وزارت امور خارجه دولت اصلاحات حیات وحش هیئت مدیره: 'SGNP باید حفاظت کافی'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 11:07:22 pm Sanjay Gandhi National

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 11:07:22 pm
Aaditya Thackeray, sanjay gandhi national park, maharashtra wildlife board, maharashtra wildlife board reforms, indian express news Sanjay Gandhi National Park.

تماس SANJAY Gandhi National Park (SGNP) به "ریه های بمبئی" کنگره MLA Dhiraj Deshmukh, همچنین به تازگی منصوب عضو دولت حیات وحش هیئت مدیره گفت: حفاظت کافی باید فراهم شود برای حیات وحش پارک. Deshmukh همچنین گفت: تعادل به حال کشیده می شود بین توسعه و حیات وحش برای پیشرفت کلی دولت است.

دولت بازسازی حیات وحش هیئت مدیره در روز پنج شنبه.

وزیر محیط زیست و گردشگری Aaditya Thackeray و وزیر امور خارجه Dattatreya Bharne نیز منصوب شده به هیئت مدیره و مسئول ترخیص کالا از گمرک به پروژه های زیربنایی جابجایی از حیوانات و اعلام مناطق حفاظت شده. هیئت مدیره تشکیل شد و هشت ماه بعد از ماها Vikas Aghadi (MVA) به قدرت رسید.

Deshmukh گفت: SGNP یک بار پس از یک زمان snaked در اطراف شهر بمبئی رشد تا به حال محدود پارک منطقه است. "بدون شک این پارک دارای محافظت می شود. اما پارک های متعدد جاده ها در حال حاضر با توجه به آن حوادث از انسان و حیوانات, درگیری افزایش یافته است. من فکر می کنم ما باید اطمینان حیات وحش حفاظت شده است همراه با پارک و پیرامون آن دیوار. ما نیاز به دوربین های مدار بسته برای همین," او گفت:.

صحبت از نیاز به جامع توسعه Deshmukh که برادر Amit Deshmukh است وزیر کابینه مسئول آموزش پزشکی گفت: هیئت مدیره سعی خواهد کرد و اطمینان حاصل شود تعادل بین توسعه و حفاظت از محیط زیست نگهداری می شد.

ليزينگ پروژه های مانند Samruddhi Mahamarg های مختلف و پروژه های آبیاری میله میله به آمده تا قبل از هیئت مدیره. "در پست Covid دوران ما نیاز به اطمینان حاصل شود که تعادل بین توسعه و محیط زیست است و ناراحت نیست. در حالی که ما اطمینان حاصل شود که موتور اقتصاد در حال راه اندازی مجدد مراقبت مناسب گرفته خواهد شد برای اطمینان از تعادل زیست محیطی," او گفت:.

در انسان و حیوانات درگیری که چاله های حیات وحش در برابر توسعه Deshmukh گفت این بود که اغلب ناشی از تجاوز. "اگر غذا و پناهگاه برای حیات وحش نیست مختل هیچ درگیری اتفاق خواهد افتاد. ما یک گوش دادن دولت و ما باز به گوش دادن به همه," او گفت:.

اولین جلسه هیئت مدیره Deshmukh گفت: برگزار خواهد شد از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر Uddhav Thackeray رود به آدرس نشست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن