Corporatisation از OFB: فدراسیون برای تصمیم گیری تاریخ نامعلوم اعتصاب در جولای 28

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:38:51 pm اعتصاب رای گیری به ن

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:38:51 pm
defence manufacturing workers, defence manufacturing workers strike , defence manufacturing workers factories, corporatisation of ofb, Ordnance Factories Board, اعتصاب رای گیری به نام سه فدراسیون نتیجه گیری کرده بود در تاریخ 17 ژوئن که در آن کارگران رای داده بودند در حمایت از اعتصاب نامحدود در برابر corporatisation از OFB. (فایل)

سه کلید فدراسیون دفاع تولید کارگران از 41 مهمات کارخانه باید گفت که تاریخ خود را نامحدود اعتصاب علیه دولت حرکت به corporatise مهمات کارخانه تخته (OFB) خواهد بود تصمیم گرفت خود را در جلسه مشترک برنامه ریزی شده در جولای 28.

اعتصاب رای گیری به نام سه فدراسیون نتیجه گیری کرده بود در تاریخ 17 ژوئن که در آن کارگران رای داده بودند در حمایت از اعتصاب نامحدود در برابر corporatisation از OFB. با توجه به این پس از آن در حال توسعه وضعیت در امتداد خط کنترل واقعی (لاک) با چین, تاریخ اعتصاب برنامه ریزی شده بود را اعلام کرد در این ماه.

سه کارگری که فدراسیون هم نمایندگی بیش از 85 درصد از 82,000 نیروی کار از 41 مهمات کارخانه شده اند مخالفت corporatisation از OFB از این ایده برای اولین بار شناور در سال گذشته و همچنین پس از آن از جمله در tranche چهارم از Atmanirbhar بهارات ابتکار اعلام شده توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در مارس 16.

سه فدراسیون در حال Bhartiya Pratiraksha Mazdoor Sangh (BPMS) — یک بازوی RSS وابسته Bharatiya Mazdoor Sangh همه هند دفاع کارکنان فدراسیون (AIDEF) است که یک فدراسیون از سمت چپ و اتحادیه های کارگری و دفاع ملی کارگران فدراسیون (INDWF) از کنگره INTUC.

روز یکشنبه رئیس جمهور و دبیران به طور کلی از سه اتحادیه برگزار شد جلسه ویدئو کنفرانس که به ریاست AIDEF جمهور S N Pathak. مشترک دایره ای به اعضای خود صادر شده توسط سه اتحادیه پس از نشست روز یکشنبه خواندن "بحث و گفتگو برگزار شد بر رفع از تاریخ صدور اعتصاب اطلاع و تاریخ شروع اعتصاب نامحدود در برابر خودسرانه حرکت دولت به corporatise مهمات کارخانه. تصمیم بر آن شد که INDWF و BPMS بحث خواهد شد با تشکیل و تصمیم نهایی برای رفع این تاریخ از موضوع اعتصاب اطلاع و تاریخ شروع اعتصاب نامحدود گرفته خواهد شد در جلسه بعدی سه فدراسیون برنامه ریزی شده در جولای 28. در معنی آهک اگر اعلام می آید از دولت در مورد corporatisation از مهمات کارخانه های پس از آن وجود دارد خواهد بود در سراسر کشور در اعتراض روز بعد خود را با برگزاری تظاهرات و پوشیدن سیاه و مدالها. مبارزه و آگاهی از برنامه های در برابر corporatisation از مهمات کارخانه باید همچنان در همه واحد است."

آن را ممکن است به یاد می آورد که در تاریخ 6 ژوئیه وزارت دفاع دعوت ابراز علاقه (EOI) تقدیر درخواست برای پیشنهاد (RFP) انتخاب مشاور برای strategising و اجرای پیشنهاد corporatisation از OFB. دعوت برای EOI تقدیر RFP شده است اولین گام بتن وزارت دفاع نسبت به corporatisation که در نتیجه تبدیل OFB به یکی یا بیشتر از 100 درصد متعلق به دولت و نهادهای تحت قانون شرکت های سال 2013 است.

این OFB یک چتر بدن برای مهمات کارخانه ها و موسسات مرتبط در حال حاضر یک تابع از وزارت دفاع. دفتر مرکزی این شرکت در کلکته و کنگلومرا از 41 کارخانه, 9, آموزش, موسسات, 3 منطقه ای بازاریابی مراکز و 5 منطقه ای کنترل کننده ایمنی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن