کرالا به دنبال آب و خدمات از چهار خصوصی پیش بینی را با استفاده از آی پیش بینی 'فقط برای مقایسه'

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 10:32:57 pm کرالا وزیر Pi

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 10:32:57 pm
A heavy rainfall warning has also been issued in parts of Gujarat in the next few days. کرالا وزیر Pinarayi Vijayan ذکر شده بود در یکی از مطبوعات روزانه, آدرس که آی پیش بینی شده است بیش از حد بارش در کشور در فصل آینده. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran/فایل)

کرالا دولت شنبه استخدام چهار خصوصی پیش بینی آب و هوا برای یک سال و گفت: این امر با استفاده از خدمات آب و هوا و هشدارهای صادر شده توسط هند اداره هواشناسی (IMD) تنها برای "مقایسه" پیش از صدور هشدار.

در تحریم سفارش صادر شده توسط دولت کرالا مدیریت بحران سازمان آب و خدمات بوده است به دنبال از Skymet, IBM, آب و هوا, شرکت, شبکه های زمین و باد می وزد. این شرکت اعطا شده است اجازه دسترسی به منبع مناسب آب و هوا پیش بینی و ابزار نظارت بر یک خلبان اساس در ابتدا برای بهبود "افراطی هشدار" در کرالا است.

10 درصد بودجه از دولت در امداد رسانی صندوق (SDRF) شده است اختصاص داده شده نسبت به خرید خدمات از این سازمان های خصوصی.

کرالا دولت بارها انتقادی از آی سرزنش دومی برای صدور به موقع هشدار آب. دولت را به ارتباط با آی گزارش soured در طول سال 2018 کرالا سیل که باعث شد پس از دولت دریافت سنگین ترین بارش های ثبت شده در یک قرن. صدها نفر از زندگی از دست داده بودند در سیل و دولت دچار عمده اقتصادی ضرر و زیان است.

این سفارش می گوید که آی برآورده نشده برخی از مدیریت بحران اقتدار درخواست برای تقویت شبکه های اتوماتیک ایستگاه های آب و هوا (AWS) در دولت به عنوان آن را تا به حال وعده داده شده انجام می شود قبل از سال 2020 فصل باران های موسمی.

"IMD قول داده بود که 15 جدید AWS آماده خواهد شد قبل از این موسمی. متاسفانه همانطور که در تاریخ جدید AWS آمده است و در نزدیکی اطلاعات در زمان جریان است حداقل به صفر است. فقط در مورد پنج AWS در حال ارائه اطلاعات زندگی می کنند به دولت" خوانده شده ،

در اوایل این هفته کرالا وزیر Pinarayi Vijayan ذکر شده بود در یکی از مطبوعات روزانه, آدرس که آی پیش بینی شده است بیش از حد بارش در کشور در فصل آینده به خصوص با شروع ماه اوت است.

کرالا دولت نیز پایین آمد به شدت در ملاقات گروه, گفته, "آی است که هنوز هم صدور هشدار آب و هوا در taluka-سطح و همچنان به انجام این کار در سطح ولسوالی. با چنین غیر قابل اعتماد شبکه از هیچ نزدیکی زمان واقعی آب و هوا, اندازه گیری, دولت نمی خواهد بود قادر به ترجمه و بومی سازی آن هشدار."

ارشد آی گفته است که در حال آژانس گره آن را ادامه خواهد داد ارائه خدمات آب و هوا برای تمام متحده است.

کرالا همچنین قصد دارد برای مشورت آب و هوا کارشناسان در دولت برای صدور هشدارها و اخطارها بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط تازه استخدام سازمان های خصوصی. "این خواهد بود که انجام می شود در مقایسه با اطلاعات دریافت شده از آی," سفارش خواندن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب