اوسین بولت در 'عظمت کد' قسمت پدری و ارزش های ورزشی, مستند

"من از دست های ورزشی! پس از همه گیر شده است وجود دارد هیچ چیز" می خندد اوسین بولت به عنوان او به نظر می رسد خ

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

"من از دست های ورزشی! پس از همه گیر شده است وجود دارد هیچ چیز" می خندد اوسین بولت به عنوان او به نظر می رسد خارج از پنجره خود را از خانه خود را در Sherwood, جامائیکا. هشت-زمان طلای المپیک مدال هیجان زده است برای خود شخصی قسمت در تلویزیون اپل+'s عظمت کدکه جزئیات عاطفی و روانی شدت مهم ورزشی لحظه برای یک ورزشکار.

عظمت کد کوتاه-فرم unscripted سری به کارگردانی Gotham چوپرا (از کوبه برایانت, الهه شعر و موسیقی و رمز گشایی دیپاک) که می بیند ورزشی افسانه های قرن 21 بحث بینندگان از طریق لحظات از موفقیت خود را. اما با قلاب سری است که هر قسمت بیش از هفت دقیقه. و همچنین پیچ و دیگر افسانه های برجسته عبارتند از قهرمان NBA Lebron James, سوپر باول آمریکا تام بردی فوتبالیست المپیک, مدال طلای بازیکن فوتبال الکس مورگان مدال طلای المپیک شناگر کتی Ledecky و قهرمان surfer Kelly Slater.

در مصاحبه ای بیش از زوم با MetroPlusپیچ می گوید: کد برای عظمت او است "مایل آن و کار برای آن است. این همه در مورد فداکاری!"

بصری عظمت کد یک درمان بیش از حد با جزئیات confessionals پراکنده رنگارنگ با جلوه های بصری به همراه بحث و خاطرات و ارزش ها به جای امید بستن برای فیلم آرشیوی که معمولا با ورزش فیلم های مستند. این Usain Bolt قسمت شامل زرد و سبز و سفید و سیاه و سفید عناصر در VFX — قابل توجه به رنگ پرچم جامائیکا. هنگامی که پیچ اول را دیدم در قسمت تکمیل آن او تعارف "آن را به خوبی در کنار هم قرار, من باید بگویم! پس از آن بود, خلاق, آن را فقط به من goosebumps فقط به بطور منظم احساس آن را دوباره و دوباره."

An image from Season 1, Episode 4 of ‘Greatness Code,’ premiering Friday, July 10 on Apple TV+.

یک تصویر از فصل 1, قسمت 4 از 'عظمت کد,' اکران چهار شنبه, جولای 10 بر روی تلویزیون اپل+. | عکس های اعتباری: تلویزیون اپل+

Bolt همچنین مذاکرات در مورد یک فرمولی مهارت او شناخته شده است; نه تنها سرعت خود را به عنوان نام مستعار Lightning Bolt نشان می دهد بلکه توانایی آهسته کردن زمان پایین. "من نیاز به دانستن دقیقا آنچه که من باید انجام دهید را به نفع خود," او توضیح می دهد: "چون اگر کسی که پیشرو است من باید به خودم بگویم: "شما باید برای رفتن سریع تر و بیشتر ویژگی های'."

اگر مردم می خواهند به لحن به صورت فیلم در مورد پیچ و مهره نامی حرفه ای به عنوان یک قهرمان دو سرعت او می گوید: بهتر است به تماشای 2016 مستند I Am پیچ و مهرهبه کارگردانی Benjamin Turner و Gabe Turner. این فیلم به ظاهر از پیچ و مهره همکار ورزشی عامیانه از جمله سرنا ویلیامز, بازنشسته, برزیلی, فوتبالیست پله, موسیقیدان, Ziggy Marley, برزیلی, فوتبال Neymar da Silva Santos Júnior و بیشتر.

که گفت: عظمت کد's هدف این است که فقط تمرکز در لحظات خاص. وقتی پرسیده شد که در مورد تغلیظ تجربه خود را به یک مینی فیلم پیچ در پاسخ گفت: آن را سخت برای پیدا کردن یک لحظه که با اضافه کردن خندیدن "این همه در مورد ویرایش. اما واقعا آن را در مورد اجازه دادن به مردم می دانند اهمیت دقیقا آنچه که من احساس و چگونه است که طول می کشد تعهد." او در نظر نمی فیلم کوتاه در عظمت کد به یک مصالحه. در واقع او می گوید فقط یک بخشی از این تجربه لذت بخش است. "هدف من این است که به میان نوابغ. این نشان می دهد که من سخت کار پرداخت می شود و مردم تشخیص من به عنوان یک بزرگ است."

در نگاه به گذشته

در طول سال ها ثابت کرده عشق خود را برای راه های دیگر ورزشی در طول سال در حال بازی فوتبال و حتی کریکت دومی یک جاه طلبی دوران کودکی تا زمانی که پدرش به او توصیه می شود تا مسیر عوض شود. در سال 2014 Bolt عناوین ساخته شده زمانی که او آمد به بنگلور برای هفت-a-نمایشگاه جانبی بازی کریکت که در طی آن او راديال را نه توپ 45. او گنجینه خاطرات مانند این ، با توجه به COVID-19 گیر پیچ می گوید: مردم بیشتر خانه نشین کرده است به آنها یادآوری کرد که چرا ورزش بسیار مهم است. "مستند لازم است چرا که آنها اجازه دهید مردم می دانند فراتر از سطح آنها را درک نمی کنند و کار خود و یا آنچه شما از طریق بوده است."

فیلم سینمایی زیاده روی

  • اگر مردم می خواهند به لحن به صورت فیلم در مورد اوسین بولت را نامی حرفه ای به عنوان یک قهرمان دو سرعت او می گوید بهترین برای تماشای 2016 مستند I Am پیچ و مهرهبه کارگردانی Benjamin Turner و Gabe Turner. این فیلم به ظاهر از پیچ و مهره همکار sportsfolk از جمله سرنا ویلیامز, بازنشسته, برزیلی, فوتبالیست پله, موسیقیدان, Ziggy Marley, برزیلی, فوتبال Neymar da Silva Santos Júnior و بیشتر.

هر چند پیچ به طور رسمی از بازنشسته های ورزشی در سال 2017, او می خواهد مردم هنوز هم به پرداخت ردیابی توجه آن را سزاوار. "من متوجه شده ام بسیاری از مردم واقعا پا را از میدانی بنابراین من هنوز هم می خواهید مردم را به حمایت از این ورزش در حال حرکت رو به جلو است. مردم باید به یاد داشته باشید و میدانی." او می گوید: پیگیری آمده است یک راه طولانی از اوایل روز و زمانی که او پیوست و شروع خوبی انجام می دهند وجود دارد فرصت های حمایت زیرا مردم نمی شد با توجه به پیگیری. زمانی که او شروع به برنده شدن این است که هنگامی که نور افکن منتقل شده و دیگر دوندگان سرعت نیز احساس ارزش علاوه بر این او به ارمغان آورد به این ورزشی خرده فرهنگ است. او همچنین اشاره می کند که organisationally جهان از مسیر نیاز به توان بیشتر هیجان انگیز برای طرفداران بیش از حد.

یکی نمی تواند فراموش پیچ را با جاذبه خاموش و آهنگ آن را, کودکانه, شیرینی با طرفداران و یا علامت تجاری خود را پیروزی در برخواهد داشت که به دی جهان' یا 'صاعقه' که به سرعت تبدیل به یک خانواده ژست. Personability یک اولویت به پیچ به عنوان یک ورزشکار و یک انسان; او می گوید: "آره مردم گفت: [من جدی نیست چرا که انرژی] اما این که من هستم! من که قرار بود برای تغییر کردم و فشار زیادی در اوایل زندگی حرفه ای من اما من که من ساخته شده من یک قهرمان است." او همچنین اذعان دارد که به دلیل آموزش های سخت و اختصاص داده شده در زمان سوخته او را در این بازی سرگرم کننده انفجار انرژی اغلب به او کمک کرد تا آرام بماند و عاقل.

Usain Bolt on his ‘Greatness Code’ episode, fatherhood, and the value of sports documentaries

33 ساله که استقبال دختر المپیا رعد و برق پیچ و مهره با کسی شریک بنت در مه, لبخند هر زمان که این موضوع از پدری است آورده شده است. "هدف من این بود که همیشه به عنوان یکی از نوابغ; تمرکز من بود که بهترین الگوی من احتمالا می تواند باشد. برای من در حال حاضر یک پدر و جدید است اما من واقعا لذت بردن از آن و من تجربه دختر من فقط تماشای رشد او." او می افزاید: "من سعی کنید به او فشار به پیگیری و زمینه آن را برای همه است. آن را به سخت تر برای او در حال حاضر به دلیل هر کس می گذرد به مقایسه او به من — اما اگر او می خواهد به آن را انجام دهد من او را حمایت."

عظمت کد است که جریان در تلویزیون اپل+ در سطح جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب