پس Jharkhand را ایجاد 1,405 مردم و حدود 80 فیل کشته در انسان و حیوانات درگیری

نوشته شده توسط Abhishek Angad | رانچی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 7:38:02 am به طور متوسط دو

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
نوشته شده توسط Abhishek Angad | رانچی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 7:38:02 am
Jharkhand elephants killing, Jharkhand news, Man-animal conflict, Jharkhand government, Indian express به طور متوسط دو صورت خاموش هر روز کشته شدن 74 نفر در هر سال و مجروح شدن حداقل 130 می گویند اسناد و مدارک دسترسی هند اکسپرس. (فایل)

خشمگین جنگ بین انسان ها و حیوانات در Jharkhand را کشته اند 1,405 مردم و در اطراف "80 فیل" از آنجا که دولت ایجاد شد 19 سال پیش.

به طور متوسط دو صورت خاموش هر روز کشته شدن 74 نفر در هر سال و مجروح شدن حداقل 130 می گویند اسناد و مدارک دسترسی هند اکسپرس.

فیل ها در نبرد برای بقا میان تهی منابع انسانی و تجاوز از زیستگاه خود را, مرگ در سراسر ایالات متحده: mowed پایین با سرعت قطار برق توسط نرده ها در اطراف محصولات و یا پس از گاز گرفتن به مواد منفجره مملو از میوه است که به تازگی کشته شدن یک فیل در کرالا است.

کارشناسان گفت: دولت ندارد "بتن" فیل مدیریت طرح. ثابت تخلیه جنگل عادت نیروهای فیل ها برای ورود به روستا به دنبال غذا. از سال 2016 تا ژانویه سال 301 نفر فوت کرده اند 609 نفر مجروح شده در جنگ است.

هفته گذشته در رانچی را Ragriam روستای فیل آمد پایین تپه به نوشیدن آب موجب ترس روستاییان. ادم تنومند و پا متورم شد. روستاییان به آن غلات به غذا خوردن و جنگل بخش بعد به آن سبزیجات پر شده با داروهای.

"فیل مجروح شد بنابراین وجود دارد هیچ خشونت روبرو می شوند اما در هر فصل برداشت ما از ترس به عنوان فیل پرسه زدن در به خوردن دانه. گاهی اوقات از بین بردن محصولات کشاورزی و خانه های" سعید روستایی کالی Mahato.

در اوایل این سال حداقل پنج نفر کشته شدند در شرق Singhbhum. و پس از آن وجود دارد مست که دریافت شده پس از به چالش کشیدن فیل ها.

دولت تا کنون پرداخت Rs 10.16 کرور روپیه به خانواده های انسانی-حیوانی جنگ است.

زیست شناس حیات وحش DS Srivastava گفت: دولت رویکرد به فیل حفاظت از محیط زیست است "کنند".

"با توجه به افزایش معدن و تخریب جنگل فیل زیستگاه مختل شده است و آنها را وادار تغییر رژیم غذایی خود را. بامبو گیاهی است که به یک جزء اصلی برای فیل, اما آن را تخلیه و آنها را به خود جلب نسبت به برنج و ذرت. یک فیل گوساله که می بیند مادر خود تغذیه در غلات می کند همان بعد," او گفت:.

پس از سال 2016 تا ماه ژانویه این سال شده است وجود دارد 30,341 موارد از آسیب به محصول, خانه, غلات و دام در Jharkhand توسط حیوانات وحشی و دولت پرداخت Rs 14.25 کرور غرامت.

به گفته کارشناسان دولت صرف مقدار زیادی از پول را در جبران آن در دولت علاقه به بهبود زیستگاه فیل.

"همه چیز در یک adhoc شیوه" Srivastava گفت.

Srivastava گفت که زودتر فیل ها استفاده می شود به حرکت از Saranda جنگل به Dalma پناهگاه در بنگال غربی از طریق خونتی و سریکلا. با توجه به تخریب جنگل های فیل ها "در همه جا پراکنده" افزايش انسانی-حیوانی جنگ است.

"بزرگترین مشکل این است که در تمام رشد و نمو فعالیت های فیل ها در نظر گرفته نمی ذینفعان" او گفت:.

Srivastava پیشنهاد آوردن NREGA به صرفه جویی در زیستگاه فیل. "تحت NREGA بامبو کشت و زرع می توان در مناطق جنگلی آن را نیز به امرار معاش به مردم است. نتایج قابل مشاهده خواهد بود در سه سال," او گفت:.

Jharkhand اصلی رئیس کنسرواتور از جنگل ها و سر جنگل نیروی شاشی Nandkeolyar موافق است که فیل ها در حال حرکت به انسان زیستگاه به دلیل تخریب جنگل. او گفت که "حدود 80 فیل کشته شده اند در 19 سال گذشته".

"برخی از مناطق مانند Singhbhum مبتلا هستند و این منطقه نیز تحت فیل پروژه. از تخریب. ما با تمرکز بر بهبود زیستگاه مانند مزارع خود را ترجیح داده و مواد غذایی در حال توسعه waterholes در میان دیگران. ما همچنین یک نیروی کار برای ایجاد آگاهی و در چند سال گذشته ما شده اند قادر به مهار تلفات انسانی" گفت: Nandkeolyar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن