هیچ رویداد ورزشی در هند در آینده نزدیک باید برای زندگی جدید ورزشی در پشت درهای بسته: Rijiju

وزیر ورزش Kiren Rijiju در روز شنبه گفت: هند نمی خواهد میزبان هر رویداد بین المللی در آینده نزدیک و طرفداران ر

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

وزیر ورزش Kiren Rijiju در روز شنبه گفت: هند نمی خواهد میزبان هر رویداد بین المللی در آینده نزدیک و طرفداران را به یاد طبیعی جدید از فعالیت های ورزشی اتفاق می افتد در پشت درهای بسته در پست COVID-19 جهان است.

آقای Rijiju بیانیه دستاوردهای اهمیت بیشتری در این زمینه به حالت تعلیق IPL که BCCI می خواهد به میزبان در اکتبر-نوامبر در مورد ICC T20 جام جهانی در استرالیا به تعویق افتاد.

"ما کار کرده اند برای مدتی در حال حاضر به از سرگیری فعالیت های ورزشی اما قبل از آن ما باید به فکر می کنم در مورد تمرین و آموزش است. ما در حال رفتن به یک تورنمنت نوع از وضعیت بلافاصله" آقای Rijiju بیان شد که توسط هند امروز.

"ما باید یاد بگیرند به زندگی با این وضعیت که در آن رویدادهای ورزشی را باید رو به جلو بدون تماشاگر در استادیوم و سالن های ورزشی," او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: وزیر ورزش Rijiju می گوید برتر مراکز ورزش باز خواهد شد پس از مستند

صحبت کردن به طور خاص در مورد 13th edition لیگ که قرار داده شده است در انتظار برای یک دوره نامحدود با توجه به همه گیر آقای Rijiju گفته است که دولت حق را در انجام هر گونه مسابقات در کشور است.

"در هند دولت را به یک تماس و آن را به یک تماس ، ما نمی توانیم با قرار دادن بهداشت و درمان در معرض خطر فقط به خاطر اینکه ما می خواهیم به یک رویداد ورزشی.

"تمرکز ما این است که مبارزه با Covid-19 و در همان زمان ما باید به کار یک مکانیزم برای بازگشت به حالت عادی. آن را دشوار است به تکرار تاریخ است اما من مطمئن هستم که ما باید برخی از نوع از رویدادهای ورزشی سال جاری," او گفت:.

آقای Rijiju بیانیه نزدیک در پاشنه ورزشی اقتدار هند (SAI) تخمگذاری دقیق روش عملیاتی استاندارد برای از سرگیری فعالیت های ورزشی در سراسر کشور در یک روش مرحله به مرحله.

"در پس زمینه خود را (ورزشکاران) تناسب اندام و همه چیز را مورد بررسی قرار می گیرد. آنها در تماس با مربیان و کارشناسان تناسب اندام بالا عملکرد مدیران. ما در حال نظارت بر هر ورزشکار که از بالاتر از قد و قامت که برای هند و بالاتر, باشگاه," او گفت:.

"در حال حاضر آن گذاشته شده است. سای آماده کرده دقیق SOP. این تهیه شده توسط کارشناسان از زمینه های مختلف. این SOP در حال حاضر صادر شده است به همه کارکنان فدراسیون های ورزشی و ورزش های دیگر بدن از جمله دست اندرکاران دولت. بنابراین بر اساس این SOP آموزش شروع خواهد شد."

متحده برای تصمیم گیری

از وزیر ورزش, با این حال تصریح کرد که از سرگیری فعالیت های ورزشی را به طور کامل بستگی به دستورالعمل مربوطه متحده و دولت های محلی.

"ما شده اند به وضوح مشاوره است که ایمنی و سلامت به عنوان اولویت اصلی. علاوه بر این که ما باید برای حفظ در ذهن دو چیز دیگر است دستورالعمل صادر شده توسط وزارت خانه, دوم, دستورالعمل صادر شده توسط دولت از محل مربوطه یا متحده است. پس این را به حساب گرفته شود," او گفت:.

"اما ما به وضوح اعلام کرد که مجتمع ورزشی و استادیوم ها باز هستند و دیگر از آن وجود دارد نباید هیچ گونه فعالیت ها تا مستند وجود دارد و یا ما می آیند تا با یک تجدید نوع مشاوره است."

بازی های المپیک

در مورد چشم انداز از توکیو بازی ها که برنامه ریزی شده برای این سال اما به تعویق افتاد تا 2021 با توجه به همه گیر به وزیر ورزش گفت که او امیدوار است از quadrennial رویداد در حال وقوع در تجدید نظر تاریخ.

"بازی های المپیک است که هنوز دور و ما اعتماد به نفس کامل در دولت و بین المللی المپیک و هر کشور پشتیبانی خواهد کرد که رفتار توکیو 2021 را نمی شود به تعویق افتاد. وجود دارد بیش از حد بسیاری از مخاطرات در بازی های المپیک پس از آن دشوار است و حتی پیش بینی است که بازی های المپیک را می توان به تعویق افتاد" او گفت:.

"تا آنجا که هند آماده سازی می رود ما در بهترین مرحله از آماده سازی ما از هر المپیک تا کنون در تاریخ است. این است برای رفتن به هند بزرگترین مشروط تا کنون و مدال برنده چشم انداز. اما من نمی گویم ما خیلی آماده را به پایان برساند در بالای 10 یا 5 اما ما در دراز مدت هدف این است که هند را در بالا 10 در 2028."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن