و میر بیشتر هیچ یک از آن ثبت شد در Northland.

در آخرین روز دیگر 12,535 تست های تشخیصی تکمیل شد در دولت است.

تعداد Minnesotans در یک واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته است شش تا 116. آخرین باری که این تعداد بود که کم شد مارس 26, هنگامی که آن را 115 بود. تعداد Minnesotans بستری خارج ICU تنظیم کاهش هشت تا 135.

ویسکانسین گروه خدمات بهداشتی و درمانی گزارش یک مورد جدید در شهرستان داگلاس در روز پنج شنبه. مورد جدید در میان 754 موارد جدید ترین گزارش در یک روز. ایالت دو بیشتر مرگ و میر ثبت شده است. نه از آنها در داگلاس Bayfield یا اشلند شهرستانهای استان است.

این داستان به روز شده در 6:30 p. m. 9 ژوئیه با اطلاعات اضافی از Wisconsin Department of Health Services. این اصل نوشته شده در 11:54 صبح ژوئیه 9.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب