Jarrid هوستون ستون: در حال حاضر زمان برای ، topwater باس عمل

درجه حرارت آب هنوز هم چسبیده به اواسط 70s به پایین 80s در با توجه به آنچه آبهای داخلی شما را هدف قرار. دریاچه

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

درجه حرارت آب هنوز هم چسبیده به اواسط 70s به پایین 80s در با توجه به آنچه آبهای داخلی شما را هدف قرار. دریاچه ترافیک آهسته در مقایسه با آنچه در 4th جولای در آورده است. اما آب هنوز هم دیوانه شلوغ با بیش از مقدار معمول تفریحی boaters, ماهیگیران تفننی ،

اگر شما باور ما نیست, سعی کنید و پیدا کردن یک کمپینگ نقطه و یا رفت و آمد مکرر است که کامل نیست. تا آنجا که به ماهیگیری می رود, ماهیگیران تفننی شروع به گرفتن برخی از اولین نکات dog days of summer, اما برای اکثر, موفقیت, می تواند بود. همانطور که ذکر شد در هفته گذشته نیش ویندوز قطعا چیزی که در حال حاضر. این نیز مهم است به تغییر تاکتیک برای پیدا کردن چیزی است که کار می کند. در این زمان از سال غذا برای ماهی فراوان است. پس از آن می آید به هیچ تعجب است که ماهی می تواند ضربه زننده است. در اینجا ما گزارش:

دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی هنوز هم پیدا کردن مناسب ماهی قزل آلا گزش از سرزمین اصلی و در نزدیکی, نقشه برداری, حمل و نقل کانال. چیزهایی هستند که مشغول در دریاچه سوپریور, به عنوان در هر نقطه دیگری پس بهترین را امتحان کنید و پیدا کردن کمتر مشغول آب.

نیش شده است روز به روز اما بیشترین موفقیت را در آینده اشکال گوشت سکوهای یدک عمیق در حدود 1.75 مایل در ساعت. این نیز مهم است به کلید در درجه حرارت آب.

این روزهای ابری به نظر می رسد قایقرانی ماهی بیشتر, اما من می خواهم استدلال می کنند که مهم ترین زمان از روز است که در اوایل تا اواسط صبح. قاشق و فلاشر-پرواز combos همچنان بهترین انتخاب است, اما این مهم است برای پیدا کردن کلید اعماق که ماهی ها گاز گرفتن در. نه مقدار زیادی از عمل آمدن از سطح طعمه دیگر.

ساحل جنوبی نیش برای walleyes شده است یک قمار بزرگ برای بسیاری از ماهیگیران تفننی به عنوان آنها همیشه در حال حرکت و خوب غذا خوردن. ماهی است که در حال گرفتار شدن در حال نشان دادن برخی از قابل توجه اندازه از طریق.

بهترین تاکتیک در اینجا به ترول اواسط محدوده چوب طعمه 50 فوت در پشت برخی از تابلوهای. اگر شما اتاق را تخته راه برای پوشش زمین.

سنت لوئیس رودخانه شده است در کندتر طرف از چیزهایی که برای هر بیت از انواع مختلف اردک ماهی نیش می زنند. معنا نیست که ما نمی ابتلا به هر گونه فقط بدان معنی است که آنها را تبدیل به یک چالش.

پیدا کردن حق ارائه نظر می رسد برای تغییر یک شبه به تازگی. طعمه و فریب انتخاب شده است به عنوان مهم به عنوان هدف قرار دادن مناطق تولیدی. عمیق تر و سردتر همچنان بهترین است.

اگر این گربه ماهی شما بعد از این رودخانه بزرگ کانال گربه نیش می گذرد. طعمه زنده به نوبه خود بسیاری از این تیره ماهی. در کم عمق آپارتمان چند لوتی و پایک نمایش هستند اما بهترین را برای اجرای خطوط.

داخلی دریاچه شده است بهترین شرط برای موفقیت است. اگر شما یک ، topwater ، largemouth bass خبره این زمان از سال شما شده اند در انتظار. تازه دریچه از موجودات آبی خاکی تعداد زیادی از باس مخفی در کم عمق پوشش گیاهی در نزدیکی سواحل. بهترین هدف این ماهی و این مناطق در اوایل صبح و یا بعد از آن شب. روز نیش قرار داده خواهد شد این ماهی در نزدیکی مناطق سایهدار.

Walleyes ادامه به نزدیکی آب های عمیق تر در مجاورت اواسط دریاچه کوهان. دست خوش پیشامد میشه طعمه زنده در 15-25 فوت آب خوب بوده است. تعجب نمی شود به درهم و برهم کردن با چند فعال smallies به عنوان به خوبی.

Sunfish ادامه به یک هدف آسان عمیق تر علف های هرز با استفاده از نرم کوچکتر پلاستیک و/یا worm تکه. Crappies فعال شده اند رومینگ weedlines به دنبال minnows. تاکتیک خوبی است برای آهسته ترول سوسک ریسندگی. تعجب نمی شود به قلاب تا با چند پایک در طول راه.

Muskie ماهیگیری همچنان در سوز در حساب از درجه حرارت آب گرم. هاردکور muskie ماهیگیران تفننی را انتخاب کنید به ترک این ماهی به تنهایی تا زمانی که ما می تواند رها و نزدیک به آب با دمای نزدیک به 70 درجه است.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب