آناند طول می کشد هند به اولین پیروزی

Viswanathan آناند چیره Teimour Radjabov به پنجم قرار می گیرد هند اولین پیروزی در فیده Chess.com آنلاین جام ملت

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

Viswanathan آناند چیره Teimour Radjabov به پنجم قرار می گیرد هند اولین پیروزی در فیده Chess.com آنلاین جام ملت ها بیش از بقیه جهان (ردیف) در روز جمعه.

برای هند است که تا به حال برگزار شد روسیه 2-2 قبل از از دست دادن به آمریکا, 1.5-2.5 در پنجشنبه P. Harikrishna میخ کری جرگه در حالی که Vidit Gujrathi از دست داد و D. Harika به خود جلب کرد.

دانه بالا و رهبر چین را شکست داد اروپا 2.5-1.5 برای رسیدن به Superfinal برنامه ریزی شده در مارس 10.

پس از تساوی آناند کشیده 17-حرکت گیج کننده علیه روسیه No. 1 ایان Nepomniachtchi حال ایالات متحده آمریکا هیکارا ناکامورا در اجرا را در خود کشیده روبرو می شوند قبل از مجازات Radjabov برای دو اواخر خطا است.

آناند را فتح Nepomniachtchi ایستاده بود. استاد تصمیم به قربانی کردن یک اسقف تحت فشار قرار دادند و یکی از kingside-آلت به رتبه ششم. Nepomniachtchi استعفا داد و در حالی که خیره در قریب الوقوع کیش و مات از castled پادشاه.

هند بسیار نزدیک به ضرب و شتم روسیه در روز پنج شنبه هنگامی که آن را به رهبری 2-1 و Harikrishna به نظر می رسد مجموعه ای برای برگزاری ولادیسلاو Artemiev. اما آشکار ماوس-لغزش دیدم هری اشتباه خود را رخ و استعفا بلافاصله.

نتایج: دور هفتم: هند bt ردیف 2.5-1.5 (آناند bt Radjabov; Vidit از دست داد به Firouzja; Harikrishna bt کری; Harika درو با Muzychuk); چین bt اروپا 2.5-1.5; ایالات متحده آمریکا bt روسیه 2.5-1.5.

دور ششم: ایالات متحده آمریکا bt هند 2.5-1.5 (ناکامورا به خود جلب کرد با آناند; Caruana درو با Vidit; بنابراین bt Adhiban; Krush درو با Humpy); چین bt ردیف 3.5-0.5; اروپا bt روسیه 2.5-1.5.

دور پنجم: هند به خود جلب کرد با روسیه 2-2 (آناند bt Nepomniachtchi; Harikrishna از دست داد به Artemiev; Adhiban درو با Karjakin; Harika درو با Girya); چین bt ایالات متحده آمریکا 1.5-1.5; اروپا bt ردیف 2.5-1.5.

جدول رده بندی: 1. چین (13); 2-3. اروپا و ایالات متحده آمریکا (9); 4. روسیه (5); 5. هند (4) و ردیف (2).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن