نمی تواند تعیین جدول زمانی برای Vijay Mallya را استرداد به هند: انگلستان فرستاده

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:40:56 pm Mallya مستقر است در انگلستان از ماه مارس

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:40:56 pm
Vijay Mallya, Vijay Mallya extradition, Vijay Mallya case in UK, Vijay Mallya extradition to India, Vijay Mallya money laundering case, India news, Indian Express Mallya مستقر است در انگلستان از ماه مارس 2016. (عکس)

دولت انگلستان نمی تواند تعیین یک جدول زمانی برای استرداد تاجر فراری Vijay Mallya اگر آن مصمم است تا اطمینان حاصل شود که جنایتکاران نمی تواند فرار از عدالت با عبور از مرزهای ملی کمیساریای عالی بریتانیا آقا فیلیپ بارتون گفت: در روز پنج شنبه.

خواسته در آنلاین رسانه های مطبوعاتی که آیا Mallya به دنبال پناهندگی در انگلستان فرستاده گفت دولت او هرگز نظرات به چنین مسائل است.

"دولت انگلستان و دادگاه ها که مستقل از دولت هستند و کاملا واضح و روشن در مورد نقش خود در جلوگیری از مردم از عدالت در حال حرکت به یک کشور دیگر. ما همه مصمم به بازی بخشی از ما در هر صورت و به مطمئن شوید که ما در حال همکاری با یکدیگر برای اطمینان حاصل شود که جنایتکاران نمی تواند فرار از عدالت با عبور از مرزهای ملی است."

او گفت: استرداد Mallya مداوم است در مورد قانونی که دولت بریتانیا نه چیزی جدید در آن است.

"استرداد Vijay Mallya مداوم از پرونده های حقوقی و نمیتوانم هر بیشتر بر روی آن. من نمی توانم بگویم هر چیزی در همه چیز در مورد بازه های زمانی" آقا بارتون گفت: پاسخ به یک سوال در زمانی که مقامات انگلستان در حال extraditing فراری تاجر به هند است.

در همان زمان تازه منصوب فرستاده گفت: دولت بریتانیا آگاه است از اهمیت هند متصل به مورد.

ماه گذشته هند گفت: این خواست و نه بریتانیا در نظر گرفتن هر گونه درخواست برای پناهندگی توسط Mallya به عنوان وجود دارد به نظر می رسد هیچ زمین برای او آزار و اذیت در کشور است.

دولت بریتانیا پیش از آن نشان داد که Mallya بعید است به تحویل به هند در هر زمان به زودی و گفت: وجود یک موضوع حقوقی است که نیاز به حل و فصل قبل از استرداد او را می توان مرتب شده اند.

در ماه مه Mallya خود را از دست داد تجدید نظر در حکم دادگاه عالی بریتانیا در برابر استرداد او به هند به صورت پول شویی و اتهام تقلب.

برتر انگلستان تصمیم دادگاه مشخص شده عمده شکست به 64 ساله تاجر آن را به عنوان آمد هفته پس از دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در مارس برابر استرداد به منظور به هند است.

یک سخنگو در کمیسیون عالی بریتانیا در اینجا گفت: ماه گذشته بود که یک موضوع حقوقی است که نیاز به حل و فصل قبل از Mallya را استرداد می توان مرتب.

"در بریتانیا قانون استرداد نمی گیرد تا آن را حل و فصل می شود. این موضوع محرمانه است و ما نمی توانیم به هر جزئیات. ما نمی توانیم برآورد چه مدت این موضوع را به حل و فصل. ما به دنبال مقابله با این عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" این مقام گفته بود.

Mallya مستقر است در انگلستان از ماه مارس 2016 باقی می ماند و به قید وثیقه در استرداد حکم اعدام سه سال پیش توسط اسکاتلندیارد در مارس 18, 2017.

بالا حکم دادگاه در ماه آوریل را تایید کرد 2018 حکم توسط رئیس دادرس اما Arbuthnot در پایان یک سال استرداد دادگاه در دسامبر سال 2018 که سابق Kingfisher Airlines رئیس بود "مورد پاسخ به" در دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن