خشکسالی متلاشیکننده بارش را پوشش می دهد بسیاری از Northland

همان سیستم شدید رعد و برق که باعث یک گردباد مرگبار دوشنبه شب در Otter Tail County Minnesota و گزارش ها از وضعی

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

همان سیستم شدید رعد و برق که باعث یک گردباد مرگبار دوشنبه شب در Otter Tail County Minnesota و گزارش ها از وضعیت آب و ابرها در نزدیکی برینرد و اشلند یک شبه هم ریخته بارش باران های سنگین در سراسر شمال شرقی شمال غربی ایالت مینه سوتا و ویسکانسین.

وجود دارد یک گزارش از یک سقف منفجر کردن یک خانه در نزدیکی کاج مرکز در Crow Wing County, احتمالا مربوط به گردباد رؤیت در آن منطقه است.

از 7 صبح وجود داشته است هیچ گزارشی از آسیب گسترده در منطقه تحت پوشش دلوت از خدمات ملی آب و هوا ارشد هواشناس لیندا Engebretson گفت. درود به 1.75 اینچ قطر گزارش شده در نزدیکی بنت ویسکانسین و سه چهارم اینچ تگرگ گزارش شده در مناطق مختلف از جمله ویرجینیا. بادها gusted به 60 مایل در ساعت در اشلند فرودگاه و 51 مایل در ساعت در دلوت فرودگاه.

طوفان بارش بالغ از جمعه و اوایل روز شنبه شامل 6.7 اینچ در Lake Nebagamon, 3.16 اینچ فقط در شمال دروموند 2.5 اینچ در Herbster, 2.26 در Oulu 2.15 اینچ در برتر 2 اینچ در کتری رودخانه 1.94 اینچ در کلوکت, 1.33 اینچ در دو بندرگاه 1.24 اینچ شمال هیوارد و 1.07 اینچ در نزدیکی Minong.

"ما تا به حال گزارش ها از آب در طول جاده ها در برخی مناطق در نزدیکی آهن رودخانه در Bayfield County, اما هیچ washouts تایید شد که از هم اکنون که نوع تعجب آور با توجه به چقدر سخت آمد آن را در زمان" Engebretson گفت: صبح روز پنج شنبه.

7:30 قبل از طوفان در حال حرکت بودند به سرعت شرق و خارج از منطقه با طولانی دوش در مینه سوتا را نوک پیکان و در شمال غربی ویسکانسین در حال حرکت به بالا میباشد.

خدمات ملی آب و هوا در دولوت می گوید طوفان می تواند به redevelop بیش شمال ویسکانسین بعد پنج شنبه, اما بسیاری از این منطقه باید پاکسازی آسمان.

دلوت شده بود بیش از 7 اینچ کوتاه برای باران برای سال 2020 به عنوان ماه ژوئیه با یکی از خشک ترین Junes در ضبط. اما آمار-و-miss رعد و برق است که گم شده بود این منطقه در نهایت وارد این هفته است.

به عنوان یک مثال از اینکه چگونه متنوع بارندگی را می توان در رعد و برق Engebretson گفت که در حالی که 1.48 اینچ کاهش یافت و در, Duluth, فرودگاه بین المللی خودکار ایستگاه آب و هوا — دلوت رسمی کل — آب و خدمات اداری کمتر از یک مایل دور دریافت 1.67 اینچ است.

این داستان به روز شده در 8:55 صبح جولای 9 شامل اضافی بارش بالغ. این اصل ارسال شده در 7:53 صبح ژوئیه 9.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن