هند و اتحادیه اروپا روابط مهم برای صلح و ثبات جهان از نظر جهانی در حال حاضر وضعیت: ساعت مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 5:37:22 pm ساعت نارندرا مودی در هند 15-

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 5:37:22 pm
ساعت نارندرا مودی در هند 15-اتحادیه اروپا (مجازی) نشست. (ترجمه)

در این زمینه از مرز تنش با چین در لاداخ نارندرا نخست وزیر روز چهارشنبه گفت: همکاری بین هند و اتحادیه اروپا بود و قابل توجهی را برای صلح و ثبات جهان و این واقعیت "تبدیل شده است و حتی روشن تر در شرایط جهانی امروز".

زبان در هند-اتحادیه مجازی اجلاس سران با حضور رئیس شورای اروپا چارلز میشل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen PM مودی برجسته در دراز مدت با چالش های مانند تغییر آب و هوا و تاکید کرد استفاده از انرژی های تجدید پذیر.

"جدا از چالش های فعلی و دراز مدت با چالش های مانند تغییر آب و هوا نیز یک اولویت برای هند و اتحادیه اروپا. در تلاش های ما برای افزایش استفاده از انرژی های تجدید پذیر در هند ما دعوت به سرمایه گذاری و تکنولوژی از اروپا" ساعت مودی گفت: در 15 هند-اتحادیه اروپا (مجازی) نشست.

تصریح می کند که هند و اتحادیه اروپا شد "طبیعی همکاران" ساعت مودی گفت که آنها می تواند نقش مهمی در بازسازی اقتصادی و در ساختمان انسان محور جهانی شدن.

"هند و اتحادیه اروپا به اشتراک گذاری ارزش های جهانی مانند دموکراسی کثرت گرایی فراگیر, multilateralism آزادی و شفافیت. ما باید برای عمل گرا دستور کار برای گسترش روابط و می توان آن را به اجرا در داخل قاب زمان مقرر" PM مودی بیشتر گفت.

هند و اتحادیه اروپا نیز نهایی یک چارچوب موافقتنامه همکاری در عمران هسته ای بخش. در این نشست دو طرف پرده برداری از پنج سال نقشه راه بیشتر به پایگاه گسترده ای روابط, راه اندازی جداگانه گفت و گو بر امنیت دریایی و برای تقویت تجارت و سرمایه گذاری است.

27 کشور اتحادیه اروپا است که مهم استراتژیک منطقه برای هند است. اتحادیه اروپا به عنوان یک کل شد هند بزرگترین شریک تجاری در سال 2018 است. هند تجارت دو جانبه با اتحادیه اروپا در 2018-19 بود در $115.6 میلیارد دلار با صادرات به ارزش $57.17 میلیارد دلار و واردات به ارزش $58.42 میلیارد دلار است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن