Piyush Goyal اعلام جایزه برای پاسبان که به سرعت از کنار قطار در حال حرکت به شیر دادن به نوزاد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 5:02:34 pm مادر عزیزم تشکر سینگ نامی

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 5:02:34 pm
RPF constable delivers milk, RPF constable delivers milk in running train, RPF constable milk delivery, India news, Indian Express مادر عزیزم تشکر سینگ نامیده می شوند و او را یک قهرمان واقعی'. (مدار بسته)

یک روز پس از اعلام نیازها پاسبان فراتر رفتن از وظیفه خود را به ترتیب شیر برای چهار ماهه نوزاد سفر در بلگایوم-گوراکپور Shramik ویژه قطار رفت و ویروسی و راه آهن و وزیر Piyush Goyal ستایش نمونه ژست و اعلام کرد یک جایزه نقدی.

در این فیلم دوربین مدار بسته از پاسبان عنوان Inder سینگ یاداو دیده می شود دو سرعت بر روی پلت فرم برگزاری خدمات خود تفنگ در یک دست و شیر در کیسه دیگری به آن را به بانوی مسافر در قطار در حال حرکت بود که به تدریج چیدن سرعت. مادر عزیزم تشکر سینگ نامیده می شوند و او را "قهرمان واقعی" یک دولت در بیانیه ای گفت:.

RPF constable delivers milk, RPF constable delivers milk in running train, RPF constable milk delivery, India news, Indian Express نیازها پاسبان Inder سینگ یاداو

زن شریف هاشمی سفر با شوهرش Haseen هاشمی همراه با 4 ماه -- کودک از بلگایوم به گوراکپور. به عنوان قطار وارد پلت فرم شماره یک بوپال ایستگاه کاری به نام نیازها پاسبان و درخواست او را به ترتیب شیر برای چهار کودک سه ماهه که به طور مداوم گریه. او همچنین به اطلاع پاسبان که او تا به حال شده است در تلاش برای از شیر بلگایوم اما نمی تواند آن را دریافت کند.

ستایش سینگ اقدامات Goyal پرسیدم ستوده سند توسط راه آهن Parivar: نیازها پاسبان Inder سینگ یاداو نشان داد یک نمونه حس وظیفه که او پشت یک قطار به تحویل شیر برای 4 سال ، ابراز غرور و افتخار من اعلام کرده اند یک جایزه نقدی به افتخار سامری خوب."

او همچنین متصل به یک ویدیو که در آن از کودک شنیده است و گفت: "من از Inder Yadav برای کمک به او".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن