'اسکیت دریاچه' رویداد به ارمغان می آورد skateboarders با هم در دولوت

"در حال حاضر که همه چیز را سست تا کمی ما می خواستم برای انجام کاری به مردم با هم و در خارج از منزل گفت: اسکیت

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

"در حال حاضر که همه چیز را سست تا کمی ما می خواستم برای انجام کاری به مردم با هم و در خارج از منزل گفت: اسکیت دریاچه co-سازمان و آسیب مدیره صاحب مغازه بن اولسون. "بنابراین ما فکر می کنیم ممکن است به عنوان به خوبی ترکیب آن با بین المللی به ورزش اسکیت بورد روز آورد و برخی از مردم با هم در حالی که هنوز در حال هوشمند و اجتماعی فاصله."

Skaters hang out near the Minnesota Slip Bridge after participating in the sixth annual “Skate the Lake” on Sunday. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

اسکیت بازان اویختن در نزدیکی مینه سوتا لغزش پل پس از شرکت در ششمین گردهمایی "اسکیت دریاچه" در روز یکشنبه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

اولسون رسیده به همکار اسکیت دریاچه سازمان و پشت کوچه صاحب جروم فیشر و دو انداخت رویداد با هم در کمی بیش از یک هفته است. فیشر گفت که او خوشحال بود برای دیدن این رویداد همچنان برای ششمین سال, حتی اگر آن را کمی بعد در سال است.

"مفهوم و استدلال پشت همه چیز است که هنوز هم همان. این همه در مورد گرفتن مردم در خارج از سالم بودن و تلاش کردن یک فرم جایگزین حمل و نقل" فیشر گفت.

صورت گرفته است بسیاری از مسیرهای مختلف در طول سال. چند سال آن را به پایان می رسد در یک رستوران محلی و یا نوار که در آن وجود دارد یک گروه زندگی می کنند در حال انتظار برای ارائه موسیقی. یک سال فیشر به یاد می آورد کروز به پایان رسید در خم دست و پا زدن Brewing Co.'s سالانه "Festiversary" جشن. مسیر که در آن سال آغاز شده و در 21 خیابان شرق به پایان رسید و در 18 خیابان غرب است.

Jerome Fischer and Casey Pflipsen laugh as they participate in the sixth annual “Skate the Lake” cruise along the Lakewalk on Sunday. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

جروم فیشر و کیسی Pflipsen خنده به عنوان آنها شرکت در ششمین گردهمایی "اسکیت دریاچه" کروز در امتداد Lakewalk در روز یکشنبه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

این سال را به مسیر بود کوتاه تر از حد معمول شروع Leif اریکسون پارک و پایان ویلیام اروین نزدیکی مینه سوتا لغزش پل عابر پیاده میدان. اولسون گفت: آنها را نگه داشته و مسیر کوتاه تر کروز نیز برنامه ریزی شده در روز پدر "و ما نمی خواهید به نگه داشتن مردم در تمام طول روز."

برای پدر و پسر و کلینتون و Iden Aker, این مراسم بود, راه عالی برای با هم جشن می گیرند. کلینتون بسیاری از سال را صرف شبانه روزی در جوانان خود را اما تنها بازگشت به فعالیت در دو سال گذشته. Iden تنها آغاز شده longboarding سه روز قبل از این رویداد.

"این چیزی بهتر به انجام بیش از فقط بازی های ویدئویی مناسب است؟" کلینتون گفت. "و آن را به عنوان نزدیک که من می توانم به اسکی در تابستان."

People skate down Harbor Drive on Sunday finishing the sixth annual “Skate the Lake” on International Go Skateboarding Day. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مردم اسکیت پایین بندر درایو روز یکشنبه در پایان ششمین سالانه "اسکیت دریاچه" بین المللی به ورزش اسکیت بورد بعد. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

Duluthian Felicia لین گفت که او می خواهم تنها به تازگی شروع به ورزش اسکیت بورد سواری نیز هست.

"من اول مناسب اسکیت در ماه گذشته. هرگز خیلی دیر شده برای یادگیری مهارت های جدید," او گفت:. "من می خواهم آن را برای یک مدت زمان طولانی است اما آن را برداشت و برگشت با قرنطینه."

او خوشحال بود که برای حضور در اسکیت رویداد آن را به عنوان یک فرصت برای "دریافت به دانستن جامعه است."

"این ورزش منحصر به فرد از خارجی ها که همه ما با هم نوع راد" لین گفت.

Skaters cruise the Lakewalk near Leif Erikson Park during the sixth annual “Skate the Lake” on Sunday afternoon. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

اسکیت بازان کروز Lakewalk نزدیکی Leif Erikson پارک در ششمین سالانه "اسکیت دریاچه" روز یکشنبه بعد از ظهر. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

بازگشت skateboarder اتو Winings, 16, هیجان زده به معرفی او خواهر کوچکتر Gracie Winings, 11, برای این رویداد.

"من در سال گذشته بود و آن را فوق العاده سرد می شود در یک بسته بزرگ رفتن به همان محل" اتو گفت. "انرژی واقعا بزرگ است."

حدود 70 skateboarders جمع آوری در اطراف پارک قبل از خروج یکهو در Lakewalk حدود 3:15 بعد از ظهر با بیشتر اسکیت بازان پیوستن به این گروه منتقل شده همراه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب