خانواده سیک پناهندگان در امریتسار می گوید گفت: برای رفتن به افغانستان به دریافت اسناد و مدارک برای تمدید ویزای

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 4:34:17 pm Surbir سینگ در

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 4:34:17 pm
Surbir سینگ در مغازه خود در امریتسار در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس رعنا Simranjit سینگ)

این در سال 1992 بود که سردار سینگ فرار افغانستان با همسر و سه فرزندش به دلیل اتهام آزار و اذیت مذهبی. در سال پس از او ساخته شده امریتسار ، او چهارمین فرزند Arvinder سینگ در اینجا متولد شد در سال 1994. در حالی که سردار سینگ درگذشت در سال 2015 به عنوان یک پناهنده افغان خود و خانواده ادامه داد: به اقامت در هند در تمدید ویزای آنها تمدید در هر سال است. اما در این سال آنها خواسته شده است به تهیه اسناد و مدارک اضافی از افغانستان برای تمدید ویزای پردازش شود.

Arvinder سینگ (26) است که اردو دهلی نو به خانواده نرم افزار پردازش گفت که اولین آنها به صورت شفاهی گفته شده توسط خارجی منطقه ای و اداره ثبت (FRRO) در امریتسار به پدرش 28 ساله گذرنامه را تمدید کرد. سفارت افغانستان در دهلی وی افزود: بعد از آن به آنها گفت که گذرنامه تنها می تواند تمدید شود با کمک اسناد و مدارک است که تنها می توان با مراجعه به افغانستان است. به گفته او گذرنامه خود متوفی نام پدر تنها سند رسمی است که خانواده با آنها به ارمغان آورد و در آن ثبت نام خود را با مادر و سه خواهر و برادر به دنیا آمد و قبل از او. تا کنون کارت شناسایی ارائه شده به همه آنها توسط کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان ثابت کرده به اندازه کافی برای دریافت ویزا پسوند سال پس از سال است.

"من پدر و مادر و سه فرزند خود را تا به حال به هند آمده در پاسپورت تنها به پناه در هند. هر سال ما را به حرکت از ستون برای ارسال به ویزا تمدید برای یک سال دیگر به عنوان پناهنده شد. اما در این سال ما شده اند گفت: به تمدید پدر من پاسپورت. آن است که 28 ساله و سند. ما هرگز تمدید کرد که گذرنامه. ما تا به حال کارت های هویت از کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان است. ما را یک سال تمدید این کارت. اما در حال حاضر ما گفته شده برای تمدید گذرنامه برای گرفتن یک پسوند" گفت: Arvinder سینگ.

اما FRRO مقامات در امریتسار حاضر به تایید به هند اکسپرس که هر گونه تقاضا شده بود ساخته شده است. "ما حتی موظف به دادن اطلاعات تحت RTI" گفت: top رسمی در FRRO امریتسار در حالی که به دلیل خودداری از به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات.

اما Arvinder که نزدیک سفارت افغانستان در دهلی نو برای تجدید گذرنامه گفت: "من به سفارت افغانستان در کشور به تجدید گذرنامه که در آن مقامات افغان به من گفت که من نیاز به رفتن به افغانستان به برخی از مقالات رسمی که بر اساس آن گذرنامه را می توان تمدید کرد. آن است که غیر ممکن است تقاضا است. ما ویزا فرمت در حال حاضر منقضی شده است. ما در تلو تلو خوردن" گفت: Arvinder.

گذرنامه سردار سینگ پدر Surbir و Arvinder سینگ

او افزود: "ما بسیار خوشحال بودند بعد از تابعیت اصلاحیه قانون در سال گذشته تصویب شد. ما فکر کردیم که آن را به پایان درد و رنج ما. پدر من فوت کرد به امید گرفتن شهروندی دائم هند است. ما فکر کردیم که حداقل ما آن را دریافت کنید. اما هیچ چیز اتفاق افتاده است پس از آن. در واقع درد و رنج ما دو برابر شده در این سال شده است و هیچ راه حل فوری در چشم است."

بی جی پی به رهبری اتحادیه دولت گذشته بود کا در دسامبر 2019. اما کنگره دولت در پنجاب بود تصویب قطعنامه علیه کا در ماه ژانویه این سال است.

امریتسار منطقه مقامات دولت گفت: آنها دریافت نکرده اند هر گونه اطلاع رسانی از دولت و یا دولت مرکزی برای اجرای کا.

این منطقه دارای چندین هندو و سیک پناهندگان که از پاکستان و افغانستان ادعا مذهبی تعقیب.

"ما دریافت نکرده اند هر گونه اطلاع مربوط به کا از مرکز و یا دولت. در حال حاضر ما شده اند پردازش درخواست برای شهروندی دائم هند با توجه به مقررات موجود در قانون" گفت: Himanshu Aggarwal اضافی معاون کمیسر امریتسار.

Arvinder را برادر Surber سینگ گفت: "در اطراف وجود دارد هفت خانواده های افغانی در امریتسار و 30 پاکستان و خانواده های سیک. همه ما تا به حال اعمال شده تحت ماده در قانون برای دریافت تابعیت. اما که بود غیر ممکن است قانون است. تحت قانون ما قادر به درخواست برای شهروندی تنها پس از 11 سال زندگی به عنوان پناهنده شد. پس از آن وجود دارد به روند طولانی برای شهروندی اعمال می شود. من نمی دانم هر کسی که تابعیت تحت قانون است."

Suber اجرا می شود که یک تایر تعمیر شات اضافه شده: "ما در رحمت بوروکرات. آنها می توانند هر گونه تقاضا. در این سال ما خواسته شده است به تجدید گذرنامه های قدیمی. ما خسته زندگی به عنوان پناهنده شد. ما نمی توانیم خرید ملک در اینجا بدون تابعیت. ما تا به حال برخی از دوستان خوب و بستگان که به ما کمک به زنده ماندن این همه سال. اما وجود عدم قطعیت در زندگی ما است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن