AP نه برای باز کردن مرزهای بین دولت حرکت وسایل نقلیه مردم

توسط: PTI | Amaravati (ap) | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 2:42:06 pm کسانی که به دنبال آمدن به AP

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | Amaravati (ap) | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 2:42:06 pm
AP not to unlock borders for inter-state movement of vehicles, people کسانی که به دنبال آمدن به AP از کشورهای دیگر در وسایل نقلیه خصوصی باید به دست آوردن یک e-عبور دولت 'Spandana' پورتال وب و تحت آزمایش های پزشکی. (بازنمودی)

به عنوان COVID-19 مستند 5.0 آمد به اثر در دوشنبه آندرا پرادش دولت تصمیم گرفته است برای باز کردن مرزهای خود و در عین حال برای اینتر-دولت حرکت وسایل نقلیه و مردم است.

دولت مدیر کل پلیس D G سونگ گفت: در یک نسخه که محدودیت های بین دولت و جنبش مردم در نیروی باقی می ماند "تا بیشتر تصمیم گرفته شده است."

کسانی که به دنبال آمدن به AP از کشورهای دیگر در وسایل نقلیه خصوصی باید به دست آوردن یک e-عبور دولت 'Spandana' پورتال وب و تحت آزمایش های پزشکی.

"کسانی که به دنبال می آیند کمتر از coronavirus متاثر متحده ارسال خواهد شد به صفحه اصلی قرنطینه و کسانی که از شدت متاثر متحده ارسال خواهد شد به نهادی قرنطینه به مدت هفت روز. پس از آن در صورتی که تست مثبت برای COVID-19 آنها خواهد بود به بیمارستان فرستاده و یا اگر منفی برای قرنطینه برای بیشتر از هفت روز" به DGP گفت.

"این prohibitory سفارشات خود ادامه خواهد داد و در درون مرزهای دولتی تا دولت بیرون می آید و با روشن سفارشات" سونگ اضافه شده است. در همین حال دولت Covid گره افسر Arja Srikanth گفت: افرادی که به AP با قطار از کشورهای دیگر خواهد بود آزمایش در ایستگاه های راه آهن و یا منطقه پذیرش مراکز.

"کسانی که از کشورهای خارجی خواهد شد که حتما برای دولت و یا پرداخت قرنطینه برای 14 روز" Srikanth گفت: در یک نسخه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب